Gå til innhold

Han fridde med pikken - Helt knust nå :(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mulig jeg inspireres og går imot det samfunnet forventer ved å fri til min fremtidige mann med å stappa ringen inni musa. (Tuller bare)

Hvordan han fridde har ingenting å si for alle de andre brukerne her. Drit i de som sier du ikke tar humoren. Mennesker har forskjellig humor og tar ting annerledes enn deg. Jeg forstår deg. Du har sagt ifra om at du ønsket et romantisk frieri, det skjedde ikke som håpet. 

Jeg nekter dog å tro at noen menn kan være så skakke at de tenker at det der var romantisk, men folk overrasker jo alltid. Godt mulig han tenkte det var super romantisk. Igjen ville jeg stilt det spørsmålet til meg selv. Kjenner han meg virkelig i det hele tatt?

Men har du fortalt han og sagt hva du tenker rundt frieriet? Igjen, selvom jeg ikke er i et forhold, så vet jeg jo at kommunikasjon er alfa omega. 

Prat med han. :)

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Axl Rose
27 minutter siden, HCris skrev:

Jeg skjønner at du er en utrulig usympatisk fyr, som mest sannsyneligvis ikke er i noe forhold? Du burde ihvertfall ikke være det før du modner litt "bootyhunter".. Hvis man er i et sunt forhold, og partneren har ønsket seg noe som er viktig for henne så respekterer han det fordi man er glad i den man spør. Det handler ikke om å kontrollere, men å lytte og kommunisere på en god måte. 

Er i et forhold og har mange forhold bak meg. Har også et barn. Skal være jævlig glad de frir og ikke måten han frir på. Hvorfor kan ikke damene fri litt mer når alt mannfolk gjør er galt? Jeg vet dama aldri hadde blitt såra og skuffa uansett hvordan jeg hadde fridd. Det har hun sagt selv. Lever ikke i noe forbanna romantisk film. Der alt er perfekt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette seriøst? :hakeslepp: 

:skratte:

 

Dette må da bli en av forumets legendariske tråder?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Bootyhunter skrev:

Er i et forhold og har mange forhold bak meg. Har også et barn. Skal være jævlig glad de frir og ikke måten han frir på. Hvorfor kan ikke damene fri litt mer når alt mannfolk gjør er galt? Jeg vet dama aldri hadde blitt såra og skuffa uansett hvordan jeg hadde fridd. Det har hun sagt selv. Lever ikke i noe forbanna romantisk film. Der alt er perfekt. 

Skal være jævlig glad de frir? Menna skal være jævlig glad for at damene har valgt akuratt de og at de i det hele tatt får sjansen til å være i et så langvarig og godt forhold at frieri blir aktuelt heter det!

Anonymkode: 5f7bb...499

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Bootyhunter skrev:

Er i et forhold og har mange forhold bak meg. Har også et barn. Skal være jævlig glad de frir og ikke måten han frir på. Hvorfor kan ikke damene fri litt mer når alt mannfolk gjør er galt? Jeg vet dama aldri hadde blitt såra og skuffa uansett hvordan jeg hadde fridd. Det har hun sagt selv. Lever ikke i noe forbanna romantisk film. Der alt er perfekt. 

Alt det der er ditt problem. Selv om du har en måte å leve på, og dine meninger, så må hun kunne sette krav til sitt liv og hun må få lov til å ha meninger. Hun har lov til å bli lei seg, og man skal faktisk ikke godta alt i et forhold. Man har lov til å si ifra hvis noe føles galt. Det håper jeg dama de får lov til og

Anonymkode: 9f2c0...4dd

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, synes det var morsomt jeg! Uvanlig, sært, men morsomt...haha :fnise: Du kan jo si "ja, kjære. Hvordan foregikk frieriet? Du kan jo gjerne fortelle du, siden du er så ivrig etter det?" og blink lurt til han. (si dette når folk spør om frieriet) Så får han finne opp noe om han ikke ønsker å være ærlig. Han finner vel fort ut av det ikke var det lureste måten å gjøre det på :fnise:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er mange desperate mennesker der ute som drømmer å bli fridd til, med pikken eller ikke.  :Nikke:

 

Anonymkode: 5db1e...2c0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.8.2017 den 15.39, AnonymBruker skrev:

Han vet at jeg alltid har ønsket meg et romantisk frieri og romantisk bryllup. Jeg er ikke typen som har så mye hobbyer, men akkurat bryllup og romantikk har alltid vært min "greie". Og har derfor i lang tid fortalt at han at jeg håper på et skikkelig romantisk frieri når det evt. skulle komme.

