Gå til innhold

Jakten på Kjærligheten 2017


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Dumt det ikke funket mellom Rolf og Kristin, men så den komme. Rolf klarte dessverre ikke å få noe særlig følelser for henne, men håper Kristin finner det hun leter etter

Men Beatrice sa faktisk "jeg elsker deg" trodde jeg hørte feil, men han sa det vel ikke tilbake?

Jeg var veldig sikker på Erik og Maria, men begynner å bli litt usikker nå. Lurer bare på hva som vil skje når den bobla de er i forsvinner. 

Bor ikke Trine bare 30 min fra Ingvar? De ville jo flytte sammen når de kom hjem igjen. Var slik jeg forsto det. Synes det er tidlig å flytte sammen allerede, men de følte seg nok klare

Anonymkode: 497a1...2c1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men Beatrice sa faktisk "jeg elsker deg" trodde jeg hørte feil, men han sa det vel ikke tilbake? Anonymkode: 497a1...2c1

Jo, han mumlet tilbake. :fnise:  

Anonymkode: 600a1...8b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo, han mumlet tilbake. :fnise:  

Anonymkode: 600a1...8b9

Åja 🙊🙊

Anonymkode: 497a1...2c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jepp, og den mysingen hun driver med hele tiden når hun ser på Eirik virker veldig tilgjort i seg selv.

Anonymkode: 62a9c...487

Som jeg skulle sagt det selv.

Anonymkode: f5d6b...24e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker for godt til å være sant at det skal bli 3 par i år. Håper selvfølgelig for deres del at det varer men har mine tvil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ELSKER Erik og Maria. De er nydelige sammen. Jeg ser jo at begge to er heldig forelska, men Erik vil kanskje gjøre Maria preggy med en gang helst, noe hun ikke vil? :P 

Kristin og Rolf - hva skal man si. Synes synd på henne, men ærligheten varer lengst. Hun er jo ei vakker dame med bein i nesa, så mann finner hun klart. Og jeg synes hun strålte mer hjemme hos seg selv og sine omgivelser enn på gården. Da var hun så traust. Kanskje likegreit :) Rolf viste jo egentlig ikke noe interesse for noen av de under innspillingen. 

Ingvar og Trine -  det må være dialekta eller noe, men de høres så anspent ut mens de snakker. Jeg hadde noe på g med en trønder, og hadde ikke sååå trauste samtaler. Men nå skal jo Trine få plass i skapet og de blir samboere, så det er jo hyggelig da! :) 

Beatrice og Fredrik - det finnes jo ikke vondt i noen av dem da. Skjønt at hun vil st han skal kjøpe klær. Min mann hadde ofså sånn 2 bukser og 2 t-skjorter da vi møttes. Men «ELSKER DEG»?!? Allerede???

Jeg har troa på Ingvar og Trine, for de har en eller annen kjemi selv om jeg synes de er litt rare, og Erik og Maria. Tror bare kamera må legges vekk og at de får tid til å virkelig bli kjent! 

 

Tid ble egentlig jakten spilt inn? I sommer?

Endret av ingeniørfrue
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, stf skrev:

Hva er galt med meg? Jeg syns Kristin er hot..:fnise:

Det er ikke noe galt med deg. Hun er jo en flott dame :)

Men veldig forventet det ikke ble noe mellom de. Rolf var ikke klar for noe forhold og burde ikke ha takket ja til å være med. Han har egentlig ikke vist så mye interesse for damene

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, ingeniørfrue skrev:

Jeg ELSKER Erik og Maria. De er nydelige sammen. Jeg ser jo at begge to er heldig forelska, men Erik vil kanskje gjøre Maria preggy med en gang helst, noe hun ikke vil? :P 

Kristin og Rolf - hva skal man si. Synes synd på henne, men ærligheten varer lengst. Hun er jo ei vakker dame med bein i nesa, så mann finner hun klart. Og jeg synes hun strålte mer hjemme hos seg selv og sine omgivelser enn på gården. Da var hun så traust. Kanskje likegreit :) Rolf viste jo egentlig ikke noe interesse for noen av de under innspillingen. 

Ingvar og Trine -  det må være dialekta eller noe, men de høres så anspent ut mens de snakker. Jeg hadde noe på g med en trønder, og hadde ikke sååå trauste samtaler. Men nå skal jo Trine få plass i skapet og de blir samboere, så det er jo hyggelig da! :) 

Beatrice og Fredrik - det finnes jo ikke vondt i noen av dem da. Skjønt at hun vil st han skal kjøpe klær. Min mann hadde ofså sånn 2 bukser og 2 t-skjorter da vi møttes. Men «ELSKER DEG»?!? Allerede???

Jeg har troa på Ingvar og Trine, for de har en eller annen kjemi selv om jeg synes de er litt rare, og Erik og Maria. Tror bare kamera må legges vekk og at de får tid til å virkelig bli kjent! 

