Gå til innhold

The Voice Norge


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Gjest skorpio
3 minutter siden, missmcbeal skrev:

Ja tror det var 12 år, det er egentlig ganske sykt. Blei ganske kleint også når programlederen og Yosef snakka om at nå kunne exen angre o.s.v. Uff, kleeeint.

Har sagt det før og jeg sier det igjen. Synes det er så utrolig kjedelig å hver gang høre mentorene sitte og skryte alle deltakerne opp i skyene. Det er null konstruktiv kritikk liksom. Skjønner forsåvidt at det kanskje ikke spiller så stor rolle lenger nå siden seerne bestemmer, men det har vært sånn hver eneste episode. :sFun_sleeping:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det bare jeg som synes det er litt creepy at Øystein driver og stryker deltagerne (jentene så vidt jeg har sett) på armen hele tiden? På Andrea og Ingeborg iallfall.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, skorpio skrev:

Har sagt det før og jeg sier det igjen. Synes det er så utrolig kjedelig å hver gang høre mentorene sitte og skryte alle deltakerne opp i skyene. Det er null konstruktiv kritikk liksom. Skjønner forsåvidt at det kanskje ikke spiller så stor rolle lenger nå siden seerne bestemmer, men det har vært sånn hver eneste episode. :sFun_sleeping:

Ja enig, lite konstruktivt. Eller Morten synes jeg er den som er mest konstruktiv, han kommer av og til med noen slike kommentarer iallfall. Han var vel den eneste som sist gang sa at den ene deltageren var bedre enn den andre, når han sa at Sebastian presterte bedre enn Dina. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper Olaves og Andrea går videre ihvertfall. Agnes har kjempefin stemme, men hun blir så alt for kjedelig!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange flinke, men forstår ikke at samtlige (utenom Jeremaya) synger rolige sanger. Snork. Syns forresten det er litt fascinerende at 3 av mennene (Olaves, Magnus og Thomas) har samme hipsterstil med masse skjegg, skallet og smålubne. Ser nesten ikke forskjell på dem. 

Og alle som skal duellere mot hverandre har blitt bestevenner og dommeren har satt dem sammen fordi "begge er så sterke".

Anonymkode: e9b2b...a7e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 minutter siden, skorpio skrev:

Har sagt det før og jeg sier det igjen. Synes det er så utrolig kjedelig å hver gang høre mentorene sitte og skryte alle deltakerne opp i skyene. Det er null konstruktiv kritikk liksom. Skjønner forsåvidt at det kanskje ikke spiller så stor rolle lenger nå siden seerne bestemmer, men det har vært sånn hver eneste episode. :sFun_sleeping:

Pluss Lene alltid griner. De må slutte å dulle så med de. Kommer til å få sjokk når de skal ut i den virkelige verden og kommer til å bli kritisert. Hadde Simon Cowell vært dommer, så hadde de fått høre det. Selv når noen synger surt, så får de skryt 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

g alle som skal duellere mot hverandre har blitt bestevenner og dommeren har satt dem sammen fordi "begge er så sterke".

Anonymkode: e9b2b...a7e

Enig. Det heller ikke forskjell på de :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio
27 minutter siden, missmcbeal skrev:

Er det bare jeg som synes det er litt creepy at Øystein driver og stryker deltagerne (jentene så vidt jeg har sett) på armen hele tiden? På Andrea og Ingeborg iallfall.

Han gjør det med alle har jeg lagt merke til, så tror det er mer en sånn «faderlig» greie. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, skorpio skrev:

Han gjør det med alle har jeg lagt merke til, så tror det er mer en sånn «faderlig» greie. 

Jaa tror jo det er det han mener når han gjør det, men likevel så får jeg litt sånn creepy-vibes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magnus er best. Ikke at det nødvendigvis betyr så mye i dette selskapet.

 

 

Anonymkode: d0776...4c5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest skorpio
1 minutt siden, Sitronmelis skrev:

Nei, jeg håper Magnus går videre fremfor Elise.

Elise gjorde det ikke så bra i dag synes jeg. Var bare gnålete. Men selvfølgelig, alle mentorene elsket det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, missmcbeal skrev:

Er det bare jeg som synes det er litt creepy at Øystein driver og stryker deltagerne (jentene så vidt jeg har sett) på armen hele tiden? På Andrea og Ingeborg iallfall.

Gud bedre...!

Anonymkode: b9529...05a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mange flinke, men forstår ikke at samtlige (utenom Jeremaya) synger rolige sanger. Snork. Syns forresten det er litt fascinerende at 3 av mennene (Olaves, Magnus og Thomas) har samme hipsterstil med masse skjegg, skallet og smålubne. Ser nesten ikke forskjell på dem.

Anonymkode: e9b2b...a7e

Er det tre av dem ja! 😂 Trodde det var to! De er jo prikk like. Nesten litt skremmende.

Anonymkode: ee9f2...233

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...