Gå til innhold

Jakten på Kjærligheten 2017


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Yngvar ja, valgte nok etter utseende. Liten glød der. Hadde jeg vært 24 år hadde jeg aldri flyttet dit for å bli babymaskin. Fikk vondt av Hanne, hun virket oppriktig interessert i han. 

Anonymkode: 9e1c0...3f4

Hun kommer fra Steinkjer da, det er 15 minutter unna der Ingvar bor. Så hun trenger ikke flytte en meter, de har all mulighet til å bli bedre kjent på vanlig måte. Tror heller ikke det haster så mye med babylaging som det kunne virke i programmet.

Anonymkode: cdff1...19d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror forholdet til Yngvar varer. Virker som en dame som er stille og innadvendt og det passer han godt. 

Rolf sitt forhold ryker damen holder ikke ut gårdslivet og han har ikke tid fordi han jobber 

Erik sitt også dessverre fordi damen ikke er interessert. Han blir for masete. 

Beatrice, der blir det et overfladisk tulleforhold inntil kompisene hans sier han må kutte ut 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig, men hun burde virkelig gjøre noe med håret sitt. Anonymkode: f2689...999

Det er hennes stil og hun ser ut til å trives med det sånn. Hvorfor er det noe galt med hennes hår?

Anonymkode: 600a1...8b9

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fælt å mye pes Kristin skal få på utseende og hår da. Hun trives vel med det håret da, og ser ingen grunn til å gjøre noe med det

Men jeg var sikker på Rolf kom til å velge Anne Marie. Synes de hadde en veldig god kjemi og passet sammen. Kanskje det var pga alderen, jeg vet ikke

Jeg får nesten litt vondt av Fredrik. Han er jo så utrolig sjenert. Jeg tror han kanskje blir for rolig for Beatrice  

Huff, jeg fikk hvertfall vondt av Hanne :( Hun virket oppriktig betatt av Ingvar. 

Jeg tipper Erik og Maria heiv av seg klærne så fort de lukket døra :ler: De virker jo stupforelsket.  Har mest tro på det paret.

Blir gøy med hjemmebesøk neste uke :)

Endret av smalls
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er hennes stil og hun ser ut til å trives med det sånn. Hvorfor er det noe galt med hennes hår?

Anonymkode: 600a1...8b9

Gamle damer får fort ustelt utseende når de lar håret henge sånn. Jeg er selv en gammel dame og er ofte stygg på håret fordi jeg ikke har funnet noen "stil". Men det burde jeg, ellers blir det det der hekseaktige veldig fort.

Forøvrig ment som en litt krokete kompliment idet jeg var enig i at hun så yngre ut enn 51 år. Ingen rynker. Hun hadde vært flott med fint hår til det. Jeg håper Rolf var forelsket som han sa, og ikke valgte pga utseende, som man kunne mistenke. Jeg fikk veldig kompisvibber av ham og Anne Marie, men så ikke den helt store kjemien med Kristin heller.

Anonymkode: f2689...999

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

 Er det ikke noen fleire episoder nå da? :P

Anonymkode: dc6e4...644

Jo, vi får vel følge med dem på tur?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, AnonymBruker said:

 Er det ikke noen fleire episoder nå da? :P

Anonymkode: dc6e4...644

Først får vi se når bøndene er på besøk hjemme hos den utvalgte frieren.

Så får vi følge dem på tur.

Anonymkode: e91a1...dcc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke ut som 64-åringen får snøret i bånn på 51-åringen likevel... :ler:

Anonymkode: 62a9c...487

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Syns vi kunne fått sett litt av alle parene i kveldens episode. Det skjedde ikke så veldig mye spennende, bortsett fra at vi fikk med oss at de blei kjærester. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest thejohan
12 minutter siden, hjertesukka skrev:

 

Syns vi kunne fått sett litt av alle parene i kveldens episode. Det skjedde ikke så veldig mye spennende, bortsett fra at vi fikk med oss at de blei kjærester. :)

Enig! snakk om å melke episoder for det det er verdt! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det var koselig at de brukte litt tid på begge parene i stedet for å kjøre alle parene i samme episode. Og det ser jo veldig lovende ut for Beatrice og Ingvar!

Spent på hva som får Kristin til å sette seg på bakbeina i neste uke. Hun virket litt krevende og sjalu i de siste episodene med flere damer på gården, så kanskje hun ikke er fornøyd med oppmerksomheten hun får nå som de er to.

Anonymkode: d8cab...af6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Minosa skrev:

Mye forelskelse i dagens episode😍

Ja det var koselig å se hu jenta til Yngvar endelig åpne seg litt mer opp og ikke være så sjenert og klein :)

Beatrice virker veldig omgjengelig! 

Anonymkode: 208fc...9e7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har egentlig kun troa på Erik og Maria jeg.

Men går ikke troa på Rolf og Kristin. I dagens episode klager hun igjen på han.

Anonymkode: 497a1...2c1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...