Gå til innhold

Jakten på Kjærligheten 2017


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Jeg syns Beatrice og frierne er de mest underholdende. Hun har helt klart valgt etter utseendet og virker å elske oppmerksomheten hun får. Makan til fnising og "jeg liker at dere tar på meg hihihihi". Sjeldent jeg ser jenter som er så pågående i flørtinga. Det passer jo bra for et sånn program da.

Jeg får bakoversveis av stilen hennes, da. Som samboeren min sa "hun så helt grusom ut med det der!". Håret er direkte ekkelt, tenk deg den lukten i dreadsa fra ei som driver med hest. Og klærne minner meg om 90-tallsmoten fra strandbaren i Tyrkia. Noe så billig og usmakelig. Utenom det er jenta søt altså, men sååå mye finere hun hadde vært med vanlig hår og stilige klær.

Får en ekkel følelse av TJ. Føler han er slesk og spiller forelsket. Kanskje en type som vil vinne for å vinne. Han rakker dessuten ned på de andre gutta med "morsomme" kommentarer, dvs ekle stikk. 

Anonymkode: 9e1c0...3f4

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen som vet når programmet går i reprise?

Anonymkode: e55ec...e48

Det er på lørdager kl.15, så det er nok for seint nå, hvis du ikke har Sumo.

Anonymkode: af60a...f73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns Beatrice og frierne er de mest underholdende. Hun har helt klart valgt etter utseendet og virker å elske oppmerksomheten hun får. Makan til fnising og "jeg liker at dere tar på meg hihihihi". Sjeldent jeg ser jenter som er så pågående i flørtinga. Det passer jo bra for et sånn program da.

Jeg får bakoversveis av stilen hennes, da. Som samboeren min sa "hun så helt grusom ut med det der!". Håret er direkte ekkelt, tenk deg den lukten i dreadsa fra ei som driver med hest. Og klærne minner meg om 90-tallsmoten fra strandbaren i Tyrkia. Noe så billig og usmakelig. Utenom det er jenta søt altså, men sååå mye finere hun hadde vært med vanlig hår og stilige klær.

Får en ekkel følelse av TJ. Føler han er slesk og spiller forelsket. Kanskje en type som vil vinne for å vinne. Han rakker dessuten ned på de andre gutta med "morsomme" kommentarer, dvs ekle stikk. 

Anonymkode: 9e1c0...3f4

Hadde ikke valgt å ha dreads selv, men syntes mange av de som har det kler det, og det er ikke nødvendigvis uhygienisk selvom man ser for seg det - men helt klart, hestelukta vil sette seg i dem ja, og deads kan man ikke vaske hver dag som med vanlig hår, man skal visst bare skylle di en gang i uka eller noe forsiktig. 

Og heeeelt enig angående TJ, det var første viben jeg fikk av han fra første program, og inntrykket har bare forsterka seg. 
Skikkelig slesk som er med fordi han vil ha fame, tror han egentlig driter i Beatrice men meldte seg på fordi han tenkte han hadde sjans siden de hadde hatt et stirremoment på hverandre for noen år siden. Han er en skikkelig "jeg er så deilig"-fyr i mentalitet og oppførsel og det er veldig negativt trekk sånn han rakker ned på de andre gutta også. Faktisk ganske usmakelig. 
 

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen som vet når programmet går i reprise?

Anonymkode: e55ec...e48

På  lørdager, men har du TV2 sumo kan du se når som helst. Koster 129 i mnd, jeg fikk ikke sett det på tv forrige mandag, kom hjem akuratt for sent selvom jeg hadde gledet meg til å se, så på tirsdagen ble jeg sumo medlem gitt for greide ikke vente helt til lørdag for reprisen! :laugh: 

Anonymkode: 3bb54...fce

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterende når Beatrice bare skal le og le hele tiden. Synes hun virker barnslig og umoden.

Anonymkode: 66843...b43

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det var fint han viste damene rundt på gården. Fortalte litt historie tilknyttet gården og sånn, men hun Liv bare klager jo. Rolf sa hun var fin og flott. Det var å feil.

