Gå til innhold

Jakten på Kjærligheten 2017


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Klemmer og nusser på alle.....husker ikke hva han heter, var det Erik? Men man må jo det hvis man skal bli kjent. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, hjertesukka skrev:

Klemmer og nusser på alle.....husker ikke hva han heter, var det Erik? Men man må jo det hvis man skal bli kjent. :)

Han må jo være helt utsultet på fysisk kontakt med damer!?Synes det er så kleint å se på.En såpass voksen mann bør kunne ha en annen fremgangsmåte enn det,og klare å føre samtaler med jentene uten all denne nussingen og sussingen.Jeg hadde bare følt det ubehagelig om jeg hadde vært en av jentene.

Anonymkode: f5b75...2c6

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han må jo være helt utsultet på fysisk kontakt med damer!?Synes det er så kleint å se på.En såpass voksen mann bør kunne ha en annen fremgangsmåte enn det,og klare å føre samtaler med jentene uten all denne nussingen og sussingen.Jeg hadde bare følt det ubehagelig om jeg hadde vært en av jentene.

Anonymkode: f5b75...2c6

Det var igrunnen det jeg mente. :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han må jo være helt utsultet på fysisk kontakt med damer!?Synes det er så kleint å se på.En såpass voksen mann bør kunne ha en annen fremgangsmåte enn det,og klare å føre samtaler med jentene uten all denne nussingen og sussingen.Jeg hadde bare følt det ubehagelig om jeg hadde vært en av jentene.

Anonymkode: f5b75...2c6

Enig i dette her. Han har hele tiden virket litt i overkant klar for å finne seg en dame å gifte seg med, og det virker som at han bare har bestemt seg for at uansett hva, så skal det bli en av de damene han har med seg nå. Det virker ikke som han forstår at det kan hende at det ikke fungerer med noen av dem. Og han virker som at han har vært lenge uten kvinnelig nærkontakt og nå er mer en klar for det, for å si det slik.. Jeg syntes det er rart med folk som kan drive å være fysiske med alle de dater, det er da ikke normalt sånn ellers? Jeg har vært på mange dater opp gjennom, og har ikke vært slik at jeg har hatt lyst til å kose og nusse på alle. Men folk er ulike. 

Anonymkode: 6b375...195

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja han Erik er et tricky tilfelle. Ser innmari snill og god ut, de herlige snille øya, men ganske creepy og på grensen til ekkel/desperat i oppførselen med den nussinga og pussinga på alle allerede. Syntes han var et sjarmtroll de to første episodene men begynner å snu på flisa nå. 

Jeg skulle ønske han John Christian med krøllene fra utvalget av bøndene fikk bli med videre etter brevrunden jeg. Han virka god, sjenert og sjarm-spøkefull! 

Allerede har jeg en favoritt for han eldste av bøndene hvertfall, hun Liv :) De matcher fysisk også. 
 

Anonymkode: 3bb54...fce

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk vondt av han ene til Beatrice. Husker navnet i farten, synd han ikke kom med videre. :(

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

54 minutter siden, Snuppah00 skrev:

Fikk vondt av han ene til Beatrice. Husker navnet i farten, synd han ikke kom med videre. :(

Ja enig fikk vondt av han jeg også. Syntes hun kunne gi han litt oppmuntring når hun stemte han ut når han på forhånd hadde så lav selvtillitt og smågråt av frykt for å ikke ha fått vist seg selv godt nok blandt de andre og bli sendt hjem.... 
Han hadde virkelig trengt å høre at han er en fin fyr og ikke må gi opp å ta initiativ og pushe sine egne grenser, for kjærligheten kommer han til å få! Og ønsket han lykke til ... Stakkars, han tør vel aldri å sjekke opp eller prate med damer igjen :(

Anonymkode: 3bb54...fce

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, hjertesukka said:

Klemmer og nusser på alle.....husker ikke hva han heter, var det Erik? Men man må jo det hvis man skal bli kjent. :)

Enig, men synes jentene virker rimelig klengete (på grensen til småkåte) også! 

Anonymkode: 36703...2e3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Enig, men synes jentene virker rimelig klengete (på grensen til småkåte) også! 

Anonymkode: 36703...2e3

Ja, det koker snart over. Hvordan skal dette gå når de kommer til gården? :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja enig fikk vondt av han jeg også. Syntes hun kunne gi han litt oppmuntring når hun stemte han ut når han på forhånd hadde så lav selvtillitt og smågråt av frykt for å ikke ha fått vist seg selv godt nok blandt de andre og bli sendt hjem.... 
Han hadde virkelig trengt å høre at han er en fin fyr og ikke må gi opp å ta initiativ og pushe sine egne grenser, for kjærligheten kommer han til å få! Og ønsket han lykke til ... Stakkars, han tør vel aldri å sjekke opp eller prate med damer igjen :(

Anonymkode: 3bb54...fce

Uff ja,synes synd i han.Hun kunne gitt han en liten oppmuntring.

Synes hun virker noe overfladisk og mest opptatt av utseende.Vil tro han med rastaflettene kommer langt,for hun virker tydelig blendet av et en såpass kjekk fyr er interessert i henne.Men tror han tenker mest på å vinne konkurransen.

