Gå til innhold

Jakten på Kjærligheten 2017


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er bombesikker på at Maria og Erik ikke kommer til å holde. Hun er ikke like interessert og forelsket som han. Han er for ivrig, og det kommer til å straffe seg.

Anonymkode: f5d6b...24e

Enig, det blir for klissete, klamrende og kvelende. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han eldste bonden kysser sånn som meg. Bare nuss og null tunge. 😘 Hadde vært perfekt match hadde der ikke vært for 30 års aldersforskjell. 

Anonymkode: 80e7d...740

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Reagerte på det jeg også! 


Jeg måtte se epiosden på Sumo og det hakket sånn uansett hvor mye jeg refreshet vinduet under et spørsmål til Ingvar og Trine. Når de ble spurt om brylupp og barn svarte Trine at de hadde snakket om at bryllupp kom først, så begynte hakkingen og Ingvar sa noe som "det blir ikke noe barn før bryllup, HVIS DU SKJØNNER KA Æ MEIN, så lo han og Katarina. Mente han at Trine er jomfru og ikke vil ha sex før brylluppet? 

Anonymkode: 208fc...9e7

Svaret hans er et typisk svar fra bygdefolk. Gammeldags humor som antyder at de må vente med sex. Noe de selvsagt er godt i gang med for lenge siden 😅

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han eldste bonden kysser sånn som meg. Bare nuss og null tunge. 😘 Hadde vært perfekt match hadde der ikke vært for 30 års aldersforskjell. 

Anonymkode: 80e7d...740

Hahahah!

Jeg tror for øvrig Erik kommer til å kvele Maria om han ikke roer seg. Hun er med på notene nå, men han er konstant som en liten valp, stakkars, som er så utrolig takknemlig. Han er såå takknemlig for at hun liker han slik han er, og til en viss grad er det flott, men er han noe annet ENN takknemlig? Lurer på om han valgte henne fordi det var tryggest for han, hun var den som ga mest etter, stilte minst krav vil jeg tro og mater den sårbarheten i han på en måte... Han er like ivrig på å bli elsket som seksåringen min er på nissebesøk på julaften...

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, duplexx skrev:

Hahahah!

Jeg tror for øvrig Erik kommer til å kvele Maria om han ikke roer seg. Hun er med på notene nå, men han er konstant som en liten valp, stakkars, som er så utrolig takknemlig. Han er såå takknemlig for at hun liker han slik han er, og til en viss grad er det flott, men er han noe annet ENN takknemlig? Lurer på om han valgte henne fordi det var tryggest for han, hun var den som ga mest etter, stilte minst krav vil jeg tro og mater den sårbarheten i han på en måte... Han er like ivrig på å bli elsket som seksåringen min er på nissebesøk på julaften...

Akkurat det samme inntrykket har jeg av ham. Men så har jeg en helt annen smak når det gjelder mannfolk, og liker de som er mer "hard to get". En mann som du vet har lyst på deg - men som bare viser det med blikket... (ikke masse klissklass - usj, det er av-tennende for meg).

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Minosa skrev:

Svaret hans er et typisk svar fra bygdefolk. Gammeldags humor som antyder at de må vente med sex. Noe de selvsagt er godt i gang med for lenge siden 😅

Ja jeg hadde tippa at de hadde sex allerede første overnattingsbesøk hun var hos han rett etter valget jeg! Men ble veldig usikker når Ingvar sa det sånn, så du tror ikke hun er jomfru og at de venter med sex? 

Anonymkode: 208fc...9e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja jeg hadde tippa at de hadde sex allerede første overnattingsbesøk hun var hos han rett etter valget jeg! Men ble veldig usikker når Ingvar sa det sånn, så du tror ikke hun er jomfru og at de venter med sex? 

Anonymkode: 208fc...9e7

Kan jo hende de venter! Selv om de ikke er jomfruer :P er ikke det litt inn? Sånn som Charlotte i SATC :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man trenger ikke å være jomfru selv om man vil vente og ikke ha sex med en gang. Jeg ventet flere uker før jeg hadde sex med daten min (vi er kjærester nå da) men jeg er absolutt ikke jomfru fordi jeg ville vente. De sa vel ikke de ville vente med sex før til bryllupet? Bare at de ville gifte seg før de fikk barn 

Anonymkode: faa66...638

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Man trenger ikke å være jomfru selv om man vil vente og ikke ha sex med en gang. Jeg ventet flere uker før jeg hadde sex med daten min (vi er kjærester nå da) men jeg er absolutt ikke jomfru fordi jeg ville vente. De sa vel ikke de ville vente med sex før til bryllupet? Bare at de ville gifte seg før de fikk barn 

Anonymkode: faa66...638

Nei jeg fikk ikke hørt ordrett hva de sa, for det hakket sånn på nett TV akuratt da! Bare hørte hun svarte Katarina "Nei vi har vel snakka om at det blir bryllupp før det blir barn" og at Ingvar forsatte med et eller annet i den duren som "Ja, blir ikke noe barn her før det har vært bryllupp, hvis du skjønner hva jeg mener " og med den "skjønner hva jeg mener" tolket jeg det som at han mente at her skal vi ikke ha sex før brylluppsnatten , men jeg misforstod kanskje pga hakkingen og jeg ikke fikk med meg alt sammenhengende?

Trodde de pulte første natt etter valget, begge våknet opp med roser i kinnene og helt pjuskelusker med stjerner i øynene og småflaue når kameraene var innpå soverommet der hehe. 

