Gå til innhold

Jakten på Kjærligheten 2017


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Like før Erik og Maria bare hiver av seg klærne og puler foran alle.  Det får jo ikke nok av hverandre 🙊

Kanskje Rolf sa han ikke kommer til å bli en god kjæreste? Noe i den duren

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Rolf er en hedersmann!

Anonymkode: a182b...617

Fordi? 

Den kommentaren der er bare irriterende 

Anonymkode: 1fa22...f52

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk vondt av Kristin når de satt og spiste og Rolf sa han ikke var forelska enda, men hun tok det jo litt feil. Det er jo verre om han hadde løyet til henne og egentlig ikke vært forelska? De har jo ikke kjent hverandre så veldig lenge akkurat

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser så ekte ut det Erik og Maria har sammen. Så flott for dem at de har det så bra sammen allerede. Tror også at de holder sammen!

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det blir noe med Kristin og Rolf når det virker som de ikke reiser på tur slik som de andre. Synd, fordi jeg syns hun gir mer av seg selv nå men han holder tilbake og er mer avventende. 

Anonymkode: f2c74...8fe

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror Rolf valgte Kristin hovedsaklig pga alder, men tror heller ikke det vil funke dessverre. Jeg får jo litt vondt av henne da. Kjedelig når du virkelig vil det skal funke og han bruker LANG tid på å utvikle ordentlig følelser for deg  og LANG tid på å ville være i forhold. Rolf virker veldig treig. Han sa jo at neste måned var det KUN jobbing som gjalt. Få se hvor lenge hun gidder å vente på han  

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har egentlig kun troa på Erik og Maria jeg.

Men går ikke troa på Rolf og Kristin. I dagens episode klager hun igjen på han.

Anonymkode: 497a1...2c1

Hva mener du hun klager på da??

Anonymkode: 3a34c...5c7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

* Håper at Kristin kaster inn håndkleet. Det der er ikke levedyktig med tanke på kjærlighet og bra forhold.  :sukk: 

* Det er så utrolig kleint med folk som sukker hardt, klynker og spiser av ansiktene til hverandre 
   uansett hvor de er, uansett hvem som er rundt dem. :flau:  Jaja....det er jo ingen overraskelse dette. 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rolf og Kristin: Kristin fortjener bedre. Hun har vært utrolig forståelsesfull og tålmodig ovenfor Rolf, men det har vært tydelig at han ikke har fått følelser for noen av frierne, heller ikke Kristin. "Jeg er ikke klar for et forhold enda, jeg er ikke forelska enda", er typiske ting man sier for å holde en person på gress. Virker nesten som at han prøver å få henne til å avslutte det sånn at han slipper, med å fortelle at han er en arbeidskar som ikke kommer til å ha tid til henne.

Erik og Maria: Får en følelse av at begge to trenger noen og ikke nødvendigvis hverandre. De har lengta lenge etter å føle seg forelska og det virker litt som at de er forelska i selve forelskelsen, mtp at de faktisk ikke har kjent hverandre så lenge og kaller hverandre for sjelevenner. Får se om de fortsatt holder sammen når forelskelsen har lagt seg og hverdagen kommer.

Anonymkode: 0fa6b...399

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke deg det er noe galt med, det er meg, jeg har ikke følelser for deg :ler:

Anonymkode: 0fa6b...399

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Uansett hvor klein kosinga til Erik har vært fra dag 1 med alle jentene, så går det ikke ann å ikke smile av hjerteglede når man ser han og Maria sammen nå som han bare deler kosinga si med ei! :) Smiler så jeg blir rørt av å se de, og de kler hverandre så innmari godt i personlighet og utseende! Unner de virkelig å ha funnet hverandre og er ganske sikker på at dette er noe som varer ja! Men å mmmme og tungekline i en heis med fremmede mennesker kunne de spart seg for, men er vel vanskelig å holde fingrene av fatet når kjærligheten bobler så så ekstremt <3 

