Gå til innhold

The Voice Norge


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Sebastian og Thomas videre :nori:De er i verdensklasse! Helt sinnsykt å høre på dem. De leker med sangene rett og slett. 

Jeg blir stresset av August..herregud, hvorfor gjør han seg så vanvittig til? Ser ut som han løper maraton hver gang han synger, og det får han til å fremstå uprofesjonell i mine øyner, desverre. Motparten hans var 100 ganger bedre. 

Gleder meg til Agnes neste fredag :ninuskapus:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg personlig liker ikke vokalen til Sebastian. Synes den blir slitsom å høre på. Blir altfor soft og boybandaktig i mine ører. I gårsdagens livesending var Malin best av jentene og Thomas best av guttene. Velfortjent at de gikk videre begge to.

Anonymkode: 06ae5...390

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Vera skrev:

Sebastian og Thomas videre :nori:De er i verdensklasse! Helt sinnsykt å høre på dem. De leker med sangene rett og slett. 

Jeg blir stresset av August..herregud, hvorfor gjør han seg så vanvittig til? Ser ut som han løper maraton hver gang han synger, og det får han til å fremstå uprofesjonell i mine øyner, desverre. Motparten hans var 100 ganger bedre. 

Gleder meg til Agnes neste fredag :ninuskapus:

Tror han har vanvittige mengder med energi på innsiden som blir forsterket av adrenalinkicket, og gjør at han ikke klarer å holde seg. :ler: Litt søtt, og litt slitsomt.

Anonymkode: ee9f2...233

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sebastian høres ut som en Disney karakter og alt for nasal for min smak. 

Kaja var den flinkeste av alle og hun er i en annen klasse enn de andre. 

Men August er jo utrolig artig! 

Anonymkode: 287f4...846

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

August har et sjelden arrogant kroppspråk. Han provoserer meg bare han står oppreist, jeg fatter ikke hvorfor han får stemmer nok til å komme seg videre. Ikke er han spesielt flink heller. 

Kaja er kjedelig, veldig flink, men appellerer ikke til de unge med den gammelmodige Whitney Houston-stilen. 

Thomas er fantastisk! Hun som sang Prince var også utrolig flink.

Sebastian sin stemme liker jeg ikke, høres ut som om han har fått i seg helium når han snakker og synger. Jeg har aldri noen gang hørt en mann som er gift med en dame snakke på den måten. Det høres ikke ut som om han har et eneste gram testosteron i kroppen. Kjekk, men høres ikke hetero ut.

Anonymkode: 8087c...c0e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

August har et sjelden arrogant kroppspråk. Han provoserer meg bare han står oppreist, jeg fatter ikke hvorfor han får stemmer nok til å komme seg videre. Ikke er han spesielt flink heller. 

Kaja er kjedelig, veldig flink, men appellerer ikke til de unge med den gammelmodige Whitney Houston-stilen. 

Thomas er fantastisk! Hun som sang Prince var også utrolig flink.

Sebastian sin stemme liker jeg ikke, høres ut som om han har fått i seg helium når han snakker og synger. Jeg har aldri noen gang hørt en mann som er gift med en dame snakke på den måten. Det høres ikke ut som om han har et eneste gram testosteron i kroppen. Kjekk, men høres ikke hetero ut.

Anonymkode: 8087c...c0e

Du snakker om arrogant? Men herlighet da, tror du Sebastian kan noe for at stemmen hans er som han er? Og hva har testosteron i kroppen å gjøre med å høres eller ikke høres "hetero" ut? Dette er det dummeste jeg har hørt på lenge. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, missmcbeal skrev:

Du snakker om arrogant? Men herlighet da, tror du Sebastian kan noe for at stemmen hans er som han er? Og hva har testosteron i kroppen å gjøre med å høres eller ikke høres "hetero" ut? Dette er det dummeste jeg har hørt på lenge. 

Testosteron gjør at gutter går gjennom stemmeskiftet og blir menn. Før i tiden kastrerte de unge gutter som hadde lyse, vakre stemmer for å unngå at de skulle komme i stemmeskiftet og ødelegge de lyse stemmene sine. Kastratsangere ble de kalt for. Det er fakta, ikke arroganse. Jeg har mange venner som er homofile, de fleste som er i nærheten av det stemmeleiet Sebastian har er ultrafeminine, og stemmen er ofte tilgjort lys. Jeg ble meget overrasket når jeg fant ut at han var gift med en dame, det hadde jeg aldri trodd. 

At stemmen hans ikke appellerer til meg, betyr ikke at jeg er arrogant. Det er en ærlig sak, og handler om personlig smak. Jeg opplever stemmen hans høres ut som om han har pustet inn helium, uavhengig av hva du mener. Stakkars fyr som høres ut som en liten gutt når han er en voksen mann.

