Gå til innhold

The Voice Norge


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

37 minutter siden, Salka skrev:

Liker ikke stemmen hans jeg heller. Foretrekker mørkere mannsstemmer. Men flink er han da, det skal han ha. 

Synes ikke han er så flink jeg. Synes det høres så tilgjort ut når han synger. Er overrasket over at han er kommet så langt. 

Endret av tirben
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heier på Andrea. Hun har en så spesiell fin stemme med mye energi, hun blir også mer og mer trygg på scenen. Kveldens opptreden var utrolig bra av henne. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heier på Sebastian, August og hun med det blonde håret som sang Adele, men som jeg ikke fikk med meg hva heter. Håper Sebastian vinner, elsker stemmen hans.

Anonymkode: 92c4a...1fa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest thejohan

 

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg heier på Sebastian, August og hun med det blonde håret som sang Adele, men som jeg ikke fikk med meg hva heter. Håper Sebastian vinner, elsker stemmen hans.

Anonymkode: 92c4a...1fa

Elise det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Catalina Culès
16 minutter siden, Moondance skrev:

Jeg heier på Andrea. Hun har en så spesiell fin stemme med mye energi, hun blir også mer og mer trygg på scenen. Kveldens opptreden var utrolig bra av henne. 

Jeg heier også på Andrea.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, skorpio skrev:

Flere som synes stylisten burde blitt sparka? Skjønner ikke noen av disse grusomme outfitene de får på seg! 

Enig ,synes de er grusom kledd alle . For stramt , for vidt, og for kort,😂Er kanskje jeg som er blitt for gammel , og ikke følger med på moten .

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, skorpio skrev:

Flere som synes stylisten burde blitt sparka? Skjønner ikke noen av disse grusomme outfitene de får på seg! 

Det Ingeborg hadde på seg var gruuuusomt! Men er du sikker på at de har stylist og ikke velger antrekk selv?

Anonymkode: b746d...08e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest thejohan
Akkurat nå, Sitronmelis skrev:

Jeg føler Agnes gjør det samme HVER jævla gang. SÅ kjedelig. Snork.

Jeg ER så enig. Det blir rett og slett alt for kjedelig for min smak. Konsert med henne hadde ikke stått på min bucketliste i alle fall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det Ingeborg hadde på seg var gruuuusomt! Men er du sikker på at de har stylist og ikke velger antrekk selv?

Anonymkode: b746d...08e

Var det Ingeborg som hadde på seg den grusomme rutete buksa og olajakka? Må være det styggeste antrekket jeg har sett i the Voice. :fnise: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, thejohan skrev:

Jeg ER så enig. Det blir rett og slett alt for kjedelig for min smak. Konsert med henne hadde ikke stått på min bucketliste i alle fall. 

Naj, ikke her heller. Virker heller ikke som hun klarer å gi noe mer enn dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès
2 minutter siden, Sitronmelis skrev:

Jeg føler Agnes gjør det samme HVER jævla gang. SÅ kjedelig. Snork.

Enig, grusomt kjedelig å høre på henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Salka skrev:

Var det Ingeborg som hadde på seg den grusomme rutete buksa og olajakka? Må være det styggeste antrekket jeg har sett i the Voice. :fnise: 

Ja, det var henne. 

Anonymkode: b746d...08e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...