Gå til innhold

The Voice Norge


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Jeg syns the voice startet så bra! Jeg gikk og gleda meg til hver onsdag og fredag fordi det var the voice på tv'n. Men nå er det sånn: "Åh, ja det er the voice i kveld ja.. ok..", *skru på tv'n og la det stå på mens man gjør andre ting*. Tipper det hadde vært andre som hadde gjort det bedre enn de siste 6 som er igjen nå. Liker Andrea og Thomas da (selv om det kanskje ikke var deres beste idag).

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 minutter siden, Sitronmelis skrev:

Jeg syns the voice startet så bra! Jeg gikk og gleda meg til hver onsdag og fredag fordi det var the voice på tv'n. Men nå er det sånn: "Åh, ja det er the voice i kveld ja.. ok..", *skru på tv'n og la det stå på mens man gjør andre ting*. Tipper det hadde vært andre som hadde gjort det bedre enn de siste 6 som er igjen nå. Liker Andrea og Thomas da (selv om det kanskje ikke var deres beste idag).

Så sinnsjukt enig. Jeg har og latt det står i bakgrunnen i dag, borsett fra Andreas opptreden. Er helt enig, kunne ha vært så mye mer spennende enn det er nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske noen kunne bevege seg litt mer på scenen og ikke bare stå der. Synes det blir kjedelig  

Sebastian var snork. Skulle ønske han kunne synge en MJ låt jeg. Hvis han ikke allerede har gjort det

Anonymkode: 9e8fb...c69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Agnes overrasket veldig positivt. Jeg liker vanligvis ikke sanger med norsk tekst, men dette likte jeg!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heilt greitt at Malin gikk. Tvilsomt at Sebastian kommer seg til finalen da. 

Jeg lurer på om Martin er klar over at skinnjakka hans er full av malingsflekker :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, missmcbeal skrev:

Jeg lurer på om Martin er klar over at skinnjakka hans er full av malingsflekker :fnise:

Dette stusset jeg også på. Skal den være sånn?

Anonymkode: b746d...08e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dette stusset jeg også på. Skal den være sånn?

Anonymkode: b746d...08e

Jeg vet ikke, skulle jo nesten tro han gjorde det med vilje. Hvordan kan ingen ha merket at han har malingsflekker på jakken liksom? Noen ville jo ha sagt fra før sending. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg som ikke skjønner hvorfor Andrea er der enda? Altså hun har en fin sangstemme men finnes jo ikke allsidig i låtvalg. Alt er bare rolige ballader/poplåter. Har sett mange ryke ut før som har vært bedre.

Jeg begynner å tro at Thomas vinner dette med Elise som utfordrer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès
1 minutt siden, tussi84 skrev:

Er det bare meg som ikke skjønner hvorfor Andrea er der enda? Altså hun har en fin sangstemme men finnes jo ikke allsidig i låtvalg. Alt er bare rolige ballader/poplåter. Har sett mange ryke ut før som har vært bedre.

Jeg begynner å tro at Thomas vinner dette med Elise som utfordrer. 

Det gjelder jo alle ikke bare Andrea.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Calandria skrev:

Det gjelder jo alle ikke bare Andrea.

Er litt mer med hva stemmen til Andrea passer til. Den passer ikke til så mye annet. Ikke sebastian sin heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når ble f.eks False Alarm, Set Fire To The Rain og Chained To The Rythm rolige ballader? Er det noen som blander Andrea og Agnes igjen? For Andrea har da absolutt ikke bare sunget rolige ballader! 

Anonymkode: b746d...08e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns finalerundene nå er fryktelig kjedelige. 

Malin: Hun har jeg likt, mye pga freshe låtvalg og mye trøkk. Dessverre røyk hun ut.

Elise: Litt sånn "flink, men gir meg ikke så mye mer". Likte henne i går da.

Andrea: Syns hun har anonym stemme. Hadde f.eks ikke kjent henne igjen på radioen. 

Agnes: Så kjedelig. Skjønner ikke hva folk ser i henne. Hun kan jo kun synge rolige sanger.

Sebastian: Spesiell stemme. Funker knall noen ganger, andre ganger not so much.

Thomas: God, men hadde likt å sett noe annet enn ballader.

Av de begredelige som er igjen, heier jeg på Thomas. Syns det er trist å tenke på alle de gode som har røket ut. F.eks Maria Celin og Anna J. Har hørt mye på sangene deres på Spotify, for noen stemmer og sceneutstråling.

Vrir meg i stolen hver gang Lene sier "det er så fint når du er nedpå". Virker som om deltakerne blir påvirket til å bare velge rolige sanger. Ser man på The Voice i USA er det mye mer underholdende, der er det aldri sånn at samtlige synger rolige sanger gang etter gang.

Anonymkode: e9b2b...a7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lene griner nesten hver gang og roser ALLE på sitt lag langt oppi skyene. Uansett hvordan de gjør det, så var det jo såååå bra :rolleyes:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Agnes synes jeg har en nydelig og unik stemme, men hun kan kun synge rolige låter. Det blir for kjedelig for meg! Føler det er det samme hver gang. Ikke noe nytt hun gjør. Stå rett opp og ned og synger sine rolige låter uke etter uke. 

Jeg holder en knapp på Thomas og Elise! 

Anonymkode: 94b76...24f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ahh, glemte å se på fredag, men hvis Malin har røket ut så er det ikke noe vits å se lenger. De som er med nå gjør alt så kjedelig. 
 

Det gir meg ikke noe å sitte på en fredagskveld å høre på folk som synger pent.. det bør jo være mer show.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.11.2017 den 20.50, BigBear skrev:

Sebastian høres ut som en kastrert smurf :fnise:

ååå jeg dævver:skratte::skratte::skratte:

Anonymkode: 4fcb9...dc0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...