 

Tid ble egentlig jakten spilt inn? I sommer?

Høres ut som Trine får vondt når hun snakker

Anonymkode: ad2e4...d99

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Høres ut som Trine får vondt når hun snakker

Anonymkode: ad2e4...d99

...tenker at han Rolf har blitt en egoistisk å sær gammel mann. Lykke til alene resten av livet, tenker jeg

Anonymkode: 595e3...12e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.12.2017 den 19.38, AnonymBruker skrev:

Blir spennende å se hva Rolf bestemmer seg for. Hvis de bare er på gården i noen dager, så er det jo ikke rart at Rolf ikke fått så mye følelser enda. Synes Kristin krever for mye.

Anonymkode: ca613...9cf

Uansett synes jeg han burde ordlagt seg på en annen måte under middagen.

Han hadde ikke trengt å utdype det så mye,om at han ikke er forelsket osv.Ingen synes det er hyggelig å høre det,og jeg skjønner godt reaksjonen til Kristin - selv om hun bør prøve å holde forventningene litt lave nå i starten.

Slike kommentarer som han kom med setter seg fast i bevisstheten,og legger en demper på alt.Hun kommer til å ha det i bakhodet hver gang de treffes.Hadde en mann sagt noe sånt til meg hadde jeg nok avbrutt datingen.Tror ikke det blir noe mer mellom disse to,men det er kanskje like greit for alderforskjellen var jo stor.Dessuten skjønner jeg ikke helt hvorfor han sa ja til å delta i programmet.Han virker jo ikke særlig motivert for å ha en kjæreste.En såpass voksen mann bør kjenne seg selv godt nok til å vite dette,og dessuten forstå at den type direkte kommentarer han kom med kan gjøre mye skade i en dating-sammenheng.

Anonymkode: f5b75...2c6

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velmenende folk bør slutte med å melde på noen som de syns kan trenge en kjæreste.
De det gjelder må få bestemme det selv.  :opplyser: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Uansett synes jeg han burde ordlagt seg på en annen måte under middagen.

Han hadde ikke trengt å utdype det så mye,om at han ikke er forelsket osv.Ingen synes det er hyggelig å høre det,og jeg skjønner godt reaksjonen til Kristin - selv om hun bør prøve å holde forventningene litt lave nå i starten.

Slike kommentarer som han kom med setter seg fast i bevisstheten,og legger en demper på alt.Hun kommer til å ha det i bakhodet hver gang de treffes.Hadde en mann sagt noe sånt til meg hadde jeg nok avbrutt datingen.Tror ikke det blir noe mer mellom disse to,men det er kanskje like greit for alderforskjellen var jo stor.Dessuten skjønner jeg ikke helt hvorfor han sa ja til å delta i programmet.Han virker jo ikke særlig motivert for å ha en kjæreste.En såpass voksen mann bør kjenne seg selv godt nok til å vite dette,og dessuten forstå at den type direkte kommentarer han kom med kan gjøre mye skade i en dating-sammenheng.

Anonymkode: f5b75...2c6

Hvordan skulle han ha ordlagt seg da? Han var kanskje litt for ærlig, men bedre det enn å skulle presse frem følelsene og gå rundt grøten. Hver gang de treffes? De kommer nok ikke treffes igjen. Han har sagt rett ut at han ikke er klar for noe forhold og hun gidder da ikke å satse på han da. Håper hun finner det hun leter etter.

Anonymkode: 497a1...2c1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan skulle han ha ordlagt seg da? Han var kanskje litt for ærlig, men bedre det enn å skulle presse frem følelsene og gå rundt grøten. Hver gang de treffes? De kommer nok ikke treffes igjen. Han har sagt rett ut at han ikke er klar for noe forhold og hun gidder da ikke å satse på han da. Håper hun finner det hun leter etter.

Anonymkode: 497a1...2c1

Hvis han er usikker,men likevel har litt troen,så burde han ikke nevnt noe om hvorvidt han er stormforelsket eller ei.Det har ikke med ærlighet men med takt og tone å gjøre,slik jeg ser det.Han kunne bare hatt en hyggelig kveld sammen med henne,og hatt fokus positive samtaleemner.Og hvis han likevel vil være ærlig,så kunne han formulert seg med at vi får "ta ett skritt ad gangen og se hva det blir til" eller noe i den duren.Da har han formidlet budskapet,men likevel med takt og tone.Og da tar hun hintet om at dette er noe som ikke er i boks nå,men må vokse frem over tid - om det i det hele tatt blir det.

Men hva er det for noe tull å delta i et program som dette,og gå videre og velge ut en håpefull kandidat til slutt,om du uansett ikke er klar for et forhold?:klo: Hvem vil bruke tid på en fyr som sier sånt? Det er ufint å leke med andres følelser på den måten.