Vet ikke helt hva jeg synes om Ingvar. Han er litt klein og litt tafatt. Da hun ene (som han sendte ut) spurte hvorfor han ville ha hun med på gården, så sa han bare "du virket veldig oppegående og snill. Huff

Så falskt T.J sang da :hoho:

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Snuppah00 skrev:

Jeg synes det var fint han viste damene rundt på gården. Fortalte litt historie tilknyttet gården og sånn, men hun Liv bare klager jo. Rolf sa hun var fin og flott. Det var å feil.

 

Skal jammen ikke være lett. :) Men det å snakke om gården kan jo være en innfallsport til å bli bedre kjent. De kunne vise interesse og spørre han om forskjellig i den forbindelsen. Tror neppe Rolf velger henne, men man vet jo aldri. Å si at hun var fin og flott var vel bare en frase, men uansett burde hun takket for komplimentet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, hjertesukka skrev:

Skal jammen ikke være lett. :) Men det å snakke om gården kan jo være en innfallsport til å bli bedre kjent. De kunne vise interesse og spørre han om forskjellig i den forbindelsen. Tror neppe Rolf velger henne, men man vet jo aldri. Å si at hun var fin og flott var vel bare en frase, men uansett burde hun takket for komplimentet.

Ser for meg hun ryker først. Synes hun virker så negativ og vanskelig å tilfredsstille. 

Beatrice og mora hadde helt likt hår. Synes de lignet veldig :)

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Snuppah00 skrev:

 

Beatrice og mora hadde helt likt hår. Synes de lignet veldig :)

 

Måtte le da jeg så hvor like de er. :laugh:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, hjertesukka skrev:

Måtte le da jeg så hvor like de er. :laugh:

Hæ? Hun ligna mye mer på faren i ansiktet. Håret var jo selvsagt likt, men ellers far.

Endret av Vannmaskin
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Vannmaskin skrev:

Hæ? Hun ligna mye mer på faren i ansiktet. Håret var jo selvsagt likt, men ellers far.

Enig. Sett håret fra moren på faren, så har du Beatrice :fnise: Å guuuud så flaut det var å se TJ spille. Trodde først at han "varmet opp" med den Aldri i livet-sangen, og latet som han var dårlig for deretter å klinke til med noe skikkelig bra. Men.. det bare fortsatte, og fortsatte..Han kunne verken synge eller spille gitar. Mulig han var litt mye påvirket av alkohol og derfor burde ha holdt seg unna strengene. Bea-hahaha-trice må velge han sunnmøringen. Han er den eneste med sjarm av frierne hennes.

Måtte le godt av linedancen med gamlefolka. Morsomt å se han eldre fyren på 64 med shorts, støvler, rød tskjorte over kulemagen og rosa cowboyhatt.

 

Anonymkode: 62a9c...487

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg døde litt innvendig da T.J skulle synge for henne. Det var så ufattelig dårlig. Kan jo hende at han var nervøs, men veldig flaut å se på 🙊

Jeg blir litt sjokkert hvis hun Liv går videre. Ser ikke den store kjemien og hun klager mye.

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, Vannmaskin skrev:

Er forresten Erik en yngre bror av Farmen-Halvor?

En viss likhet.

Tviler. Da hadde det garantert stått i media :)

Men heter han virkelig T.J eller er det bare en forkortelse?

Anonymkode: b6e29...3d5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men heter han virkelig T.J eller er det bare en forkortelse?

Anonymkode: b6e29...3d5

Er du virkelig seriøs nå??

Anonymkode: af60a...f73

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er du virkelig seriøs nå??

Anonymkode: af60a...f73

Hva??

Anonymkode: b6e29...3d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva??

Anonymkode: b6e29...3d5

Det går jo selvfølgelig ikke an å hete T.J! Han heter Tor Jonas. 

Anonymkode: af60a...f73

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det går jo selvfølgelig ikke an å hete T.J! Han heter Tor Jonas. 

Anonymkode: af60a...f73

Selvfølgelig går det an! Mange som kaller ungene sine for rare navn :P

Anonymkode: 497a1...2c1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte Beatrice i starten og synes hun var sprudlende og søt, men blir litt slitsomt nå. Kan hun si en setning uten å le/fnise?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som har med seg gitar og greier i de programmene pleier å kunne spille og synge LITT decent i hvert fall. Det der var mer Nissene på låven; "jævla frekt da, bare tar gitaren så kan du ikke spille engang!".

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...