Gå til innhold

The Voice Norge


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Synd at Isabella røk ut men det var nok rett i kveld. Selv om jeg synes Knut er forferdelig kjedelig.

Men det var nok feil låtvalg for henne i kveld.

Anonymkode: 287f4...846

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest thejohan
49 minutter siden, lillsunshine skrev:

Kjipt at Karina røk ut :( Men enig med dommervalget til Martin. Synest det var rart at Elise gikk direkte videre fra seerstemmene :O

Hvorfor er det rart at Elise gikk videre på seerstemmene? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, thejohan skrev:

Hvorfor er det rart at Elise gikk videre på seerstemmene? 

Hun er ikke den dårligeste, men jeg synest personlig at stemmen hennes er ganske så kjedelig og lite særegen etter min smak, i tillegg til at hun i dag hadde valgt en ukjent låt som jeg synest også var kjedelig. Jeg hadde forventet at Maria Celin eller Malin hadde fått flere stemmer enn henne, på bakgrunn av hva de har prestert før i konkurransen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det sånn at de skal velge alle sangene selv i resten av sendingene? Og finnes det ikke noen temaer i det minste? Om de skal forsette å velge så kjedelige sanger så blir det noen kjedelige livesendinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sebastian på Morten sitt lag minnar om en annan kjendis, men ingen her i heimen kjem på kven det kan vere.

Nokon so veit kven som er hanna look-a-like??

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Undraren skrev:

Sebastian på Morten sitt lag minnar om en annan kjendis, men ingen her i heimen kjem på kven det kan vere.

Nokon so veit kven som er hanna look-a-like??

Jaa, ikke sant? Gikk innpå her for å se om noen hadde skrevet om det. Han har vært med på norske talenter da, men troor ikke det er der jeg har sett han.

Anonymkode: eade2...b96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, lillsunshine skrev:

Er det sånn at de skal velge alle sangene selv i resten av sendingene? Og finnes det ikke noen temaer i det minste? Om de skal forsette å velge så kjedelige sanger så blir det noen kjedelige livesendinger.

De velger sangene selv tror jeg og kan ikke huske det vært noe tema tidligere. Dommerene virker til å alltid være fornøyd med låtvalget. Men synes ikke dommerene valgte så mye bedre sanger de heller. Mye kjedelige sanger der og. Selv om de valgte mer kjente sanger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Undraren skrev:

Sebastian på Morten sitt lag minnar om en annan kjendis, men ingen her i heimen kjem på kven det kan vere.

Nokon so veit kven som er hanna look-a-like??

Er det Eric Saade du mener, kanskje? Han som sang duett med Tone Damli på sangen "Imagine". Han har også vunnet svenske MGP. Det er han jeg tenkte på selv, i hvert fall. 

Anonymkode: b746d...08e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Btw så heter hun ene som røk i går Isabelle. Ser alle skriver det feil, med a på slutten. Jeg skrev det visst feil selv også,(:laugh:) men det var autocorrect. 

Anonymkode: b746d...08e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det Eric Saade du mener, kanskje? Han som sang duett med Tone Damli på sangen "Imagine". Han har også vunnet svenske MGP. Det er han jeg tenkte på selv, i hvert fall. 

Anonymkode: b746d...08e

Likna han han og, men var ikkje han eg tenkte på:'(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jaa, ikke sant? Gikk innpå her for å se om noen hadde skrevet om det. Han har vært med på norske talenter da, men troor ikke det er der jeg har sett han.

Anonymkode: eade2...b96

😂😂 Neeii er ikkje der eg har sett han. Kjem ikkje til å klare sove skikkelig før dinna gåta e løyst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Undraren skrev:

Likna han han og, men var ikkje han eg tenkte på:'(

Jeg syns også han minner litt om Gareth Gates. Ikke så lik i utseende, men væremåte og stemme ligner. 

Anonymkode: b746d...08e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 20.10.2017 den 20.54, skorpio skrev:

Folk kommenterer jo reklame og mye annet her, må da være lov å kommentere det. Komisk at så fort seksualitet er et tema, så er det noen som blir så innmari hårsåre med en gang som om det er noe negativt.  

Og akkurat hvordan ser en heterofil ut? Eller en homofil? Siden du mener legning har med utseende å gjøre. Hva med at du og en viss annen ufyselig bruker som er enig med deg finner dere noe bedre å gjøre enn å latterliggjøre andre? Noe bedre enn å være sykelig besatt av andres legning.

Anonymkode: be233...8f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får aldri sett Beat for Beat pga dette programmet! :frkk:

Anonymkode: b746d...08e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stone Cold er en nydelig sang, men likte ikke når Maria Celin gjorde den. Vet ikke helt hvorfor, men liker Demi Lovato sin versjon mye bedre.

Anonymkode: 49b71...99f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...