Gå til innhold

The Voice Norge


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Andrea er nok favoritten på dette stadiet, men likte ikke så godt versjonen hennes av Set fire to the rain..:-/ følte at hun gjorde til stemmen litt for mye. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror nå at deltagerne kan bestemme litt selv. Stylistene tvinger vel ikke deltagerne til å gå med noe de ikke liker 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neeeei, fy faen :( Så jævlig trist at August gikk ut. Tror folk har glemt å stemme på han igjen, føler det samme skjedde i Idol...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ikke bestemora til August blant publikum i dag. Kanskje hun er hans lucky charm. Håper det går bra med bestemora <3 

Edit: Så hun var der likevel <3

Endret av missmcbeal
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 minutter siden, missmcbeal skrev:

Neeeei, fy faen :( Så jævlig trist at August gikk ut. Tror folk har glemt å stemme på han igjen, føler det samme skjedde i Idol...

Jeg vet. Jeg gav i hvert fall stemme til han da. Ellers er Andrea og Agnes de jeg heier mest på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, Ferny skrev:

Jeg vet. Jeg gav i hvert fall stemme til han da. Ellers er Andrea og Agnes de jeg heier mest på.

Jeg stemte på TV2.no, men de stemmene teller vel sikkert ikke like mye som telefonstemmer, så jeg kan ta litt kritikk der. Det var jo bare 0,4% som skilte Malin og August. Tror August har hatt ulempen av å være en mellomfavoritt. I kveld var ikke hans opptreden den beste, og det er andre større favoritter i konkurransen. Han er heller ikke den folk synest er verst, men folk tenker vel taktisk på stemmegivining og sikkert tenkt at han ikke behøver å stemmes på. 

Det hadde vært Malin som hadde fortjent å gå ut i kveld. Ikke spesielt bra opptreden, og hun var jo usikker sist gang også. Helt ok stemme, men velger av og til litt dårlige låter for seg selv som hun kjører i samme stil. August derimot prøver ut nye ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som irriterer meg grønn over  hvordan Malin konstant vinker/åpner hånda hun holder mikrofonen i??? Det er blitt en slags drikkelek nå. Ta en slurk hver gang hun gjør det. I kveld ble det 24 slurker i løpet av sangen hennes. Grusomt å se på!! Huff... 

Anonymkode: d1667...2e1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Agnes 3

August 4

Elise 3

Thomas 5

Malin 3/4

Sebastian 2

Andrea 4

Mye skuffende i dag og dårlige låtvalg.

 

 

Anonymkode: 287f4...846

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...