Gå til innhold

Jakten på Kjærligheten 2017


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Åh! Mandag igjen! :)

I dag var egentlig en litt kjedelig episode, jeg tror neste episode blir litt mer tak i, og gleder meg til å se hvordan Rolf reagerer når man ser hun ene ta en prat med han å sier "Om det er meg du vil ha MÅ du legge inn støtet NÅ!" (eller noe lignende) på "Neste uke" klippet. Ja han har tøffe damer på gården, de har nok gjort sine erfaringer med menn og vet hva de trenger, og jeg oppfatter egentlig at Rolf trenger en tøff og grepa dame jeg som kan ta litt styring. Liker personligheten på alle de tre gjenværende frierne hans :)

Det var så kjipt at Marius måtte hjem! Men jeg forstår den og så den komme.... Beatrice tok en veldig god prat med han og det fortjente han! Jeg er av samme oppfatning som hun ; Den dama som ender opp med Marius i fremtiden er ORDENTLIG heldig! FOR en kar! :) Så gode kvaliteter, skikkelig grepa personlighet og verdiene på plass. Han er den perfekte bondemaken , men har ikke vist så mye sexappeal og spenningsflørt og da havner man jo fort i vennesonen desverre (ikke at de andre har så veldig mye av det heller men) Han er en som forveksler vennlighet med flørt og det "taper" han nok på.. Hadde jeg kjent han hadde jeg syntes han var verdens hyggeligste og brae person, blitt ordentlig glad i han som venn, men aldri skjønt at han var interessert eller flørtet.. 
 
Erik, Erik, Erik huff og huff... Gud så flau han er med all den kosinga og strykinga si. Oppfører seg som han er stormforelsket i de alle. Ble flau når han gikk tur med hun mørkhårede og plutselig stelte seg foran hun og tok fatt i begge hendene hennes og la de bak ryggen sin for at hun skulle holde rundt han, og etterpå satt å strøk henne på leggen uten å si et ord :ler: Rart de damene der ikke blir skremt! :P Jeg mener, hadde ikke dere blitt litt skremt etter å bare kjent fyren i fire fem dager og han drev på sånn? Hoho. Jeg syntes forsåvidt han sendte hjem hun peneste i dag, og har aldri registrert eller lagt merke til at hun er "tjukk" som @makkapakka nevner i sin oppsummering fra i kveld. Måtte faktisk dobbeltsjekke på tv2 sumo nå, og kan fortsatt ikke se det. Fin og sunn dame! 

Ja også han der anonyme da. Babymama hunter'n Yngvar. Kom frem i mediene i dag at han er mangemillionær og det skinner jo gjennom på klesstilen og væremåte også, penkledd, tørr som en pinne og ute etter en kvinnelig statist i livet sitt. 

En uke til neste gang igjen! Håper vi kan holde tråden her litt mer i live - av mine venner og kolleger er det bare jeg som følger med på serien og det kommer nok tydelig frem for dere også siden jeg deler alle tanker og oppsummeringer her :P 

Hilsen #1 fan :fnise: Beste hyggeprogrammet ila hele uka :)

Anonymkode: 3bb54...fce

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forresten, har dere sett at søknadsrunden for neste sesong er i gang? Søknadsfrist er 15 desember, så del på sosiale medier så kanskje noen venners venner er kjekke bønder og melder seg på. (Ja jeg drømmer om en bonde selv :P ) 

Det er sesong nr 15 - og jubileumssesong. Kanskje den vil by på et spesielt oppsett den runden montro? 
http://www.tv2.no/underholdning/9458597/
 

Anonymkode: 3bb54...fce

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingvar anonym:

Jo mulig det, men er dette et program for klovnebønder som skal underholde på TV, eller ett der man skal finne kjærligheten?
 

Jeg tror det er noen viktigere egenskap enn underholdningverdi på skjermen disse frierne setter pris på.

Anonymkode: dcad8...6f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:



Ja også han der anonyme da. Babymama hunter'n Yngvar. Kom frem i mediene i dag at han er mangemillionær og det skinner jo gjennom på klesstilen og væremåte også, penkledd, tørr som en pinne og ute etter en kvinnelig statist i livet sitt. 

En uke til neste gang igjen! Håper vi kan holde tråden her litt mer i live - av mine venner og kolleger er det bare jeg som følger med på serien og det kommer nok tydelig frem for dere også siden jeg deler alle tanker og oppsummeringer her :P 

Hilsen #1 fan :fnise: Beste hyggeprogrammet ila hele uka :)

Anonymkode: 3bb54...fce

Jeg tror jeg dør:fnise: Men du har så rett! Kommer nok til å gå like fort i svingene med Ingvar som han Valdres-bonden i fjor, de hadde jo tydeligvis bare kjent hverandre i 3-4mnd før hun ble gravid.