Anonymkode: 208fc...9e7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei jeg fikk ikke hørt ordrett hva de sa, for det hakket sånn på nett TV akuratt da! Bare hørte hun svarte Katarina "Nei vi har vel snakka om at det blir bryllupp før det blir barn" og at Ingvar forsatte med et eller annet i den duren som "Ja, blir ikke noe barn her før det har vært bryllupp, hvis du skjønner hva jeg mener " og med den "skjønner hva jeg mener" tolket jeg det som at han mente at her skal vi ikke ha sex før brylluppsnatten , men jeg misforstod kanskje pga hakkingen og jeg ikke fikk med meg alt sammenhengende?

Trodde de pulte første natt etter valget, begge våknet opp med roser i kinnene og helt pjuskelusker med stjerner i øynene og småflaue når kameraene var innpå soverommet der hehe. 

Anonymkode: 208fc...9e7

Altså, det er bare generelt så sykt kleint at de filmer mens du er under dyna. Teamet kommer ikke akkurat inn gjennom ulåst dør RETT etter de har hatt sex for så å filme de... de har jo stått opp og enten spist eller åpnet den døren, sluppet kamerateamet inn og etterpå lagt seg igjen for seriens skyld... Helt umulig å vite om de har hatt sex - sånne scener er staget fra A til Å.

Endret av duplexx
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:



Trodde de pulte første natt etter valget, begge våknet opp med roser i kinnene og helt pjuskelusker med stjerner i øynene og småflaue når kameraene var innpå soverommet der hehe. 

Anonymkode: 208fc...9e7

De måtte vel stå opp og låse de inn først? Crewet er der kanskje kl 9 og tviler på at de ikke har stått opp før crewet ankom. At de ble tatt på sengen. De har nok ikke sovet med ulåst dør og crewet bare gikk inn på soverommet å vekket de.

Alle er stått opp og lagt seg igjen når crewet kommer. Sånn at vi skal tro de nettopp har våknet opp sammen. Ikke sikkert de sov i samme seng den natten en gang. Jeg tror de  (Hvert fall han) var ukomfortable foran kamera.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, duplexx skrev:

Altså, det er bare generelt så sykt kleint at de filmer mens du er under dyna. Teamet kommer ikke akkurat inn gjennom ulåst dør RETT etter de har hatt sex for så å filme de... de har jo stått opp og enten spist eller åpnet den døren, sluppet kamerateamet inn og etterpå lagt seg inn for seriens skyld... Helt umulig å vite om de har hatt sex - sånne scener er staget fra A til Å.

Hahaha 

Anonymkode: 0fa6b...399

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det har fortalt til media at de stod opp å låste inn teamet først såklart. 

Men hva var det Ingvar sa til Katarina ang dette med barn og bryllupp? Det er på ca 13:30 i Sumo episoden.  Jeg fikk det ikke ordrett pga hakkingen derfor oppfattet jeg det som at hun var jomfru og de skulle vente med sex til brylluppsnatten, men det får jeg ikke helt til å stemme! Begge virker seksuelle, normale, kåte folk og ikke religiøse jomfruer :P Men kanskje? siden Trine også sa "ja æ venter no bære" når alle bøndene satt rundt bordet og spurte hverandre når det ble bryllupp og next step? 

Anonymkode: 208fc...9e7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, smalls skrev:

Hvorfor var det så morsomt?

Jeg bare så for meg scenariet, at TV teamet kom inn gjennom åpen dør og bare begynte å filme dem rett etter sex:fnise: er garantert staga 

Anonymkode: 0fa6b...399

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.12.2017 den 18.45, AnonymBruker skrev:

Ja jeg hadde tippa at de hadde sex allerede første overnattingsbesøk hun var hos han rett etter valget jeg! Men ble veldig usikker når Ingvar sa det sånn, så du tror ikke hun er jomfru og at de venter med sex? 

Anonymkode: 208fc...9e7

Som sagt: dette er en sjargong som ofte brukes på bygda. Det er humor, og betyr kun at det blir bryllup før barn. Det betyr ikke at det blir sex først etter bryllup 😅

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 minutter siden, Minosa skrev:

Som sagt: dette er en sjargong som ofte brukes på bygda. Det er humor, og betyr kun at det blir bryllup før barn. Det betyr ikke at det blir sex først etter bryllup 😅

Ok hehe, nei for ble litt overraska og tenkte "jah særlig! :P" for tror de hoppa til sengs før Beatrice og fredrik liksom. 
Støtter bryllupp før barn da, greit å ha en sikring så barnet ikke vokser opp med alenemamma på et punkt. 
Ønsker de alt vel :)

Men syntes det var dårlig at vi ikke fikk se hvordan det gikk med de bøndene som ikke kom med i tv serien, men som fikk brev! Har sendt en klagemail til tv2, supert om andre også gjør det, for dette må vi vise dem at vi savner, har jo vært sånn i alle de andre sesongene at vi får en update fra de også! (Jeg syns han med krøllene var så god, veldig spent på hvordan det har gått med han) 

Er det flere enn meg som håper at Marius (frier til Beatrice som sydde kjolen og bare var helt himmelsendt ektemannsemne) blir en av bøndene i neste sesong? :D Han hadde jo gård?  Han fortjener å kunne plukke ut blant Norges beste koneemner! For en skjønn fyr! 

Anonymkode: 208fc...9e7

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spent på om Rolf finner seg noen nå, etter å ha vært i Godmorgennorge. Men hadde visst allerede fått mange "frierbrev".:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, hjertesukka skrev:

Spent på om Rolf finner seg noen nå, etter å ha vært i Godmorgennorge. Men hadde visst allerede fått mange "frierbrev".:)

Jeg lurer på hvorfor så mange finner han attraktiv?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Minosa skrev:

Jeg lurer på hvorfor så mange finner han attraktiv?

 Han styrket vel ikke akkurat sine aksjer med den helomvendingen heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...