Gå til innhold

The Voice Norge


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Maria Celin - WOW! Hun leverte virkelig i dag. Veldig fortjent at hun gikk videre. Hun ble med det første "stjålne" deltaker som ble sendt videre av sin nye mentor. 

Endret av Arabella3
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skjønner bare ikke hvorfor det er om å gjøre at mannfolk skal synge som kjerringer. Det er jo ikke noe som er mer sexy enn en mann som synger med mørk grov stemme. Denna piping de driver med nå blir bare feil. 

Anonymkode: 9a75e...4a8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner bare ikke hvorfor det er om å gjøre at mannfolk skal synge som kjerringer. Det er jo ikke noe som er mer sexy enn en mann som synger med mørk grov stemme. Denna piping de driver med nå blir bare feil. 

Anonymkode: 9a75e...4a8

«Om å gjøre»? :klo: Det finnes noen menn som generelt har en lysere stemme enn gjennomsnittet, som tilfeldigvis også kan synge. Hvorfor plager det deg?

Alle skjønner at du er en mann, forresten. 

Anonymkode: ee9f2...233

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

«Om å gjøre»? :klo: Det finnes noen menn som generelt har en lysere stemme enn gjennomsnittet, som tilfeldigvis også kan synge. Hvorfor plager det deg?

Alle skjønner at du er en mann, forresten. 

Anonymkode: ee9f2...233

Vel... Jeg er nok ingen mann serru.

Ja at noen menn har lysere stemme er helt greit, men i det siste er det jo stort sett bare disse "piperne" som går videre og vinner div konkurranser. 

 

Anonymkode: 9a75e...4a8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner bare ikke hvorfor det er om å gjøre at mannfolk skal synge som kjerringer. Det er jo ikke noe som er mer sexy enn en mann som synger med mørk grov stemme. Denna piping de driver med nå blir bare feil. 

Anonymkode: 9a75e...4a8

Du er ikke spesielt smart eller? Menn som er i tenor-leiet synger lysere enn sopran (lyseste på jenter). Educate yourself!

Anonymkode: 70da3...931

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes noen velger ganske kjedelig sanger. Savner sanger med litt fart og trøkk i. Håper det tar seg mer opp på livesendingene. :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 6.10.2017 den 20.23, Arabella3 skrev:

Maria Celin - WOW! Hun leverte virkelig i dag. Veldig fortjent at hun gikk videre. Hun ble med det første "stjålne" deltaker som ble sendt videre av sin nye mentor. 

Det synes jeg er dårlig gjort av mentoren. Urettferdig mot hu andre at det skal komme inn en annen som ikke valgte denne mentoren i første omgang. 

Kan man kalle dette en duell/konkurranse, når det virker som om mentorene har bestemt seg på forhånd hvordan live-sendingene skal bli? -og hvis det er sånn (som tidligere) at mentorene kan redde deltakere i live-sendingene, så er det jo overhode ingen vits å bruke penger på å sende inn stemmer før finalen, når det så og si er mentorene som bestemmer finaleparene..

Rart konsept, men utrolig dyktige og flinke deltakere

Anonymkode: 53ab8...8e0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til livesendingene starter på fredag! Men jeg skjønner ikke helt hvordan det skal foregå når de enda er så mange. Skal alle synge på fredag, men da veldig korte låter? 

Mine favoritter blant de som har gått videre er Maria Celin, Agnes, August og Karina så langt, har sikkert glemt noen i forbifarten, men er uansett utrolig bra nivå i år, gleder meg til å høre mer.

Synest det er synd at Ragnhild Harket ikke gikk videre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio

Jeg ser på! :)

Jeg synes mye av det virker veldig planlagt da. Mentorene sitter etter hver duell og later som de synes det er så vanskelig å velge, men jeg tror de har bestemt seg allerede:fnise: Så mange utrolig flinke folk som er med da!! Er så dårlig på å huske navn, men min favoritt så langt er hun som ligner litt på Iggy Azalea (eller er det bare meg som ser det?).. Hun har litt soul-aktig stemme. Skiller seg ut fra mange av jentene som kjører litt samme stil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er litt teit man kan stjele. De sender jo videre de faste deltagerne og hjem de som ble reddet (minus et unntak) så ser ikke helt greia med stjeling. :P Det virker som de har bestemt seg på forhånd og alle later som det er SÅ vanskelig valg :fnise:

 

Anonymkode: 9e8fb...c69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig synest jeg det er greitt at de kan stjele når duellene blir slik at begge presterer så bra at andre fortjener å gå videre. Dessuten er det jo flere av deltagerne som flere av dommerene har trykket på knappen på, men kun en får samarbeide med vedkommende. Da skjønner jeg godt at man griper sjansen når denne personen plutselig blir "ledig" og man har ønsket seg vedkommende før.

Jeg tror heller ikke at de har bestemt seg helt på forhånd, og at sangduellene kan være avgjørende. Men dersom man står i en duell der begge preseterer like bra, så vil man så klart basere valget på tidligere presentasjoner når man tar det endelige valget og det har man gjerne en formening om på forhånd. 

Det jeg synest er dumt er at dommerne stjeler så tidlig i programmet og stjeler deltagere som liksom er litt sånn "usikkert" på om bør gå videre, men som man kanskje kan gi en sjanse, nå vet jeg ikke om ting blir vist i de rekkefølga de foregår, men gjør det det, så gir det jo mening hvorfor dommerne ikke stjeler deltagere som kommer sent i programmet, som absolutt bør stjeles, fordi de ikke har mer plass. Samtidig så skjønner jeg hvorfor de trykker tidlig, de kan jo ikke vite hvordan resten av presentasjonene senere i programmet blir. 

 

Endret av lillsunshine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès

Gleder meg til live sendingene, men litt kjedelig at min favoritt er ute. Det med å stjele syns jeg er helt greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er fint at man kan stjele jeg også, men da er det jo litt rart at artisten får velge mellom to og fire mentorer den første gangen, for deretter å bli kastet over til en annen senere. 

Samtidig tror jeg mentorene setter seg sammen og diskuterer hvem de vil ha med videre fra hverandres lag. Enkelte ganger virker det planlagt å stjele fra hverandre. 

Anonymkode: 53ab8...8e0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare jeg som synes det er litt kjedelige sangvalg i dag? Foreløpig iallefall. :)

Anonymkode: ee9f2...233

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Thomas og Damien Rice? Fikk frysninger allerede før han begynte!

Anonymkode: ee9f2...233

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne ikke han skjeggefusen synge litt rock da i steden for sånn kjedelig balladegreier? Han er jo så flink, men satan så kjedelig musikk da! :sove: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Blair Waldorf skrev:

Skulle ønske det var noen skikkelige rockere med. For dette var kjedelig.

Helt enig. Nå har jeg ikke sett alt, men av det jeg har sett har det ikke vært en eneste en. Kjedelig, ja! :sove: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...