Null ytre sjarm, så klarer ikke å se det helt store.

Anonymkode: aaa78...bc6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, nutella skrev:

Har på følelsen av at Rolf ikke kommer til å ende opp med noen av de damene der, han har jo ikkje kjemi med noen av dem.. Er kleint å se på 

Som mamman også sa så er han veldig interessert i å jobbe på gården. Det er kjempefint, men man pleier ikke kjærligheten ved å prioritere den bort. Selv om damene er godt voksne, har de nok forventninger og behov som går på andre ting enn å skulle ta over rollen som hushjelp og "kone". De vil ha den oppturen som en forelskelse kan gi og da nytter det ikke at han vil ut i åkeren for å luke ut villstrå. Han virker hyggelig, men også ganske ubehjelpelig i forhold til tanker om hva han egentlig begir seg ut på... :fnise:  

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ingvar anonym: Jo mulig det, men er dette et program for klovnebønder som skal underholde på TV, eller ett der man skal finne kjærligheten? Jeg tror det er noen viktigere egenskap enn underholdningverdi på skjermen disse frierne setter pris på. Anonymkode: dcad8...6f5

Jeg tenker at han byr ikke på seg selv i forhold til de jentene som han har valgt ut. De bor hos ham, men han er totalt passiv. Han vurderer og sirkler dem inn. Det er helt merkelig å se på, for er det noe en må så er det å invitere ved væremåten. Han er så...uinteressert. Ikke tilstede i situasjonen. Min private vurdering er at han har ikke utstråling, han har fordundre meg innstråling. Jupp, det er ordet. Håper at jentene trekker seg ut en etter en om de ser sitt eget beste.

Marius har med denne opptredenen lagt ut en god annonse på "ung mann søker den rette" og kommer nok ikke til å være singel lenge. En jovial og tvers igjennom hyggelig kar virker han som. Lykke til fra meg. :) 

Erik... Bevare meg vel. Jeg sier ikke mere.  :ninja: 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får ikke se alt og det kan godt være pga de blir filmet, men jeg synes de to karene til Beatrice virker veldig stille og ikke mye tak i. Litt dårlig til å ta initiativ. Der var Marius veldig flink, men man kan ikke presse frem følelsene og hun fikk bare vennefølelser for han.

Må være kjipt for hun ene å se Rolf kose med de to damene i åkeren og hun får ikke en klem en gang. Rolf virker veldig opptatt av jobbing på gården. Det må jo til, men det er ikke mye tak i han og dårlig til å flørte. Kan han ikke heller gjøre noe romantisk for de? En og en?

Ingvar er å dårlig til å flørte og er utrolig passiv. Virker til å være skikkelig tørrpinne.  Null sjarm og utstråling. Jeg må ha noe mer og hadde kanskje trekt meg jeg å.  Ikke lett å få noe ut av han.

Endret av Aurora**
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror Ingvar er veldig sjenert og ukomfortabel foran kamera. Tror det skjer mye mer når kamera er av. 

Anonymkode: cdff1...19d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.10.2017 den 6.00, AnonymBruker skrev:

Ingvar anonym:
Jo mulig det, men er dette et program for klovnebønder som skal underholde på TV, eller ett der man skal finne kjærligheten?
Jeg tror det er noen viktigere egenskap enn underholdningverdi på skjermen disse frierne setter pris på.

Anonymkode: dcad8...6f5

Ja det er klart, programmet er for å finne kjærligheten ikke for å klovne på TV, men han har jo ingen sjarm og byr ikke på seg selv for fem øre... Jeg hadde kjedet meg ihjel av å prøve å sjekke opp eller være rundt han der, og jeg er ikke spesielt opptatt av "underholdning" fra dates og partnere. Men noe gnist og personlighet må man jo ha. 

 

På 31.10.2017 den 8.00, Hoppetaujenta skrev:

Jeg tenker at han byr ikke på seg selv i forhold til de jentene som han har valgt ut. De bor hos ham, men han er totalt passiv. Han vurderer og sirkler dem inn. Det er helt merkelig å se på, for er det noe en må så er det å invitere ved væremåten. Han er så...uinteressert. Ikke tilstede i situasjonen. Min private vurdering er at han har ikke utstråling, han har fordundre meg innstråling. Jupp, det er ordet. Håper at jentene trekker seg ut en etter en om de ser sitt eget beste.

