Gå til innhold

Jakten på Kjærligheten 2017


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fikk vi ikke se et glimt av at han hadde bestemt seg da?

Anonymkode: 3a34c...5c7

Han har vel verken sagt ja eller nei. Han skal fortelle Kristin i episoden i kveld hva han vil tror jeg

Anonymkode: ca613...9cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk vondt av Kristin, men man kan dessverre ikke presse frem følelsene og ikke allid det klaffer. Da er det best å bsre avbryte det

Men tror ikke han var klar for noe forhold sånn egentlig. Kanskje dumt at han ble med. Var vel kusina som meldte han på

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den latteren til Beatrice. Hun ler jo av alt H E L E tiden. Greit å være positiv og blid, men det får da være grenser. Hadde blitt gal av en time sammen med henne.

Anonymkode: 0b92b...518

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den latteren til Beatrice. Hun ler jo av alt H E L E tiden. Greit å være positiv og blid, men det får da være grenser. Hadde blitt gal av en time sammen med henne.

Anonymkode: 0b92b...518

Sannsynligvis så blir han det til slutt...

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har herved konkludert at jeg har blitt for gammel og snerpete for detta programmet.  Gud så kleine et par av parene er. Og ikke kan jeg skylde på at de er unge heller for den kleineste av de alle er like gammel som meg. Tror jeg hadde holdt ut ca et kvarter med en mann som fniser sånn.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var jo mer realt av Rolf å sette stopp enn å fortsette å late som enn så fælt det er å bli dumpa på tvn

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den latteren til Beatrice. Hun ler jo av alt H E L E tiden. Greit å være positiv og blid, men det får da være grenser. Hadde blitt gal av en time sammen med henne.

Anonymkode: 0b92b...518

Enig 🤣

Anonymkode: 47ac2...4f7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erik virker litt desperat egentlig. Og umoden når han vil dele framtiden med ei han har kjent så kort tid :link:

Anonymkode: 47ac2...4f7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste mandag er vel siste episode? 

Erik og Maria er jo stupforelsket og får ikke nok av hverandre. Lurer på om de klarte å holde sammen etter innspillingen. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke helt sikker på om Maria egentlig er like forelsket i Erik som omvendt. Hun virker litt tilgjort "forelsket".

Anonymkode: f5d6b...24e

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, thejohan skrev:

Jeg tror at de eneste som kommer til å holde sammen er Ingvar og Trine. 

Samme her, de 2 andre parene er bare kleine synes jeg ...

Anonymkode: 0fa6b...399

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke helt sikker på om Maria egentlig er like forelsket i Erik som omvendt. Hun virker litt tilgjort "forelsket".

Anonymkode: f5d6b...24e

Jepp, og den mysingen hun driver med hele tiden når hun ser på Eirik virker veldig tilgjort i seg selv.

Anonymkode: 62a9c...487

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jepp, og den mysingen hun driver med hele tiden når hun ser på Eirik virker veldig tilgjort i seg selv.

Anonymkode: 62a9c...487

Hun "speiler seg" i hva han pleier å gjøre for å komme nærmere han. Bli likere han. Det er ganske vanlig for folk å gjøre i samtaler med andre også. Helt vanlige samtaler. 

Anonymkode: 600a1...8b9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun "speiler seg" i hva han pleier å gjøre for å komme nærmere han. Bli likere han. Det er ganske vanlig for folk å gjøre i samtaler med andre også. Helt vanlige samtaler. 

Anonymkode: 600a1...8b9

Hva mener du nå? At hun myser for å speile ham? Han myser jo ikke, men har en helt naturlig look. Han smiler naturlig med smale øyne.  Det hun gjør ser jo bare kunstig og overdrevent ut? 

Anonymkode: 3a34c...5c7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, han er naturlig slik og hun forsøker å bli som han for å styrke fellesskapet? En teori. 

Anonymkode: 600a1...8b9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ingen andre som reagerer på at Beatrice og Fredrik allerede er begynt å "elske" hverandre? Oppleves som noe grunt å si "Jeg elsker deg" etter et så kort tidsforløp. Men er jo selvsagt individuelt hva man legger i det, bare oppfatter det som en atferd mer vanlig blant 15-16 åringer.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, DDB skrev:

Er det ingen andre som reagerer på at Beatrice og Fredrik allerede er begynt å "elske" hverandre? Oppleves som noe grunt å si "Jeg elsker deg" etter et så kort tidsforløp. Men er jo selvsagt individuelt hva man legger i det, bare oppfatter det som en atferd mer vanlig blant 15-16 åringer.

Tipper det er første gang begge er betatt av noen, og da går det gjerne litt over styr. Får veldig fjortisforelskelse-vibber av dem.

Anonymkode: 96b0d...ac1

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, DDB skrev:

Er det ingen andre som reagerer på at Beatrice og Fredrik allerede er begynt å "elske" hverandre? Oppleves som noe grunt å si "Jeg elsker deg" etter et så kort tidsforløp. Men er jo selvsagt individuelt hva man legger i det, bare oppfatter det som en atferd mer vanlig blant 15-16 åringer.

Jo hva skjer med det? Å si at man elsker hverandre er stort, og ikke noe å slenge rundt seg med etter 1 mnd...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...