Anonymkode: f5b75...2c6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Beatrice virker overfladisk og beholder de kjekkeste. Kan ikke være tilfeldig akkurat. Vedder på Erik (han med flettene) kommer i topp 2 og kanskje "vinner" Virker nesten som hun har bestemt seg allerede

Jeg synes også kunne si noe til begge hun ikke ville ha med til gården. Spesielt når han ene gråt og sa han var så edd for å dra. 

De 3 andre virker til å tenke mer på det inndre og bryr seg ikke så mye om utseende. Utseende kommer på 2 plass

Endret av Snuppah00
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.9.2017 den 10.16, C.Tramell skrev:

Smaken er som baken, ingen tvil om det. Jeg blir nesten sliten bare av å se på henne, jeg. Hun fjaser så mye at det blir slitsomt.

Jeg tenkte negativt da hun kom i det speed date-antrekket sitt. Det virket som et veldig billig triks. Nå litt senere reagerer jeg på den monotone og ganske hyppige latteren hennes også. Den hadde jeg blitt sliten av, så det er bra at det ikke er meg som er frier der. 

Rolf sendte hjem de to som jeg håpet skulle forsvinne. Han har bra damer med seg hjem nå. 

Det kan ikke være en lett situasjon foran kamera og hele norge, men Erik er i panikkalderen tror jeg. Kanskje han hadde stortrives i polygam familiesituasjon? Han har stilen med å sjonglere damer inne i alle fall. 

Ingvar er for min del en veldig anonym type som jeg måtte på nett for å huske hva het. Lykke til uansett. 

 

 

Anonymkode: 600a1...8b9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Beatrice vil ikke ha en som griner og tror han taper, blir bare ekstra dulling og slit med slike. Jeg holder litt med henne i det. 

Rolf har en fantastisk fin oppførsel, nesten så jeg kunne tenkt meg han selv, hvis han var 30 år yngre. 

Erik har ikke pult på lenge og burde fått gjort det litt brennfort så han roer seg ned litt 

Ingvar får jeg ikke tak på som person, tror han forsvinner som anonym. Han skulle ihvertfall ikke han en dame som krevde å bli nummer 1 på dagsorden.. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun Liv til Rolf er nydelig. Glad for at han sendte hjem hun med grimasene, hun trodde jo at hun var den sexbomben.

Anonymkode: 51abb...342

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, makkapakka skrev:

 

Ingvar får jeg ikke tak på som person, tror han forsvinner som anonym. Han skulle ihvertfall ikke han en dame som krevde å bli nummer 1 på dagsorden.. 

Synes han Yngvar virker litt kjedelig. Kan jo være jeg tar helt feil da, men bare det inntrykket jeg har. Får heller ikke helt tak i han som person 

Anonymkode: 1fa22...f52

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Liv håper jeg blir et par med Rolf :)
Hun med grimasene hadde en flirty og uhøytidelig personlighet, oppfattet hun ikke høy på seg selv av den grunn. Mer litt sånn type som prøver å ha det artig i livet bare. 

Sa Ingvar på tv at han reagerte negativt på det hun som sa hun ville være nr 1 på dagsordenen sa? (det fikk jeg ikke med meg, hørte bare hun dama sa det til han på date men ikke hva han evn kommenterte etterpå) 
Hehe men ja han Ingvar var jo egentlig bare opptatt av en pen dame som likte å ta vare på utseende sitt og kunne oppdra unger for han, så han virker ikke egentlig ute etter en kjæreste, bare en "kvinnelig statist" i livet sitt med en sånn holdning til kvinner. 

Og ja Beatrice burde virkelig gitt noen komplimenter og booste han som gråt. Han var jo ikke stygg eller dårlig på noe som helst vis syntes jeg, men åpenbart at han følte det om seg selv :(
Hun er dum hvis hun lar han med dreadsa komme langt ihvertfall! 

Unødvendig kommentar haha men av en eller annen grunn (uff vet ikke hvorfor jeg tenker på det engang neeei få bildet ut av hodet mitt!) tror jeg Erik er sånn som kommer etter to stikk og bare fikler og ler og rødmer under foreplayet :fnise::P 

Anonymkode: 3bb54...fce

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hun Liv til Rolf er nydelig. Glad for at han sendte hjem hun med grimasene, hun trodde jo at hun var den sexbomben.

Anonymkode: 51abb...342

botox er ikke noe for Rolf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.10.2017 den 12.51, makkapakka skrev:

Erik har ikke pult på lenge og burde fått gjort det litt brennfort så han roer seg ned litt 

 :skratte: 

 

Vanvittig pinlig opptrinn. De fleste bøndene pleier jo å vente litt med å ta så mye på frierne. Hvordan kan det føles naturlig etter to timer? Og ikke minst 6 stk på rad? Nei, hadde blitt veldig skeptisk til hele fyren om jeg var en av damene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.10.2017 den 17.06, makkapakka skrev:

botox er ikke noe for Rolf

Det har jeg ikke en gang registrert at hun har jeg :)

Anonymkode: 3bb54...fce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...