Gå til innhold

Han fridde med pikken - Helt knust nå :(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 7.10.2021 den 15.25):

Det er bare i eventyr og i riktig gamle dager da piker var prinsesser og jenter jomfruer at gutten kom ridende på en hvit hest og med en rød rose i hånden gikk ned på kne og fridde til den unge jomfruen etter å ha spurt foreldrene om å få hånden hennes...slik er ikke dagens virkelighet. Unntatt i visse miljøer.

Anonymkode: 1fb66...5bf

Så det fins ingenting mellom ein prins ridande med røde roser og ein ring rundt penisen? 😂

  • Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 4.8.2017 den 15.39):

Han vet at jeg alltid har ønsket meg et romantisk frieri og romantisk bryllup. Jeg er ikke typen som har så mye hobbyer, men akkurat bryllup og romantikk har alltid vært min "greie". Og har derfor i lang tid fortalt at han at jeg håper på et skikkelig romantisk frieri når det evt. skulle komme.

Så i forrige uke når vi skulle ha sex, skulle jeg gi han en blowjob. Jeg ikk ned på kne, dro av han trusa og da var det en rød sløyfe rundt den stive pikken hans, og i den ene sløyfa hang det en ring. Så hadde han skrevet med tusj på selve pikken. "Gifte oss?"

Jeg har aldri før blitt så skuffet som da. Det hele var veldig vulgært, men ikke minst utrolig dårlig gjort av han. Han visste hva jeg ønsket, så presterer han et slikt frieri?

Etter å ha summet meg, sa jeg jo "ja", men han må jo ha sett at det var ganske halvhjerta. Etterpå har jeg bare vært skikkelig lei meg og helt knust over at drømmen om et skikkelige romantisk frieri har falt i grus.

Måtte bare lufte meg her, hva synes dere om dette, er jeg for hårsår? Jeg skjønner jo at jeg skal være glad for et frieri, men ærlig talt. Nå må vi jo også lyve til familie og venner om hvordan det egentlig skjedde..... Kommer aldri til å fortelle det til en levende sjel (unntatt anonymt her på forumet da).

Anonymkode: 126b6...acb

slettet- gammel tråd

Endret av I Grosny
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter min mening er dette den mest legendariske tråden på KG etter "Ronja og Godtesnop".

Vet "Fridde med pikken" gikk viralt på en del SoMe. Ikke mange KG-tråder som har gjort det...

Anonymkode: 0152e...444

  • Liker 9
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
AnonymBruker skrev (På 7.11.2021 den 15.28):

Spent på om det ble bryllup? 🤣

Anonymkode: e1da7...b61

Samme

Anonymkode: 14392...41c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
  • 3 måneder senere...

Annonse

Dævver 😂😂😂😂 Hadde ledd om typen min hadde gjort det slik. Er jo noe kreativt da 🫣 Det var nok i hans øyne romantisk 🤭 

Mamma ble fridd til av mannen sin, naken på hotellrommet i syden. Så ja, hver sin smak 😂 Eller pappa når han fridde på Rhodos over middagen. "Ja, hva sier du? Gifte oss?" 😂😂 Hadde ikke ring klar heller. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maestro skrev (2 timer siden):

pappa når han fridde på Rhodos over middagen. "Ja, hva sier du? Gifte oss?" 😂😂 Hadde ikke ring klar heller. 

For oss som vokste opp før 90-tallet er dette normalt :) Vi tror ikke vi lever i en amerikansk tv-serie. Jeg kjenner ETT par som har hatt sånn «romantisk» frieri… Skjønte ikke vitsen, de hadde stort hus, tenåringsbarn etc. Da spør man jo ikke «vil du dele hele livet med meg», men «skal vi ha en dags feiring?»

Alle andre er stort sett blitt enige om å gifte seg, og så gått sammen for å velge ringer hos gullsmeden ❤️❤️❤️

Anonymkode: 6b06b...42f

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/4/2017 at 3:39 PM, AnonymBruker said:

Han vet at jeg alltid har ønsket meg et romantisk frieri og romantisk bryllup. Jeg er ikke typen som har så mye hobbyer, men akkurat bryllup og romantikk har alltid vært min "greie". Og har derfor i lang tid fortalt at han at jeg håper på et skikkelig romantisk frieri når det evt. skulle komme.