Rolf gir nok beskjed om at han ikke vil ta med Kristin på tur, hun blir for pressende og intens for han. Jeg syntes det er helt innafor å svare som han sa at "om en måned så vet jeg litt mer om vi kan bli noe ", de har jo faktisk bare kjent hverandre i fem seks dager og det å stå igjen til sist av frierne betyr jo ikke at man vil gifte seg og er forelsket, men at man vil sjekke det ut videre og bli kjent.
At hun har lyst på kjæreste fort må man jo også respektere, men jeg forstår Rolf veldig godt at han ble litt skremt av samtalen og reaksjonen hennes i dag, det hadde jeg blitt også med å bli stilt til veggs på den måten hun gjorde mot han. 

Jeg skjønner ikke helt hvorfor flere av dere sier at Kristin fortjener noe bedre, jeg syns Rolf virker bra jeg og fornuftig, og som han sa så må han prioritere korna den kommende måneden for det er hovedårsinntekten hans for hele året. Hadde han datet en dame som ikke var så intens og pressende så hadde det nok vært mer gjensidig forståelse og mer hans type dame. Var tydelig at han egentlig ville avslutte det hele der og da etter hun stilte han til veggs og reagerte med tårer, mer press, sarkasme og kjeft for at han var ærlig, i og med at han sa "jeg forstår om du ikke vil mer i det hele tatt", virker som han håpa hun skulle si hun ikke gadd mer, sånn at han slapp å være den som dumper hun. Vi får se neste uke :) 
Jeg har lagt mer og mer merke til at Kristin har en spydig sarkasme i seg, både når hun går fra å smile Rolf oppi trynet når hun egentlig vil bli sur, for så å sitte å nesten gråte, og jeg likte ikke holdningen hun plutselig fikk i Operaen, hun virker veldig opptatt av høykultur, og det er flott det, men å kalle det fiiinkultur og å beundre den drakten som var i glass når hun sa til Rolf at "DA kunne du kalt deg STOOORbonde da *beundre beundre* " når han fleipa å sa at den ikke var praktisk å bruke som bonde, det blei litt sånn for flottflottesen for meg (og Rolf tror jeg), akuratt da fikk jeg inntrykk av at hun var en skikkelig golddigger og snobb. 

 

Anonymkode: 208fc...9e7

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:



Rolf gir nok beskjed om at han ikke vil ta med Kristin på tur, hun blir for pressende og intens for han. Jeg syntes det er helt innafor å svare som han sa at "om en måned så vet jeg litt mer om vi kan bli noe ", de har jo faktisk bare kjent hverandre i fem seks dager og det å stå igjen til sist av frierne betyr jo ikke at man vil gifte seg og er forelsket, men at man vil sjekke det ut videre og bli kjent.

 

Tar hele opptaket av denne serien bare en uke? Trodde det var hele sommeren jeg....

Anonymkode: 694fa...018

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristin har ikke helt forståelse for at Rolf driver en gård, og da er det ikke når det passer damen, men når det passer gården. Det er mye jobb der... I dette tilfellet blir nok Kristin i annen rekke og det er ikke noe hun vil finne seg i. Rolf kommer nok ikke til å slippe ansvaret på gården pga. en dame.  

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at det ikke kommer til å funke mellom de. Ikke rettferdig at Rolf får kjeft ford i han er ærlig og ikke bare jatter med. Han kan jo ikke styre følelsene sine. Han prøvde å hinte veldig mye i gårsdagens episode og han har nok ikke fått store følelser for henne. Han håpet nok på hun ikke ville mer,  så han slapp å gjøre det. Det er jo bra han sier i fra, men teit at hun da sier "det er det verste jeg har hørt" og "det var stygt sagt" Kan heller ikke se for meg ho på gård, da det er veldig viktig for ho å alltid bli prioritert og sett

Erik og Maria er veldig søte sammen, men de er (som de selv sier) veldig fjortiser da. Synes det blir for mye tafsing, fnising, klining osv. Skjønner de er forelsket, men blir litt kleint. Ganske sikker på at de har pult :P

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...