Gå til innhold

The Voice Norge


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

15 minutter siden, Blair Waldorf skrev:

De burde velge mer rocka låter, litt metal hadde også vært fint, men neida.

Det er ikke sikkert noen av de har stemme til å synge metal. Enig i at det kunne være litt mer rocka sanger, men hvis ingen av de er så veldig glad i rock, så kommer de ikke til å velge rock. Jeg liker ikke countrymusikk, så hadde ikke villet fremføre en countrylåt liksom :)

Men i kveld velger i alle fall litt mer kjente sanger enn bare ukjente sanger  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem tror dere går videre da? :blomst:

Anonymkode: 6a371...62a

Malin, Thomas, Sebastian og August. Blir spennende å se hvor mange riktige jeg får.

Anonymkode: b746d...08e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Malin, Thomas, Sebastian og August. Blir spennende å se hvor mange riktige jeg får.

Anonymkode: b746d...08e

4/4 på meg da. Bør vel melde meg som medium på Åndenes Makt nå.

Anonymkode: b746d...08e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Fashionistaen skrev:

Neeei, Kaja gikk ikke videre :( Hun har jo hele pakka; utseende, stemmen og den perfekte alderen for å slå gjennom. Håper hun får en karriere utenom The Voice senere. 

Men litt anonym kanskje? Føler ikke jeg vet helt hvem hun er som artist. 

Anonymkode: b746d...08e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, Fashionistaen skrev:

Neeei, Kaja gikk ikke videre :( Hun har jo hele pakka; utseende, stemmen og den perfekte alderen for å slå gjennom. Håper hun får en karriere utenom The Voice senere. 

Ja hun er jo allerede en artist, får hun mer sceneerfaring blir hun helt rå. Kommer sikkert til å slå gjennom uansett, håper jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Men litt anonym kanskje? Føler ikke jeg vet helt hvem hun er som artist. 

Anonymkode: b746d...08e

Føler hun er for mye Whitney Houston. Hun har en bra stemme, men det blir for mye Whitney for min del. Tror at enten så liker man den type stemme, eller så gjør man det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Fashionistaen skrev:

Neeei, Kaja gikk ikke videre :( Hun har jo hele pakka; utseende, stemmen og den perfekte alderen for å slå gjennom. Håper hun får en karriere utenom The Voice senere. 

Nå har jo ikke utseende noe å si i the Voice da. Der er det jo kun stemmen som teller. Men enig i at hun er kjempeflink og at det var synd hun røk. Syns bare det er dumt å dra inn utseende i the Voice også. Verden er så utseendefiksert at det er helt sykt og the Voice er vel det eneste talentprogrammet utenom norske talenter som kun dreier seg om prestasjoner. Så jeg syns hun hadde vært like flink om hun var mindre pen og veide 200 kg. 

Anonymkode: 6aba8...9a1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...