Gå til innhold

The Voice Norge


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når ble f.eks False Alarm, Set Fire To The Rain og Chained To The Rythm rolige ballader? Er det noen som blander Andrea og Agnes igjen? For Andrea har da absolutt ikke bare sunget rolige ballader! 

Anonymkode: b746d...08e

Beklager er Agnes jeg mener så klart. Nydelig stemme.. men ikke noe mer enn det. Stemmen passer bare til rolige ballader. Synes the voice vinneren burde være litt mer allsidig.

Endret av tussi84
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

The Voice Norge er ufattelig kjedelig og har det bare på i bakgrunnen mens jeg styrer med andre ting. Driter i hvem som vinner. The Voice USA og UK er 100 ganger bedre. Sett flere klipp på YouTube. Savner mer show. Hadde sovnet skulle jeg vært på konsert med de. Blir alt for kjedelig 

Endret av Snuppah00
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Snuppah00 skrev:

The Voice Norge er ufattelig kjedelig og har det bare på i bakgrunnen mens jeg styrer med andre ting. Driter i hvem som vinner. The Voice USA og UK er 100 ganger bedre. Sett flere klipp på YouTube. Savner mer show. Hadde sovnet skulle jeg vært på konsert med de. Blir alt for kjedelig 

Jeg humrer litt for meg selv når mentorene hver fredag må understreke hvor høyt nivå det det er, og samtidig vite at de ikke kan sammenlignes med US og den internasjonale musikkverden. 

En annen ting jeg reagerer på er hvorfor de må ha med de backstageintervjuene?? Det blir alltid de samme korte uinteressante svarene.. og de ledene spørsmålene til hun som intervjuer.

Noen fler som har reagert på at hu som intervjuer så og si aldri ser på deltakeren når hu stiller spørsmål, men nesten alltid flørter med kamera. Virker nesten litt ut som hu er der for sin egen del og ikke deltakernes skyld..

Anonymkode: 53ab8...8e0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes the voice var kjempebra i starten og gleda meg til hver fredag.. Nå synes jeg at alle deltagerne som var litt "anerledes" og spennende har røket ut.. F.eks Henriette Linja, Maria Celin, Anna J og Karina..

Veldig synd, fordi nå synes jeg alle deltagerne er veldig like. Velger ballader, og veldig "vanlige". Programmet som hadde så stort potensiale i starten.

Anonymkode: 83df0...5e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg humrer litt for meg selv når mentorene hver fredag må understreke hvor høyt nivå det det er, og samtidig vite at de ikke kan sammenlignes med US og den internasjonale musikkverden. 

En annen ting jeg reagerer på er hvorfor de må ha med de backstageintervjuene?? Det blir alltid de samme korte uinteressante svarene.. og de ledene spørsmålene til hun som intervjuer.

Noen fler som har reagert på at hu som intervjuer så og si aldri ser på deltakeren når hu stiller spørsmål, men nesten alltid flørter med kamera. Virker nesten litt ut som hu er der for sin egen del og ikke deltakernes skyld..

Anonymkode: 53ab8...8e0

Ja veldig kleint, men jeg tror de har intervjua fordi de må ha noe å fylle sendingen med. Nå som det blir færre og færre igjen og de trenger noe å fylle sendingene med når sangerne fortsatt bare synker en sang hver. Nå synger de riktignok lengre sanger, men en merker jo at de haler ut tiden med intervju og lar dommerne bruke mer tid på å gi tilbakemelding. I starten av livesendingene fikk jo dommerne knapt si noe om deltagerne fordi de ikke hadde tid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes the voice var kjempebra i starten og gleda meg til hver fredag.. Nå synes jeg at alle deltagerne som var litt "anerledes" og spennende har røket ut.. F.eks Henriette Linja, Maria Celin, Anna J og Karina..

Veldig synd, fordi nå synes jeg alle deltagerne er veldig like. Velger ballader, og veldig "vanlige". Programmet som hadde så stort potensiale i starten.

Anonymkode: 83df0...5e2

Enig. Nivået VAR veldig høyt, nå blir det bare kjedeligere og kjedeligere.. 

Det blir så påtatt og, at dommerne aldri kommer med konstruktiv kritikk men bare roser alle opp i skyene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt utrolig at det er de 5 som er igjen. Hva gjør Agnes der enda? Hun er jo drit kjedelig 😴

Heier på Thomas og håper han vinner. Kanskje Andrea på 2 plass 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig ROSER Lene Agnes opp i skyene, som vanlig. Men det var ufattelig kjedelig! Enig med Yosef. Agnes passer best inn i kirken.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Catalina Culès
3 minutter siden, Salka skrev:

:sove: 

Enig,"snork". Sett på Agnes om du har problemer med å sove, funker bedre enn sovemedisin.

Endret av Catalina Culès
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, LeilaS skrev:

Selvfølgelig ROSER Lene Agnes opp i skyene, som vanlig. Men det var ufattelig kjedelig! Enig med Yosef. Agnes passer best inn i kirken.

Hva sa Yosef? Fikk ikke med meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Sitronmelis skrev:

Hva sa Yosef? Fikk ikke med meg

Han ga henne positiv tilbakemelding, men sa hun passet best (eller var det "du hører til kirken?") I kirken. Husker ikke ordrett, men var noe i den duren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest skorpio

Vet ikke hvorfor jeg fortsetter å se på dette uke etter uke. Sier som dere andre, jeg forstår ikke hvorfor disse kjipe folka er igjen. Skulle ønske Maria Celin fortsatt var med pluss flere av de som har gått ut for lenge lenge siden. 

Også blir jeg SÅ irritert av at dommerne aldri kommer med noe konstruktiv tilbakemelding, det er bare skryt! :sFun_sleeping:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterende at dommerene alltid må skryte og rose de så mye. Hallo, musikkbransjen er beintøff og synger man litt surt, så blir man slaktet. Her får de skryt uansett. 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...