Gå til innhold

Jakten på Kjærligheten 2017


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Tror ikke at Yngvar tok riktig valg, kan ikke se for meg at de holder lenge. 

Anonymkode: 6b375...195

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke at Yngvar tok riktig valg, kan ikke se for meg at de holder lenge. 

Anonymkode: 6b375...195

Helt enig! 

Anonymkode: 423f5...6a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg ble veldig paff over han valgte Trine. Føler ikke de har den store kjemien men.

Åh, så søt Erik og Maria er. Var 99% sikker på han ville velge ho. Spesielt da han sa til Katarina han hadde funnet sin sjelevenn :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem tror dere ligger sammen?

Anonymkode: 66843...b43

Haha...gamlingene :fnise: Han holder jo på å spise henne opp, når de kysser. Sikkert lenge siden han har kysset en dame for makan til gaping :alice:

Anonymkode: 15a0c...8fe

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem tror dere ligger sammen?

Anonymkode: 66843...b43

Når avsløres Det?😂

Anonymkode: 86eff...7ef

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fatter ikke at ei dame på 51 vil ha en mann på 64. For å si det rett ut så ser jo Rolf ut til å være nærmere 74. Men så ser Kristin eldre ut enn sine 51 år også da. Men endog. Merkelig par! Hun han valgte vekk så mye sprekere ut for alderen enn hva han selv gjør. Classy dame. Kristin virket som en sutrepave.

Anonymkode: 62a9c...487

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem tror dere ligger sammen?

Anonymkode: 66843...b43

Beatrice og Fredrik tipper jeg. Frempå og usjenert hun :) "Nå må du sette deg her!" sa hun og trakk Fredrik nærmere seg etter hun hadde valgt han. Hehe, så sjenert han er så trenger han en dame som bosser han litt og ikke er så redd for å si hva hun tenker hvertfall! 

Anonymkode: 208fc...9e7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fatter ikke at ei dame på 51 vil ha en mann på 64. For å si det rett ut så ser jo Rolf ut til å være nærmere 74. Men så ser Kristin eldre ut enn sine 51 år også da. Men endog. Merkelig par! Hun han valgte vekk så mye sprekere ut for alderen enn hva han selv gjør. Classy dame. Kristin virket som en sutrepave.

Anonymkode: 62a9c...487

Men så er det ikke alle som bryr seg så veldig mye om alder og utseende. Han fikk mer følelser for Kristin og bryr seg ikke om hvem som ser sprekest ut 

Anonymkode: 1fa22...f52

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Beatrice og Fredrik tipper jeg. Frempå og usjenert hun :) "Nå må du sette deg her!" sa hun og trakk Fredrik nærmere seg etter hun hadde valgt han. Hehe, så sjenert han er så trenger han en dame som bosser han litt og ikke er så redd for å si hva hun tenker hvertfall! 

Anonymkode: 208fc...9e7

Jeg synes han virker tagatt. Jeg trudde hun skulle velge han andre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutes ago, Christy89 said:

Må si jeg ble veldig paff over han valgte Trine. Føler ikke de har den store kjemien men.

Like dølle begge to. Men hun er jo flott å se på, da.

Tror nok Erik var den eneste av herrene som ikke valgte basert på utseende.

Anonymkode: 73456...e79

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem tror dere ligger sammen?

Anonymkode: 66843...b43

Kunne se ut som Yngvar og Trine gjør det :fnise:

 

Tok feil på alle 4 parene 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns Erik gjorde riktig valg, selv om CC også virket kjempebra.

Rolf valgte nok mest etter unghet/utseende. Kristin virker så kravstor og sutrete. Ser for meg ingenting er godt nok for henne og hun dumper han dersom han ikke danser etter hennes pipe. Bare det at hun truet med å trekke seg fordi han viste alle oppmerksomhet sier sitt.

