Gå til innhold

LILITH's Lovely Lounge

Suzy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gratulerer med dagen!

Hvilke filmer skal du se?

I dag har vi sett Dog Nail Clipper, en halvtime forsinket når vi hadde det travelt fra før, og altfor finsk for meg :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mye kaos i går, men i hvertfall en begivenhetsrik dag...Ting toppet seg da vi kom oss avsted for å se en film vi trodde vi ikke rakk, stod 45min i kø, og SÅ fikk vite at filmen gikk ut :evil:

Da var det godt med litt trøst....jeg har erfart at når man er sulten, kan Bloody Mary regnes som mat:ler: Det er jo en slags tomatsuppe med vodka i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. :blomst:

Jeg er tilbake etter en viss PM fra deg - måtte inn og kikke, og registrere meg i samma slengen. :roll:

Gratulerer med dagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. :blomst:

Jeg er tilbake etter en viss PM fra deg - måtte inn og kikke, og registrere meg i samma slengen.  :roll:  

Gratulerer med dagen!

Jeg var sikker på at du var en viss annen bruker med et nick på samme bokstav.... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jeg var sikker på at du var en viss annen bruker med et nick på samme bokstav.... :wink:

Jeg ble nysgjerrig på hvem dette åpenbart intelligente ande mennesket kan være. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten lager flygande Jacob, og jeg har laget salat (banalt enkel, men latterlig god; ruccola og litt spinat revet i biter, deretter agurk og cherrytomater i biter, og litt solsikkekjerner. Kvern over salt og pepper, og tilsett deretter litt god olivenolje og presset sitron). :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hodepine i dag, og generelt liten tiltakslyst...Skal trene snart (aerobic), men ikke lyst til noe etter det. Og vi har kinobilletter kl 18, og skal møte en venninne av meg kl 16...Huff, dårlig sammentreff.

Har tatt to Panodil Zapp, håper det funker litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...