Gå til innhold

Han fridde med pikken - Helt knust nå :(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det jeg lurer på nå er hvordan fyren reagerte da han fant ut om denne tråden. Han må jo ha sett den nå som den har "gått Norge rundt".

Anonymkode: ab436...039

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 3 måneder senere...
På 4. august 2017 den 15.39, AnonymBruker skrev:

Han vet at jeg alltid har ønsket meg et romantisk frieri og romantisk bryllup. Jeg er ikke typen som har så mye hobbyer, men akkurat bryllup og romantikk har alltid vært min "greie". Og har derfor i lang tid fortalt at han at jeg håper på et skikkelig romantisk frieri når det evt. skulle komme.

Så i forrige uke når vi skulle ha sex, skulle jeg gi han en blowjob. Jeg ikk ned på kne, dro av han trusa og da var det en rød sløyfe rundt den stive pikken hans, og i den ene sløyfa hang det en ring. Så hadde han skrevet med tusj på selve pikken. "Gifte oss?"

Jeg har aldri før blitt så skuffet som da. Det hele var veldig vulgært, men ikke minst utrolig dårlig gjort av han. Han visste hva jeg ønsket, så presterer han et slikt frieri?

Etter å ha summet meg, sa jeg jo "ja", men han må jo ha sett at det var ganske halvhjerta. Etterpå har jeg bare vært skikkelig lei meg og helt knust over at drømmen om et skikkelige romantisk frieri har falt i grus.

Måtte bare lufte meg her, hva synes dere om dette, er jeg for hårsår? Jeg skjønner jo at jeg skal være glad for et frieri, men ærlig talt. Nå må vi jo også lyve til familie og venner om hvordan det egentlig skjedde..... Kommer aldri til å fortelle det til en levende sjel (unntatt anonymt her på forumet da).

Anonymkode: 126b6...acb

Omg hadde elsket mannen min for dette! Dør, så morsomt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Ok skal være ærlig, det høres veldig morsomt ut men personlig skjønner jeg hva du mener og. Jeg tror ikke jeg hadde likt det så mye heller. Kan fortelle venner, men ikke aktuelt for foreldrene mine.

Anonymkode: a89f3...807

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ler meg ihjel av "butthurte" kvinnfolk som forventer et romantisk frieri:fnise: Dette må jo være verdens kuleste måte å fri på. Ts, kjæresten din har skikkelig god humor, det må jo være et stort pluss?

Anonymkode: a9ce5...fca

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å fri på den måten er nok til at han aldri hadde sett meg igjen hvertfall

Anonymkode: b8c96...1a1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.8.2017 den 21.54, AnonymBruker skrev:

Ja. Hele mannegruppa ottar. Over 50 000 medlemmer lo av det

Anonymkode: 6e8f9...785

De som er i den gruppen, er alt annet enn menn. De er rasister, kvinnehatere etc. Fysj for en gjeng som er aktiv der inne!

 

Anonymkode: 35afa...0b4

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man ikke kan dele bilder av frieriet på Instagram og FB så er jo hele dritten fullstendig verdiløs. Dikt opp en annen historie, TS. Gjerne en som involverer et frieri fra et fly, ti tusen roser og en diktsamling.

Anonymkode: 2795c...b5a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GoldenLioness

Jeg dør! 

:ler2:

Jeg tror jeg ville ledd meg ihjel om mannen hadde gjort det samme. Hadde nok bedt han om et nytt frieri på en restaurant eller noe med mindre han ville jeg skulle fortelle den historien når slekten spør om hvordan han fridde :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, AnonymBruker said:

De som er i den gruppen, er alt annet enn menn. De er rasister, kvinnehatere etc. Fysj for en gjeng som er aktiv der inne!

 

Anonymkode: 35afa...0b4

Og de som bruker KG er alt annet enn kvinner. De er rasister, mannehatere etc. Fysj for en gjeng som er aktive her inne!

Men du skjønner vel neppe poenget...

Anonymkode: d4436...116

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 minutter siden, justcurious skrev:

Dette kan umulig være en seriøs tråd. Det er vel ingen som er så idiot at de frir på en sånn måte? 

Åjo de finnes..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, justcurious skrev:

Dette kan umulig være en seriøs tråd. Det er vel ingen som er så idiot at de frir på en sånn måte? 

Det er ihvertfall ikke kjedelig 🥕🥒🎤🐉👩‍❤️‍💋‍👨

Anonymkode: bf5b0...bbe

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.12.2017 den 21.24, AnonymBruker skrev:

Og de som bruker KG er alt annet enn kvinner. De er rasister, mannehatere etc. Fysj for en gjeng som er aktive her inne!

Men du skjønner vel neppe poenget...

Anonymkode: d4436...116

Nå er det ikke så vanlig ned oppfordring til voldtekt og vitser om babydrap på kg da... 

Anonymkode: bb581...e95

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Annonse

[1] Category widget

Har på følelsen av at frieriet og bryllupet er mer enn mannen og forholdet?

Anonymkode: a3a56...150

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.8.2017 den 14.17, AnonymBruker skrev:

Helt fantastisk og kreativt gjort. Litt humor må en nesten få lov til å ha.

Og til dere "feminister" som sutrer om fæle og ekle MENN, hvis en kvinne hadde gjort noe lignende så hadde dere hyllet henne som sterk og modig, så vennligst fuck off.

Anonymkode: ab436...039

Synes ikke underlivshumor er spesielt kreativt jeg, da. Nå ville jeg garantert ledd godt om jeg hadde blitt fridd til på den måten, fordi jeg hadde tatt hele greia som en spøk og trodd det var et tullefrieri. Mulig frieren hadde blitt skuffet da, men det hadde jeg jo ikke trengt å ta hensyn til, hvis man skal forholde seg til mange av svarene gitt i tråden her 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Herlehet da, han hadde ihvertfall ring. En venninne av meg ble fridd til uten ring, hun fikk den senere (hun ble glad alikevel)🤨 det hadde skuffet meg mye mer enn at han gjorde det med pikken +ring. Hadde syntes det hadde vært litt morsomt og på en sær måte litt sjarmerende. Hadde blitt veldig glad faktisk 😋 

Anonymkode: 0175f...b09

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...