 

Anonymkode: f5b75...2c6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok at Rolf håpet han skulle komme over en dame som tolererte hans merkelige vesen og fremgangsmåte, som han kunne se for seg å med tiden få følelser for , men det var ikke Kristin eller noen av de andre med i Jakten . 

Beatrice og Fredrik tror jeg kan vare en stund, for det virker som de kommer utrolig godt overens. Men ja veldig spes å si elsker deg så tidlig ... MEN på den andre siden, kjæresten min sa det etter en måned og jeg fikk sjokk og tenkte whaat, men vi er fortsatt sammen tre år senere :)

Anonymkode: 208fc...9e7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde skikkelig sansen for Kristin. Sikker på at hun finner en mann som hun får det fint med 😊

Maria og Erik virker så tilgjort, eller Maria virker det. Erik virker oppriktig stormforelsket, men vet ikke helt med Maria? Mulig jeg er dårlig på å lese andre, men føler hun tenker at "Nå blir det litt mye her" Jeg tror hun føler Erik er litt for interessert.

Anonymkode: 8979e...812

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Citronella
16 timer siden, ingeniørfrue skrev:

Jeg ELSKER Erik og Maria. De er nydelige sammen. Jeg ser jo at begge to er heldig forelska, men Erik vil kanskje gjøre Maria preggy med en gang helst, noe hun ikke vil? :P 

Kristin og Rolf - hva skal man si. Synes synd på henne, men ærligheten varer lengst. Hun er jo ei vakker dame med bein i nesa, så mann finner hun klart. Og jeg synes hun strålte mer hjemme hos seg selv og sine omgivelser enn på gården. Da var hun så traust. Kanskje likegreit :) Rolf viste jo egentlig ikke noe interesse for noen av de under innspillingen. 

Ingvar og Trine -  det må være dialekta eller noe, men de høres så anspent ut mens de snakker. Jeg hadde noe på g med en trønder, og hadde ikke sååå trauste samtaler. Men nå skal jo Trine få plass i skapet og de blir samboere, så det er jo hyggelig da! :) 

Beatrice og Fredrik - det finnes jo ikke vondt i noen av dem da. Skjønt at hun vil st han skal kjøpe klær. Min mann hadde ofså sånn 2 bukser og 2 t-skjorter da vi møttes. Men «ELSKER DEG»?!? Allerede???

Jeg har troa på Ingvar og Trine, for de har en eller annen kjemi selv om jeg synes de er litt rare, og Erik og Maria. Tror bare kamera må legges vekk og at de får tid til å virkelig bli kjent! 

 

Tid ble egentlig jakten spilt inn? I sommer?

Så mye enig med deg! 

Kristin søker nok mer trygghet, og en mann som hun kan oppleve sammen med! Og jeg fikk aldri disse to til å matche... Kristin er en flott kvinne, hun er kunstner og hun er jo bare 51 år. Sikkert flere menn som finner henne attraktiv.

Ingvar og Trine er så like!  Som bror og søster. Samme energier, og de liker å prate om vær og vind. Søte er de, og jeg tror faktisk dette kan bli noe varig.

Bea og Fred. De har nok ikke så mange forhold bak seg, men de er så utrolig fine! La de nå elske hverandre, selv om det er tidlig. De virker å være bra for heverandre. Bea får trygghet og latter, Fred blir elsket og sett.

Og så Maria og Eirik. Nydelig par. De kler hverandre såååå godt! Jeg håper virkelig de får til et varig forhold.

 

Ellers beundrer jeg disse menneskene som lar seg være sårbar i en slik setting. Fine folk er de alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste paret jeg har tro på er Ingvar og Trine, syns de virker som det eneste paret med huet på rett plass. Rolf er jo ... Rolf. De to andre parene er jo baaaare fjas og null bakkekontakt. Kan se for meg at virkeligheten blir hard å treffe. 

Endret av duplexx
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingvar og Trine syns jeg virker så superanstrengte og kleine. De føler det åpenbart ikke sånn på innsida selv siden de sier at de slapper av så godt sammen, men pratemåten dems gir en så klein vibb! Hadde trodd at de så på hvert sekund sammen som awkward ut fra kommunikasjonsmåten dems om de ikke hadde sagt det motsatte. 

Anonymkode: 208fc...9e7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingvar og Trine syns jeg virker så superanstrengte og kleine. De føler det åpenbart ikke sånn på innsida selv siden de sier at de slapper av så godt sammen, men pratemåten dems gir en så klein vibb! Hadde trodd at de så på hvert sekund sammen som awkward ut fra kommunikasjonsmåten dems om de ikke hadde sagt det motsatte. 

Anonymkode: 208fc...9e7

Syns heller de virker oppriktig betatt av hverandre, man pleier å bli litt rar når man er forelska. Syns de er det mest normale av parene

Anonymkode: 0fa6b...399

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...