Gå til innhold

Jakten på Kjærligheten 2017


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

På ‎03‎.‎10‎.‎2017 den 9.27, AnonymBruker skrev:

Jeg tenkte negativt da hun kom i det speed date-antrekket sitt. Det virket som et veldig billig triks. Nå litt senere reagerer jeg på den monotone og ganske hyppige latteren hennes også. Den hadde jeg blitt sliten av, så det er bra at det ikke er meg som er frier der. 

 

 

Anonymkode: 600a1...8b9

Det har vært et par slike med før også, som ler og ler og ler (ei blond ei fra Vestlandet og hun Ane fra tror det var Ringebu). Tror det har noe med nervøsitet og vanskelig for å slappe av med kameraer og en veldig unaturlig situasjon - de KAN jo ikke være slik til vanlig?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Beatrice virker jo veldig selvsikker. Men det kan virke som om hun går mest for utseendet. Uansett hvem ho ender opp med, tviler jeg på om det forholdet holder dersom en har slike holdninger :fnise:

Anonymkode: dcbdb...3a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke helt, men føler det er litt småklein stemning mellom Ingvar og damene :P

Anonymkode: 497a1...2c1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt spesielt av hun Liv å klage på at Rolf ikke hadde rukket å re opp senga ennå.. Sært å starte med å klage første gang man er på besøk.

Anonymkode: f5d6b...24e

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Litt spesielt av hun Liv å klage på at Rolf ikke hadde rukket å re opp senga ennå.. Sært å starte med å klage første gang man er på besøk.

Anonymkode: f5d6b...24e

Hun klaget på gressklippingen også den kjerringa....

Anonymkode: 3a34c...5c7

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Litt spesielt av hun Liv å klage på at Rolf ikke hadde rukket å re opp senga ennå.. Sært å starte med å klage første gang man er på besøk.

Anonymkode: f5d6b...24e

Og hun klaget på det ikke var blomster på soverommet. Har hun lyst til å bli sendt hjem eller??

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes stemningen hos Beatrice virker rimelig klam. Er så kleint med han som kommenterer så mye. I tillegg var jo rimelig frekt å bare dra av gårde, etter han fyren, som virker superreal, tilbød seg å lage middag til alle. 

Etter all den superkleine klenginga og kosinga i forrige episode, rettet Eirik opp førsteintrykket i denne episoden. Virker som en skikkelig hyggelig fyr. 

Anonymkode: 38e20...1e6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterende når folk bare skal klage og pirke når de er på besøk hos deg :roll:  Rolf hadde gjort en innsatt og malt. Tipper hun ryker neste gang. 

Enig i at det var litt frekt å bare gå avgårde med han ene, men det er jo det å gi alle like mye tid.

 

Anonymkode: b6e29...3d5

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke helt, men føler det er litt småklein stemning mellom Ingvar og damene :P

Anonymkode: 497a1...2c1

Jeg synes hele Ingvar er litt klein, jeg. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at Ingvar bor i tomannsbolig. Lurer på om han egentlig bor i den andre delen. Ellers er han mye mer interiørbevisst enn de fleste andre menn.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, hobbykokken skrev:

Ser at Ingvar bor i tomannsbolig. Lurer på om han egentlig bor i den andre delen. Ellers er han mye mer interiørbevisst enn de fleste andre menn.

Foreldrene bor i den andre delen, så vidt jeg vet. Kanskje de har byttet for anledningen.

Anonymkode: cdff1...19d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns han Marius virker så hyggelig og sjarmerende....og passer til Beatrice. 

Anonymkode: 050b3...686

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tor jonas har jo så dårlig ordforråd og vriker nesten litt småteit

Anonymkode: 050b3...686

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marius virker som den mest oppgående av Beatrice sine ja. Men hun virker overfladisk og da får han i realiteten neppe sjansen.

Anonymkode: dcad8...6f5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Marius virker som den mest oppgående av Beatrice sine ja. Men hun virker overfladisk og da får han i realiteten neppe sjansen.

Anonymkode: dcad8...6f5

Enig. Liker Marius best, men føler på meg hun ender opp med Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.10.2017 den 21.13, AnonymBruker skrev:

Irriterende når folk bare skal klage og pirke når de er på besøk hos deg :roll:  Rolf hadde gjort en innsatt og malt. Tipper hun ryker neste gang. 

Enig i at det var litt frekt å bare gå avgårde med han ene, men det er jo det å gi alle like mye tid.

 

Anonymkode: b6e29...3d5

Fyren hadde pokkertameg malt taket! Det er det mer innsats i enn å legge noen skarve blomsterkvaster på dyna. Nei, slike rivjern-tendenser skal man være forsiktig med å vise frem før man er godt kjent :heks:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes han med dreads er så sykt klein. Da han fortalte at han hadde vært forelsket i henne siden han så henne første gangen, blir alt for mye, jeg hadde definitivt ikke invitert med ham :tongue: Men men, hver sin smak. Beatrice er jo klein selv egentlig

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...