Anonymkode: 8087c...c0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Testosteron gjør at gutter går gjennom stemmeskiftet og blir menn. Før i tiden kastrerte de unge gutter som hadde lyse, vakre stemmer for å unngå at de skulle komme i stemmeskiftet og ødelegge de lyse stemmene sine. Kastratsangere ble de kalt for. Det er fakta, ikke arroganse. Jeg har mange venner som er homofile, de fleste som er i nærheten av det stemmeleiet Sebastian har er ultrafeminine, og stemmen er ofte tilgjort lys. Jeg ble meget overrasket når jeg fant ut at han var gift med en dame, det hadde jeg aldri trodd. 

At stemmen hans ikke appellerer til meg, betyr ikke at jeg er arrogant. Det er en ærlig sak, og handler om personlig smak. Jeg opplever stemmen hans høres ut som om han har pustet inn helium, uavhengig av hva du mener. Stakkars fyr som høres ut som en liten gutt når han er en voksen mann.

Anonymkode: 8087c...c0e

Dette kom veldig overraskende på både meg og mannen også.

Du er heller ikke alene om å synes at han høres ut som han har pustet inn helium. Men jeg vil ikke si det er synd på ham, for store deler av det norske folk elsker jo stemmen hans. Og jo, det overrasker meg. Det overrasker meg at folk helt ærlig synes at Sebastian har en bedre stemme enn f.eks Thomas. Smaken er som baken, men det overrasker meg veldig i dette tilfellet.

Anonymkode: 06ae5...390

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Testosteron gjør at gutter går gjennom stemmeskiftet og blir menn. Før i tiden kastrerte de unge gutter som hadde lyse, vakre stemmer for å unngå at de skulle komme i stemmeskiftet og ødelegge de lyse stemmene sine. Kastratsangere ble de kalt for. Det er fakta, ikke arroganse. Jeg har mange venner som er homofile, de fleste som er i nærheten av det stemmeleiet Sebastian har er ultrafeminine, og stemmen er ofte tilgjort lys. Jeg ble meget overrasket når jeg fant ut at han var gift med en dame, det hadde jeg aldri trodd. 

At stemmen hans ikke appellerer til meg, betyr ikke at jeg er arrogant. Det er en ærlig sak, og handler om personlig smak. Jeg opplever stemmen hans høres ut som om han har pustet inn helium, uavhengig av hva du mener. Stakkars fyr som høres ut som en liten gutt når han er en voksen mann.

Anonymkode: 8087c...c0e

Men at stemmen er lys er ikke synonymt med å være homofil, slik du fremstiller det. Blir så feil å knytte dette til legning. Du kan knytte det til at stemmen hans er lys og minner om en kvinnestemme, men legning blir utrolig feil. At man har lys stemme betyr ikke at man er ultrafeminin. Å være feminim er en væremåte, og det har ikke noe med kroppen å gjøre. Du sier jo selv at stemmene er tilgjorte lyse, Sebastian sin stemme er ikke tilgjort, han er bare sånn.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg digger stemmen til August, men han er jo så snål på live 😂 ekstremt hyperaktiv og i bobla, og mimikken når han synger gjør at jeg må flire hver gang jeg ser han.

Når det er sagt: årets foreløpige høydepunkt for meg er nettopp August mot Abel i duell, da ga stemmen til August meg gåsehud! (På den gode måten 😂)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.10.2017 den 23.18, Undraren skrev:

Sebastian på Morten sitt lag minnar om en annan kjendis, men ingen her i heimen kjem på kven det kan vere.

Nokon so veit kven som er hanna look-a-like??

Vegard Ylvisåker? 

Anonymkode: 70e1a...0c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20. oktober 2017 den 23.18, Undraren skrev:

Sebastian på Morten sitt lag minnar om en annan kjendis, men ingen her i heimen kjem på kven det kan vere.

Nokon so veit kven som er hanna look-a-like??

Penn Badgley? Første jeg tenkte på når jeg så Sebastian.

Anonymkode: 2607a...2b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, missmcbeal skrev:

Men at stemmen er lys er ikke synonymt med å være homofil, slik du fremstiller det. Blir så feil å knytte dette til legning. Du kan knytte det til at stemmen hans er lys og minner om en kvinnestemme, men legning blir utrolig feil. At man har lys stemme betyr ikke at man er ultrafeminin. Å være feminim er en væremåte, og det har ikke noe med kroppen å gjøre. Du sier jo selv at stemmene er tilgjorte lyse, Sebastian sin stemme er ikke tilgjort, han er bare sånn.

Beklager, jeg visste ikke at det var hyggeligere å bli sammenlignet med en kvinne en en homofil. Han høres ikke ut som en kvinne heller, han høres ut som en superfeminin mann. Jeg har aldri sagt at en lys stemme er synonymt med å være homofil, jeg sier bare at jeg aldri har opplevd noen med en sånn stemme og kroppspråk som IKKE er homofile. Mange av mine homofile venner mener det samme som meg, de har godt utviklet gaydar.

Anonymkode: 8087c...c0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Agnes har en flott stemme, men sangvalget blir litt kjedelig hver gang. Men flink er hun!

Anonymkode: 94b76...24f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...