Gå til innhold

The Voice Norge


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Da mener jeg det er innafor. Det er en konkuranse og så lenge de holder seg innenfor reglene er alt ok.

Da går det på hvem som ønsker det mest. Enkelt og greit.Tviler på de andre deltakerenes bekjente og familie kun stemmer en gang. 

Jeg er også fra samme by og er stolt av hvordan folket samler seg og gjør en greie av det.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes uansett dommerene bør bestemme i slike konkurranser enn folket. Da blir det ofte mer rettferdig. Det kommer jo veldig ann på hvor stor nettverk man har. Så kan bli urettferdig. Folket kan heller bestemme hvem som vinner av de som står i finalen. Jeg synes ikke Agnes er veldig bra og fryktelig kjedelig. Det er noen som var bedre som røyk ut før henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Beklager, jeg forklarte vanvittig dårlig! De var en gruppe samlet inn penger på kontoret sitt, slik at en av de stemte med en kontormobil, og så betalte de regningen, slik at det ikke skulle bli belastet til kommunen. Det var IKKE kommunen som samlet inn penger. Jeg ville bare vise hvordan det at hun vinner, vil gagne andre enn henne, og det skaper et motiv til å stemme på noen, uansett hvor talentfulle de er. En person med lite nettverk vil derfor aldri vinne en konkurranse i Norge, der publikum bestemmer vinneren.

Anonymkode: 4358e...382

Noen vil selvfølgelig dra fordel av nettverk, men jeg tror ikke det alltid er sånn. Ta Marius Samuelsen og Kurt Nilsen. Det er 2 vinnere jeg mener vant pga. at de generelle publikumsstemmene ville ha dem som vinnere, jeg tviler på at begge de to hadde noe voldsomt med nettverk i forhold til de andre deltagerne. 

En annen ting er jo om folk faktisk stemmer på dem de liker. Alle fikk jo sjokk når Astrid S røk ut av idol og kun kom på 5.plass. Hun var jo en skikkelig publikumsfavoritt. Folk "glemte" å stemme på henne, dvs. jeg tror folk tenkte at hun var såpass favoritt at alle andre stemte på henne. Så da lot folk være, fordi de antok at hun kom videre uansett, og stemte kanskje på andre favoritter etter henne, eller bare lot være. Jeg tipper August fort kan gå i den fella, han er nok en av favorittene i konkurransen nå, men det er vel fare for at han ryker ut tidligere enn forventet fordi folk glemmer å stemme.

Så det beste man uansett kan gjøre er faktisk å stemme på den man vil ha med videre. Mange her har uttrykt at det er så urettferdig at den og den har røket ut i denne tråden, men jeg lurer på om disse personene faktisk har stemt? Det er jo ganske dumt å klage på at befolkningen har så dårlig smak og blablabla, også stemmer man ikke på favorittene sine selv. Da har man iallfall ikke noe å klage på.

Det dummeste en kan gjøre er iallfall å slutte å stemme på de andre deltagerne nå fordi Elise muligens får ekstra mange stemmer av bygdefolket. Det beste motsvaret er jo å gi de andre man synes fortjener å gå videre, en stemme!

Endret av missmcbeal
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig.

Løft frem og stem på de du liker og ver positiv til dem i stedet for å a skrive negativt og rakke ned på andre å skrive de brøle synger. 

Når mannen ser fotball heier han på laget han liker uavhengig av odds. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Totalt skivebom av Elise med dette låtvalget, herregud. August var bra. Begynner å bli litt lei av Agnes, ja hun har en spesiell klang på stemmen men på ett tidspunkt blir det nok.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Nå synes jeg dere er litt frekke. Det er greitt å ikke like stemmen til noen, men synes man kan holde seg for god å latterliggjøre vedkommende. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...