Så i forrige uke når vi skulle ha sex, skulle jeg gi han en blowjob. Jeg ikk ned på kne, dro av han trusa og da var det en rød sløyfe rundt den stive pikken hans, og i den ene sløyfa hang det en ring. Så hadde han skrevet med tusj på selve pikken. "Gifte oss?"

Jeg har aldri før blitt så skuffet som da. Det hele var veldig vulgært, men ikke minst utrolig dårlig gjort av han. Han visste hva jeg ønsket, så presterer han et slikt frieri?

Etter å ha summet meg, sa jeg jo "ja", men han må jo ha sett at det var ganske halvhjerta. Etterpå har jeg bare vært skikkelig lei meg og helt knust over at drømmen om et skikkelige romantisk frieri har falt i grus.

Måtte bare lufte meg her, hva synes dere om dette, er jeg for hårsår? Jeg skjønner jo at jeg skal være glad for et frieri, men ærlig talt. Nå må vi jo også lyve til familie og venner om hvordan det egentlig skjedde..... Kommer aldri til å fortelle det til en levende sjel (unntatt anonymt her på forumet da).

Anonymkode: 126b6...acb

Jeg blir kvalm...jeg hadde ikke orket en så ufølsom "mann". 

Anonymkode: 567f5...276

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Dr. A. Kula skrev:

TS ønsket et romantisk frieri. Kjæresten mener sikkert at hans frieri er romantisk. Men han har bommet. Slikt skjer. Det trenger overhodet ikke være et faresignal (men kan være det), men heller en grunn til å kommunisere bedre med hverandre. Der kan det like gjerne være TS som har sviktet.

Enig med deg, det må ikke være "fare på ferde" selv om man bommer stygt en gang eller to! 

Men når TS skriver at bryllup og romantikk er en av hennes interesser og "hennes greie" - så er det jo litt underlig at han ikke hadde fått med seg det? Har de ikke snakket om dette? Trodde han oppriktig at denne ideen skulle falle i smak, eller gadd han ikke prøve å gjøre det som ville bety mest for henne? Det er jo vanskelig å si... 

Å bomme en gang betyr ikke at han ikke kjenner henne eller respekterer henne. Men det er jo naturlig å stille spørsmål ved det. Hans burde jo gjøre sitt ytterste for å glede henne, for det gjør man jo for den man elsker. Så da er spørsmålet... kjenner han henne for dårlig eller ga han bare litt blanke i drømmen hennes? Og hva er verst?

Eller var det bare en dum skivebom som kanskje kom på grunn av manglende kommunikasjon? 

Anonymkode: 85aaa...982

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg blir kvalm...jeg hadde ikke orket en så ufølsom "mann". 

Anonymkode: 567f5...276

Enig !

Anonymkode: 5f7bb...499

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skal være jævlig glad de frir? Menna skal være jævlig glad for at damene har valgt akuratt de og at de i det hele tatt får sjansen til å være i et så langvarig og godt forhold at frieri blir aktuelt heter det!

Anonymkode: 5f7bb...499

Mange av kvinnfolka som klager på alt skal være jævlig glad noen av mannfolka gidder å være sammen med sutrekjerringer. 

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Alt det der er ditt problem. Selv om du har en måte å leve på, og dine meninger, så må hun kunne sette krav til sitt liv og hun må få lov til å ha meninger. Hun har lov til å bli lei seg, og man skal faktisk ikke godta alt i et forhold. Man har lov til å si ifra hvis noe føles galt. Det håper jeg dama de får lov til og

Anonymkode: 9f2c0...4dd

Hun får ha sine meninger og være lei seg ja. Det er alle av og til. Vi er ganske mye enige. Hadde aldri orka ei som ble sur og lei seg av et frieri. Det hadde ikke hun heller orket. Hadde trukket det tilbake med en gang. 

 

 

Endret av Axl Rose
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Bootyhunter skrev:

Mange av kvinnfolka som klager på alt skal være jævlig glad noen av mannfolka gidder å være sammen med sutrekjerringer. 

