Gå til innhold

Han fridde med pikken - Helt knust nå :(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ts 

så turn off. 

Trist. 

Det er bare trist. 

😞 

... 

Anonymkode: c13b2...a47

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...

Fortsetter under...

Nå lurer vi fælt på hvordan det gikk med forholdet.

Ble det bryllup eller ble byrden for stor å bære?

Håper alt er bra med deg :)

xoxo

 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er mann, og han fridde med det fineste han har(synes han). Jeg hadde ledd meg skakk, sagt ja, å blitt enig om en annen offisiell historie.

Anonymkode: aa497...f9a

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Han er mann, og han fridde med det fineste han har(synes han). Jeg hadde ledd meg skakk, sagt ja, å blitt enig om en annen offisiell historie.

Anonymkode: aa497...f9a

Samme her! 😄

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Annonse

AnonymBruker skrev (På 6.8.2017 den 21.02):

Dakkars menn. Så utrolig vanskelig å fri. 

Sååå vanskelig å ta frem en eske under en middag - ved kjøkkenbordet eller på toppen av Eiffeltårnet - og spørre "skal vi gifte oss? "Får det bare ikke til, buhu.."

Sååå vanskelig å Google. "Kom bare på EN måte..... festet den selvsagt til staken og lot det stå til" 

Om en mann ikke klarer å fri på en normal måte, som flere millioner før ham, så er det en del av Darwins "det naturlige utvalget". Det er ikke meningen at så tafatte og lite opplyste menn skal formere seg. 

 

Anonymkode: 56b3e...b6e

Ring i en sløyfe rundt pikken på toppen av Eiffeltårnet, ja…

… jeg bare tar notater her.

Men seriøst: Hvorfor så tilbakeholdne i reaksjonene, jenter? Det må da være lov å reagere litt skikkelig på en krenkelse av slike dimensjoner?

I tradisjonell albansk kultur har de en hevn-skikk som kalles "Gjakmarrja". Det er en type blodfeide der den fornærmede er sosialt forpliktet til å drepe overtrederen eller en person i dennes familie, for å gjenopprette sin egen ære.

Kunne dette kanskje være en passende reaksjon på et slikt grenseløst overtramp?

Endret av ClausSaus
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poppeloppane skrev (På 4.8.2017 den 15.42):

Haha, herregud så vulgært! MENN! Av og til er jeg glad jeg er singel😨 Ingen råd herfra, men du har min sympati. 

Ikke kall denne fyren for MENN! som om dette er typisk alle menn. Det er mer typisk kvinner å overreagere. Fillesak som enkelt kan løses mellom to voksne mennesker. KVINNER!

Anonymkode: a721f...15a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke flaut å bry seg så mye om et frieri? Er ikke det litt gammeldags? Dagens unge gifter seg kun for et papir som gir deg skattefordeler. Forlovelse som symbol er soooo 1900-tallet.

 

Jeg fridde på denne måten: "Skulle ikke bare gifte oss, da?" Ikke ned på kne, ingen ring. Kona svarte "joa, kan vi sikkert". To måneder senere var vi på rådhuset og signerte papirene.

Anonymkode: fe5a2...d7f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vulgært ? DU er ikke mindre vulgær enn ham, Synes ikke du at det er like vulgært med blow jobben du driver på med ??? 

Anonymkode: 1fb66...5bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare i eventyr og i riktig gamle dager da piker var prinsesser og jenter jomfruer at gutten kom ridende på en hvit hest og med en rød rose i hånden gikk ned på kne og fridde til den unge jomfruen etter å ha spurt foreldrene om å få hånden hennes...slik er ikke dagens virkelighet. Unntatt i visse miljøer.

Anonymkode: 1fb66...5bf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 4.8.2017 den 15.39):

Han vet at jeg alltid har ønsket meg et romantisk frieri og romantisk bryllup. Jeg er ikke typen som har så mye hobbyer, men akkurat bryllup og romantikk har alltid vært min "greie". Og har derfor i lang tid fortalt at han at jeg håper på et skikkelig romantisk frieri når det evt. skulle komme.

Så i forrige uke når vi skulle ha sex, skulle jeg gi han en blowjob. Jeg ikk ned på kne, dro av han trusa og da var det en rød sløyfe rundt den stive pikken hans, og i den ene sløyfa hang det en ring. Så hadde han skrevet med tusj på selve pikken. "Gifte oss?"

Jeg har aldri før blitt så skuffet som da. Det hele var veldig vulgært, men ikke minst utrolig dårlig gjort av han. Han visste hva jeg ønsket, så presterer han et slikt frieri?

Etter å ha summet meg, sa jeg jo "ja", men han må jo ha sett at det var ganske halvhjerta. Etterpå har jeg bare vært skikkelig lei meg og helt knust over at drømmen om et skikkelige romantisk frieri har falt i grus.

Måtte bare lufte meg her, hva synes dere om dette, er jeg for hårsår? Jeg skjønner jo at jeg skal være glad for et frieri, men ærlig talt. Nå må vi jo også lyve til familie og venner om hvordan det egentlig skjedde..... Kommer aldri til å fortelle det til en levende sjel (unntatt anonymt her på forumet da).

Anonymkode: 126b6...acb

Er det mannen til "puppedama" som har tatt rådet til seg og fridd her? 

Anonymkode: f1cb8...46e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde likt det 😍ser ikke noe galt i det😂😂litt flau når folk hadde spurt hvordan han fridde men ellers....nei bare koselig 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Haha, elsker hvordan mannfolk bare tror pikken deres, uansett når, uansett hvor, bare er den beste gaven vi kan få.😂

Anonymkode: e1193...671

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
AnonymBruker skrev (På 4.8.2017 den 15.39):

Han vet at jeg alltid har ønsket meg et romantisk frieri og romantisk bryllup. Jeg er ikke typen som har så mye hobbyer, men akkurat bryllup og romantikk har alltid vært min "greie". Og har derfor i lang tid fortalt at han at jeg håper på et skikkelig romantisk frieri når det evt. skulle komme.

Så i forrige uke når vi skulle ha sex, skulle jeg gi han en blowjob. Jeg ikk ned på kne, dro av han trusa og da var det en rød sløyfe rundt den stive pikken hans, og i den ene sløyfa hang det en ring. Så hadde han skrevet med tusj på selve pikken. "Gifte oss?"

Jeg har aldri før blitt så skuffet som da. Det hele var veldig vulgært, men ikke minst utrolig dårlig gjort av han. Han visste hva jeg ønsket, så presterer han et slikt frieri?

Etter å ha summet meg, sa jeg jo "ja", men han må jo ha sett at det var ganske halvhjerta. Etterpå har jeg bare vært skikkelig lei meg og helt knust over at drømmen om et skikkelige romantisk frieri har falt i grus.

Måtte bare lufte meg her, hva synes dere om dette, er jeg for hårsår? Jeg skjønner jo at jeg skal være glad for et frieri, men ærlig talt. Nå må vi jo også lyve til familie og venner om hvordan det egentlig skjedde..... Kommer aldri til å fortelle det til en levende sjel (unntatt anonymt her på forumet da).

Anonymkode: 126b6...acb

Ble dere gift ts?

Anonymkode: f69f7...225

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...