Yngvar ja, valgte nok etter utseende. Liten glød der. Hadde jeg vært 24 år hadde jeg aldri flyttet dit for å bli babymaskin. Fikk vondt av Hanne, hun virket oppriktig interessert i han. 

Beatrice overrasket meg. Trodde hun skulle velge han andre med gård. Lurer på hvordan de funker sammen og om han kan gi henne nok oppmerksomhet og fysisk kontakt 24/7. 

Anonymkode: 9e1c0...3f4

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 Jakten på Kjærligheten har vel pågått i ganske mange år nå.   

 Men hvor mange av deltakerne har faktisk holdt sammen etter at TV-kameraene var skrudd av? 

Anonymkode: dc6e4...644

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er merkelig dette bilde dere har av Kristin. Problemet var jo ikke at andre fikk oppmerksomhet, men at hun ikke fikk noe oppmuntring. Rolf lot jo ikke henne komme inn på ham. Dette hadde ikke vært noe problem hvis det ikke hadde vært for at hun gikk rundt med følelser for mannen. Syns hun er bra, jeg. Sier klart ifra hva som plager henne istedet for å lukke seg inne. Og det satte tydeligvis Rolf pris på også. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 Jakten på Kjærligheten har vel pågått i ganske mange år nå.   

 Men hvor mange av deltakerne har faktisk holdt sammen etter at TV-kameraene var skrudd av? 

Anonymkode: dc6e4...644

Ganske mange :)

Anonymkode: 208fc...9e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg ble så glad for at Ingvar valgte Trine. De har så god kjemi! Hun er så sjarmerende, har nesten litt girlgrush på henne😅 Tipper det er de som ligger sammen, rett hjem og lage barn!

Veldig glad for at Beatrice valgte han (husker ikke navnet?) Kan tenke meg at det krevde mye av han å melde seg på. Han har også vært seg selv hele veien. Er bare litt redd for at han kan bli for rolig og kjedelig for henne...har ikke helt troa på at de holder sammen.

Erik...hva skal man si? Er veldig glad på hans vegne og håper det holder for hans del! Tror han valgte riktig ihvertfall, Camilla Charlotte er nok en annen type person enn han, så glad for at han ikke valgte henne.

Rolf tror jeg valgte feil. Hun andre passer bedre hans personlighet tror jeg. Tror at hun som ble valgt kommer til å gå lei etterhvert...men man vet jo aldri!

Anonymkode: 0fa6b...399

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fatter ikke at ei dame på 51 vil ha en mann på 64. For å si det rett ut så ser jo Rolf ut til å være nærmere 74. Men så ser Kristin eldre ut enn sine 51 år også da. Men endog. Merkelig par! Hun han valgte vekk så mye sprekere ut for alderen enn hva han selv gjør. Classy dame. Kristin virket som en sutrepave.

Anonymkode: 62a9c...487

Syns Kristin faktisk ser mye yngre ut enn 51! Vet om damer på 36 som ikke ser veldig mye yngre ut enn henne. Jeg kunne lett ha tippa 40 eller starten av 40 årene. Hun har jo ikke en eneste rynke og eneste alderstegnet er vel tennene og leppene hennes. 
Men ja, enig i at hun andre virka mer som en dame for Rolf, bydde mye mer på seg sjøl og kledde han. 

Anonymkode: 208fc...9e7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Syns Kristin faktisk ser mye yngre ut enn 51! Vet om damer på 36 som ikke ser veldig mye yngre ut enn henne. Jeg kunne lett ha tippa 40 eller starten av 40 årene. Hun har jo ikke en eneste rynke og eneste alderstegnet er vel tennene og leppene hennes. 
Men ja, enig i at hun andre virka mer som en dame for Rolf, bydde mye mer på seg sjøl og kledde han. 

Anonymkode: 208fc...9e7

Så enig!

Anonymkode: 0fa6b...399

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så enig!

Anonymkode: 0fa6b...399

Enig, men hun burde virkelig gjøre noe med håret sitt.

Anonymkode: f2689...999

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...