Hun får ha sine meninger og være lei seg ja. Det er alle av og til. Vi er ganske mye enige. Hadde aldri orka ei som ble sur og lei seg av et frieri. Det hadde ikke hun heller orket. Hadde trukket det tilbake med en gang. 

 

Hva vet du om hun klager på alt? Det gjør hun neppe, men du virker som en ordentlig klagefreak som klager så mye på andre du ikke kjenner! Hun forteller om en skuffelse fordi mannen hennes gjorde narr av noe som var veldig viktig og betydningsfullt for henne, kanskje hennes livs viktigste dag... 

Anonymkode: 5f7bb...499

Endret av lillesky
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Virrevirrevapp skrev:

Kanskje hennes "livs viktigste dag"? Eh....Hva med bryllupet,da? :lillesky2:

Forlovelse og bryllup er like stort og viktig , syntes jeg. Burde kanskje sagt, en av livets (to) viktigste dager.

Anonymkode: 5f7bb...499

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.8.2017 den 21.02, AnonymBruker skrev:

Dakkars menn. Så utrolig vanskelig å fri. 

Sååå vanskelig å ta frem en eske under en middag - ved kjøkkenbordet eller på toppen av Eiffeltårnet - og spørre "skal vi gifte oss? "Får det bare ikke til, buhu.."

Sååå vanskelig å Google. "Kom bare på EN måte..... festet den selvsagt til staken og lot det stå til" 

Om en mann ikke klarer å fri på en normal måte, som flere millioner før ham, så er det en del av Darwins "det naturlige utvalget". Det er ikke meningen at så tafatte og lite opplyste menn skal formere seg. 

 

Anonymkode: 56b3e...b6e

:klappe:

Anonymkode: 979d7...c83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det mange som synes dette var kurant el til og med et morsomt og bra frieri, ikke får med dere er

- frieren kjenner ikke bruden sin, eller bryr seg ikke om hva hun føler eller hva som gleder henne; han lot en sjanse til å sende henne til den syvende himmel gå fra seg med vilje 

- prioriterte kompisene; det var de han fridde for. For han er så macho må vite at han kan ikke leve med at kompisene tror han kan være romantisk, eller bare grei, så han fant en måte å fri på som ivaretar hans rå-gutte-humor-image overfor kompisene. Frieriet var altså skreddersydd for dem.

- altså; han ofret damens glede for å være kul for Guttegjengen.

Dette er et varselflagg - ville ikke giftet meg før fyren vokste seg ut av dette. Dere som synes det var glimrende: Joda, det er ekteskapet som teller; men hvem vil ha et ekteskap - og potensielt barn - med en fyr som prioriterer slik? Ikke jeg, det finnes flere fisk i havet.

Anonymkode: 56b3e...b6e

Jeg synes det er veldig rart at du automatisk antar at han fridde for kompisene..? 

Jeg må innrømme at jeg synes det var litt sjarmerende; min mann kan også "erte" meg, med ting som jeg anser som litt vulgært og utenfor min komfortsone. Litt av dynamikken er jo at jeg da kjefter og bitcher, han ler og erter enda mer, og innerst inne synes jeg kanskje det er litt morsomt men fortsetter å kjefte likevel :fnise: så gir han seg; "Neida Neida, jeg gir meg, jeg gir meg, du har rett elskeling, skal aaaaldri gjøre det igjen".. :fnise:

Anonymkode: 11436...273

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nå er tråden på Instagram også. :ohmy:

Anonymkode: b30d7...2eb

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det er veldig rart at du automatisk antar at han fridde for kompisene..? 

Jeg må innrømme at jeg synes det var litt sjarmerende; min mann kan også "erte" meg, med ting som jeg anser som litt vulgært og utenfor min komfortsone. Litt av dynamikken er jo at jeg da kjefter og bitcher, han ler og erter enda mer, og innerst inne synes jeg kanskje det er litt morsomt men fortsetter å kjefte likevel :fnise: så gir han seg; "Neida Neida, jeg gir meg, jeg gir meg, du har rett elskeling, skal aaaaldri gjøre det igjen".. :fnise:

Anonymkode: 11436...273

Jeg skyter fra hoften her, skal innrømme det. Men tror du seriøst han kommer til å holde tett om dette til kompisene? Det tror ikke jeg og det er der han kommer til å få kred også tenker jeg. 

Anonymkode: 56b3e...b6e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...