Gå til innhold

The Voice Norge


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, skorpio skrev:

Folk kommenterer jo reklame og mye annet her, må da være lov å kommentere det. Komisk at så fort seksualitet er et tema, så er det noen som blir så innmari hårsåre med en gang som om det er noe negativt.  

Det er vel ingenting negativt med å være homofil? 

Anonymkode: b746d...08e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest skorpio
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er vel ingenting negativt med å være homofil? 

Anonymkode: b746d...08e

Nei, my point exactly :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper Maria Celin går videre selv om hun bommet med sangvalget. Hun har en spennende stemme, så jeg håper vi får se henne videre og med like bra opptreden som sist gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio
Akkurat nå, lillsunshine skrev:

Jeg håper Maria Celin går videre selv om hun bommet med sangvalget. Hun har en spennende stemme, så jeg håper vi får se henne videre og med like bra opptreden som sist gang. 

Helt enig! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, skorpio skrev:

Folk kommenterer jo reklame og mye annet her, må da være lov å kommentere det. Komisk at så fort seksualitet er et tema, så er det noen som blir så innmari hårsåre med en gang som om det er noe negativt.  

Reklame og annet blir ikke det samme. Trenger ikke å spekulere i om han ikke er helt heterofil og hvordan seksualitet han har. Handler ikke om at jeg blir innmari hårsår, men det er unødvendig. Hadde du satt pris på om noen spekulerte i om du var skeiv? I dont think so :)

Anonymkode: b22e0...035

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest skorpio
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Reklame og annet blir ikke det samme. Trenger ikke å spekulere i om han ikke er helt heterofil og hvordan seksualitet han har. Handler ikke om at jeg blir innmari hårsår, men det er unødvendig. Hadde du satt pris på om noen spekulerte i om du var skeiv? I dont think so :)

Anonymkode: b22e0...035

Vi kan la denne ligge dø. Hadde ikke tenkt å starte noe diskusjon. Men for å svare på spørsmålet ditt så har det blitt spekulert i både av meg selv og andre, det gjør ingenting :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, smalls skrev:

Håper hun siste kan slå til og ikke velge rolig kjedelig sang :)

Det håper jeg også. Jeg er usikker på om jeg liker henne eller ikke enda. Jeg liker stemmen hennes, men syns hun virker litt for selvsikker og litt "too much." Får håpe inntrykket snur.

Anonymkode: b746d...08e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synest det er det beste Ingeborg har gjort så langt i The Voice, men som sagt er jeg ikke megafan. Hun har skikkelig sceneinnlevelse da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjipt at Karina røk ut :( Men enig med dommervalget til Martin. Synest det var rart at Elise gikk direkte videre fra seerstemmene :O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dina er så utrolig kjedelig, men Morten har tydeligvis en forkjærlighet for stemmen hennes. Jaja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...