Marius har med denne opptredenen lagt ut en god annonse på "ung mann søker den rette" og kommer nok ikke til å være singel lenge. En jovial og tvers igjennom hyggelig kar virker han som. Lykke til fra meg. :) 

Erik... Bevare meg vel. Jeg sier ikke mere.  :ninja: 

Enig, altfor passiv. Sjenert eller ei, altfor tørr og passiv.. Dating er ikke en pek og kjøp greie. "Vurderer og sirkler dem inn" var godt beskrevet. Dating skal være gi og ta :)

Ja, jeg håper virkelig at Marius får seg en knallkone!!!! Han er mann av meget sjelden og unik kaliber i dagens samfunn!! 
Bare det at han hadde sydd Beatrice en kjole til speeddaten, wow! Blir helt imponert over egenskapene hans :) Andre menn vet ikke engang hvordan man setter på vaskemaskinen :P 
 

På 31.10.2017 den 8.35, Aurora** skrev:

Vi får ikke se alt og det kan godt være pga de blir filmet, men jeg synes de to karene til Beatrice virker veldig stille og ikke mye tak i. Litt dårlig til å ta initiativ. Der var Marius veldig flink, men man kan ikke presse frem følelsene og hun fikk bare vennefølelser for han.

Må være kjipt for hun ene å se Rolf kose med de to damene i åkeren og hun får ikke en klem en gang. Rolf virker veldig opptatt av jobbing på gården. Det må jo til, men det er ikke mye tak i han og dårlig til å flørte. Kan han ikke heller gjøre noe romantisk for de? En og en?

Ingvar er å dårlig til å flørte og er utrolig passiv. Virker til å være skikkelig tørrpinne.  Null sjarm og utstråling. Jeg må ha noe mer og hadde kanskje trekt meg jeg å.  Ikke lett å få noe ut av han.

Ja det er pussig at de to til Beatrice er igjen, stille og sjenerte gutter, men Beatrice sa jo når hun stemte ut TJ (bra) at hun trengte en gutt som roet hun ned og ikke giret hun opp. Tror hun syntes det var like kjipt som oss seerne at hun ikke falt for Marius, men sånn er det, man kan ikke tvinge frem følelser selvom personen oppfyller alle punkter og mer enn det :(

Korttenkt av Rolf ja og kysse de to andre og ikke hun siste. En eller alle... Tror nok hun ryker neste gang. Jeg liker personligheten hennes men av en eller annen grunn så syntes jeg de to andre damene "kler" Rolf mye bedre. 
Og den remsa med småfett hårstripe hengende flatt ned i ansiktet ut fra hestehalen irriterer meg litt :P Ikke at det har noe å si for hvem hun er som person, altså! :P Hårspray my girl, hårspray... 

 

Anonymkode: 3bb54...fce

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.10.2017 den 8.35, Aurora** skrev:

Ingvar er å dårlig til å flørte og er utrolig passiv. Virker til å være skikkelig tørrpinne.  Null sjarm og utstråling. Jeg må ha noe mer og hadde kanskje trekt meg jeg å.  Ikke lett å få noe ut av han.

Han sparer nok på..erhm, kruttet. Til den utvalgte kommende mor til hans barn.

Anonymkode: 62a9c...487

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, duplexx skrev:

Denne tråden!!😍 og AB3bb54 ❤️❤️❤️ 

?

Anonymkode: 1fa22...f52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk vondt av Marius da han ble sendt hjem, men så den komme. Syns det er litt fascinerende at "alle" damer syns han er så fantastisk (ifl kommentarfeltet på Face og her). Jeg syns han virker som en veldig bra fyr, for all del, men han er jo et kroneksempel på gutter som havner i friendzonen. Typisk fyr som jenta føler hun burde like, svigermors drøm. Men han eier jo ikke sexappeal eller evnen til å flørte. Han er typisk en fyr som aldri kommer i mål med jenta han liker, fordi han er for snill, for trygg, for respektfull og viser for godt at han liker jenta. Det var så tydelig at Beatrice så han var et trygt valg, men at hun ikke var tiltrukket.

Han er sånn typisk fyr som alle anbefaler venninna si å satse på, men ikke ville ligget med selv.

Som sagt; han virker som en bra fyr og jeg håper han finner kjærligheten, men jeg blir ærlig talt litt overrasket om han blir nedringt av damer etter Jakten. Det er heller sleipe og careless fyrer som TJ som blir det, dessverre. 

Erik, hva skal man si. Jeg syns det var riktig av han å sende hjem hun yngste. Hva skal en 24-åring med en såpass voksen mann? Han er klein å se på, jeg hadde følt meg invadert om jeg var en frier der. Kose-mose, kladde, klå. 

Ingvar virker supertørr og kjedelig. Jeg syns det er så innmari kleint med menn som er babysyke. Hadde følt meg som en rugemaskin. Det er som han bare vil finne en mor til ungene sine, og at han driter i resten. Har en følelse av at han vil velge Trine, men at hun ikke er så gira selv. Hanne virker mer interessert. Han tar nok den han får, slik at han kan bli far før 2018 er omme...