Så i forrige uke når vi skulle ha sex, skulle jeg gi han en blowjob. Jeg ikk ned på kne, dro av han trusa og da var det en rød sløyfe rundt den stive pikken hans, og i den ene sløyfa hang det en ring. Så hadde han skrevet med tusj på selve pikken. "Gifte oss?"

Jeg har aldri før blitt så skuffet som da. Det hele var veldig vulgært, men ikke minst utrolig dårlig gjort av han. Han visste hva jeg ønsket, så presterer han et slikt frieri?

Etter å ha summet meg, sa jeg jo "ja", men han må jo ha sett at det var ganske halvhjerta. Etterpå har jeg bare vært skikkelig lei meg og helt knust over at drømmen om et skikkelige romantisk frieri har falt i grus.

Måtte bare lufte meg her, hva synes dere om dette, er jeg for hårsår? Jeg skjønner jo at jeg skal være glad for et frieri, men ærlig talt. Nå må vi jo også lyve til familie og venner om hvordan det egentlig skjedde..... Kommer aldri til å fortelle det til en levende sjel (unntatt anonymt her på forumet da).

Anonymkode: 126b6...acb

Si til mannen din at du sa ja fordi du ble så perpleks, men at det ikke kan telle fordi det ble gjort på sånn en tøysete måte. Hvis han vil gifte seg med deg får han prøve lykken på nytt. Med et ordentlig frieri.

Anonymkode: 76a20...6e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sett denne tråden før, men underholdningsnivået var så-som-så, sånn totalt sett. Men noen feminister som fikk reisning av tråden gjorde at underholdningsnivået tok seg litt opp enkelte steder. :popcorn:

Anonymkode: 9cd35...474

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du romantiserer frieri på samme måte som menn romantiserer jomfruer

Anonymkode: e7574...5fb

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Si til mannen din at du sa ja fordi du ble så perpleks, men at det ikke kan telle fordi det ble gjort på sånn en tøysete måte. Hvis han vil gifte seg med deg får han prøve lykken på nytt. Med et ordentlig frieri.

Anonymkode: 76a20...6e5

Har du sett på datoen? Det er 6 år siden frieriet. Kan jo ikke komme NÅ og si at det ikke tells.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det virker som om det er blowjobene som er utslagsgivende for at han vil gifte seg med deg. Det er faktisk ikke alle damer som er villige til å gi blowjobs så framt de ikke blir truet til å gjøre det. Jeg for eksempel. Har vært gift i over 30 år. Mannen min har aldri bedt om blowjobs. Tror ikke det er hans "cup og tea" heldigvis. Men ellers så får han hva han vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin historie å fortelle i bryllupet, og til barnebarna. Nei, æsj, jeg hadde nok ikke giftet meg med en sånn idiot.

Anonymkode: 9dfac...9f6

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Legenden om Sløyfepikken»  🎀💍

Anonymkode: ada4c...612

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sangsvane skrev (7 minutter siden):

Det virker som om det er blowjobene som er utslagsgivende for at han vil gifte seg med deg. Det er faktisk ikke alle damer som er villige til å gi blowjobs så framt de ikke blir truet til å gjøre det. Jeg for eksempel. Har vært gift i over 30 år. Mannen min har aldri bedt om blowjobs. Tror ikke det er hans "cup og tea" heldigvis. Men ellers så får han hva han vil.

Da er du og din mann i deres egen kategori.  😎❤ 

Livet er fattig uten sug og svelg ...bare kødder.  ! Enhver er egen lykkes smed. 

Anonymkode: a2d44...f90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

exen min skal gifte seg om 3 uker og sendte meg nettopp dick picks på messenger. Det skal være et stort hvitt kirkebryllup. herregud . stakkars brud. 

Jeg hadde blitt skikkelig skuffet jeg også. sånne menn passer ikke for meg. det blir for vulgært. 

Anonymkode: 3fd00...eb6

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 4.8.2017 den 15.44):

Trodde han hadde kuttet av pikken og lagt den i en sånn boks som ringer kommer med lol

Anonymkode: 698c5...442

Hva er morsomt med det. Hva om noen hadde stukket kniv i vagina. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...