Gå til innhold

The Voice Norge


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det bare jeg som irriterer meg grønn over  hvordan Malin konstant vinker/åpner hånda hun holder mikrofonen i??? Det er blitt en slags drikkelek nå. Ta en slurk hver gang hun gjør det. I kveld ble det 24 slurker i løpet av sangen hennes. Grusomt å se på!! Huff... 

Anonymkode: d1667...2e1

Hva folk skal henge seg opp i! En halvåpen hånd, really? Jeg har aldri lagt merke til det engang. 

Anonymkode: b746d...08e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest thejohan
15 timer siden, missmcbeal skrev:

Jeg stemte på TV2.no, men de stemmene teller vel sikkert ikke like mye som telefonstemmer, så jeg kan ta litt kritikk der. 

Hvorfor teller ikke de like mye? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, thejohan skrev:

Hvorfor teller ikke de like mye? 

Altså jeg vet ikke om de teller like mye eller ei, jeg bare antar det, siden man stemmer gratis på nettet og det koster å ringe eller sms. Men det kan godt være jeg tar feil. 

Jeg synest det er litt pussig at man bare kan gi tre gratis stemmer på nett, men dersom en stemmer på telefon eller ringer så kan en jo stemme på alle om en vil. Så derfor jeg tenker det er en forskjell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet dere, bare glem det. Skjønte nå i kveld at man kan gi de tre gratis stemmene til samme person :rolleyes: Har alltid trodd man må stemme på tre forskjellige....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, missmcbeal skrev:

Vet dere, bare glem det. Skjønte nå i kveld at man kan gi de tre gratis stemmene til samme person :rolleyes: Har alltid trodd man må stemme på tre forskjellige....

Hahaha. Og jeg trodde man hadde 3 gratis stemmer gjennom hele sesongen. Men man har 3 gratis stemmer hver gang! 😂

Anonymkode: 287f4...846

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker orginalen bedre men synes Thomas er veldig flink! Liker når han trykker litt på.

Anonymkode: 287f4...846

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Malin startet veldig dårlig, men tok seg opp etterhvert. Merkelig at hun fikk stående applaus, syns jeg. Gir de det til alle i dag? Malin har vært en av mine favoritter, men i dag og forrige gang syns jeg hun var dårlig. 

Anonymkode: b746d...08e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Malin var anstrengt. 

Andrea har stemmen for langt bak i halsen. 

Sebastian er for nasal. 

Elise litt for skrikete. Man trenger ikke vise alt man kan i én sang.

Anonymkode: 287f4...846

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...