 

Anonymkode: 9e1c0...3f4

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men han eier jo ikke sexappeal eller evnen til å flørte... Anonymkode: 9e1c0...3f4

Ikke for deg kanskje, men klart at det finnes mange som faller for akkurat hans måte å være på og utseende.
Èi av det rette kaliberet er alt som skal til. :tommelopp: 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk vondt av Marius da han ble sendt hjem, men så den komme. Syns det er litt fascinerende at "alle" damer syns han er så fantastisk (ifl kommentarfeltet på Face og her). Jeg syns han virker som en veldig bra fyr, for all del, men han er jo et kroneksempel på gutter som havner i friendzonen. Typisk fyr som jenta føler hun burde like, svigermors drøm. Men han eier jo ikke sexappeal eller evnen til å flørte. Han er typisk en fyr som aldri kommer i mål med jenta han liker, fordi han er for snill, for trygg, for respektfull og viser for godt at han liker jenta. Det var så tydelig at Beatrice så han var et trygt valg, men at hun ikke var tiltrukket.

Han er sånn typisk fyr som alle anbefaler venninna si å satse på, men ikke ville ligget med selv.

Som sagt; han virker som en bra fyr og jeg håper han finner kjærligheten, men jeg blir ærlig talt litt overrasket om han blir nedringt av damer etter Jakten. Det er heller sleipe og careless fyrer som TJ som blir det, dessverre. 

Erik, hva skal man si. Jeg syns det var riktig av han å sende hjem hun yngste. Hva skal en 24-åring med en såpass voksen mann? Han er klein å se på, jeg hadde følt meg invadert om jeg var en frier der. Kose-mose, kladde, klå. 

Ingvar virker supertørr og kjedelig. Jeg syns det er så innmari kleint med menn som er babysyke. Hadde følt meg som en rugemaskin. Det er som han bare vil finne en mor til ungene sine, og at han driter i resten. Har en følelse av at han vil velge Trine, men at hun ikke er så gira selv. Hanne virker mer interessert. Han tar nok den han får, slik at han kan bli far før 2018 er omme...

 

Anonymkode: 9e1c0...3f4

Veldig enig i alt her egentlig. Mener jeg har lest en plass at TJ fikk flere frierbrev etter han ble sendt hjem. Typisk at slike bad boys for veldig mange jenter etter seg.Det var null flørt og følelser mellom Beatrice og Marius. Han havnet i friendzonen. Ingen stor overraskelse at hun sendte han hjem. Fikk bare ikke romantiske følelser for han. 

Endret av Christy89
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Ikke for deg kanskje, men klart at det finnes mange som faller for akkurat hans måte å være på og utseende.
Èi av det rette kaliberet er alt som skal til. :tommelopp: 

Jeg tror egentlig ikke det er mange som faller for han, for å være ærlig. Han er en typisk fyr som gjør alt riktig, men aldri kommer i mål utover vennesonen. Men så klart håper jeg det, han fortjener det så absolutt!

Anonymkode: 9e1c0...3f4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.11.2017 den 23.34, duplexx skrev:

.Denne tråden!!😍 og AB3bb54 ❤️❤️❤️ 

 
:D <3  Godt at dere ikke bare syntes jeg skriver vrøvl og at vi er flere som har Jakten som favoritt program :D 

Anonymkode: 3bb54...fce

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ingvar virker supertørr og kjedelig. Jeg syns det er så innmari kleint med menn som er babysyke. Har en følelse av at han vil velge Trine, men at hun ikke er så gira selv. Hanne virker mer interessert. Han tar nok den han får, slik at han kan bli far før 2018 er omme...

 

Anonymkode: 9e1c0...3f4

Ja :fnise:

Anonymkode: 3bb54...fce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som Ingvar tror det haster veldig for han, og dermed begynner han dessverre i feil ende.. 🙈

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke helt hva som er "greia" med Ingvar - om han er en tørrpinne eller om han ikke tørr å være seg selv foran kamera.  I tillegg virker det som at han stresser med å finne noen. Jeg vet ikke om han har følelser for noen av jentene, men jeg håper han velger Hanne. Trine virker grei, men hun er kanskje litt for ung for en ungesyk 31-åring?

Beatrice håper jeg velger Fredrik. Han kan virke litt vel tilbakelent, men han er kanskje den som virker mest mentalt tilstede. Syns det virker som at de har en veldig god tone.

Rolf tror jeg ikke kommer til å finne noen. Han gir null av seg selv, og disse *mmm...SMASK*-kyssene han driver og deler ut betyr jo ingenting. 

Noen som tror at hun Camilla Charlotte er oppriktig interessert i Erik? Det tror ikke jeg i alle fall. Hun er interessert i Erik som en teori - som en sekk med gode kvaliteter, men noen interesse utover det tror jeg ikke at det er. Hvis hun er interessert, så tror jeg hun er en altfor passiv og småkald person for Erik. Han er jo en skikkelig koseklump. Håper han velger Maria!

Anonymkode: e81dd...bee

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...