Gå til innhold

Han fridde med pikken - Helt knust nå :(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

13 timer siden, Sheherasade skrev:

Men spørsmålet er om han gjorde det for å få kred av gutta, eller om det var for å gjøre dama han vil dele livet med lykkelig?

Frieri har vell ingenting med hva gutta synest. Ingen viste om denne saken før hun skrev det her på kg

Anonymkode: 6e8f9...785

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Blondie65

Hva er grunnen til at to personer som bor sammen velger å gifte seg? Som regel har de egentlig allerede blitt enige om å gifte seg eller det har ligget litt løst i luften en stund og hun har gjort det klart at hun vil bli fridd til.

Hvem er frieriet for? Er det for at han skal få gjort et av sine gøyale stunt eller er det en ting han gjør for henne?

Hvis dette er noe han gjør for henne, hvordan kan han da fri på en måte som hun finner usmakelig? Hvordan kan han kjenne den han skal gifte seg med i fremtiden så dårlig at han velger å gjøre det på denne måten?

Hvis jeg hadde blitt fridd til på en for meg usmakelig måte hadde jeg svart "nei" - jeg gifter meg da ikke med en klovn som ikke respekterer meg.

Skal du gjøre noe "gøyalt" ut av frieriet - sørg for å kjenne ditt publikum. Det du synes er gøyt kan en annen synes er kleint. Det du synes er kjedelig synes kanskje en annen er selve drømmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner ikke hvorfor denne har spredd seg egentlig. Var verken så fryktelig morsomt eller forferdelig ekkelt.

Anonymkode: e9054...c35

Kanskje fordi folk har så delte meninger, enten synes de det er morsomt eller veldig ulekkert. Vet ikke, jeg har sett morsommere tråder på KG, men bare "pikk" er nevnt så hjelper det på en tråds kjendisstatus. 

Anonymkode: 72207...719

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Frieri har vell ingenting med hva gutta synest. Ingen viste om denne saken før hun skrev det her på kg

Anonymkode: 6e8f9...785

Nemlig. Det var poenget mitt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.8.2017 den 14.17, AnonymBruker skrev:

Helt fantastisk og kreativt gjort. Litt humor må en nesten få lov til å ha.

Og til dere "feminister" som sutrer om fæle og ekle MENN, hvis en kvinne hadde gjort noe lignende så hadde dere hyllet henne som sterk og modig, så vennligst fuck off.

Anonymkode: ab436...039

Jeg kunne skrevet en hel bok om hvor bak mål det du skriver her er. 

Anonymkode: 9f2c0...4dd

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.8.2017 den 19.52, AnonymBruker skrev:

Du misforstår.  Det er kvinneb som er til latter her. Mannen som fridde og menn generelt ler jo bare av dette og syns det er kjempestas og artig:D

Han blir hyllet av menn over hele norge nå

Anonymkode: 6e8f9...785

Kjenner du de siden du påstår at han som fridde ler av hele greia? Hylles han? Virkelig...  Det har jeg ikke lagt merke til! Slutt å trekk konklusjoner ut av ditt eget hode!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

32 minutter siden, lillbilly skrev:

Kjenner du de siden du påstår at han som fridde ler av hele greia? Hylles han? Virkelig...  Det har jeg ikke lagt merke til! Slutt å trekk konklusjoner ut av ditt eget hode!! 

Ja. Hele mannegruppa ottar. Over 50 000 medlemmer lo av det

Anonymkode: 6e8f9...785

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Hele mannegruppa ottar. Over 50 000 medlemmer lo av det

Anonymkode: 6e8f9...785

Heldigvis holder de fleste vettuge og bra mannfolka seg langt unna den gruppa. 

Anonymkode: 87b4a...f77

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Hele mannegruppa ottar. Over 50 000 medlemmer lo av det

Anonymkode: 6e8f9...785

Jeg ante ikke at den gruppen har en knapp for plenums - latter/ plenums - hylling.... 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.8.2017 den 20.27, AnonymBruker skrev:

Så er det av sånne grunner at flesteparten av medlemmene i den gruppa er bitre, useriøse menn som sjeldent får seg fitte og hvertfall ikke kjæreste, også. Fy fader så tragiske menn!

Anonymkode: 5f7bb...499

Er medlem der. Har kjæreste og får mye fitte! ;) Ei heller bitter og useriøs.

Anonymkode: a6f1e...97b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8/9/2017 den 9.24, AnonymBruker skrev:

Frieri har vell ingenting med hva gutta synest. Ingen viste om denne saken før hun skrev det her på kg

Anonymkode: 6e8f9...785

Kan nærmest garantere deg at frierens kompiser visste om denne staken...sorry, saken. 

Anonymkode: 56b3e...b6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det skjedd meg hadde det hverken blitt en bj eller et ja med en gang, jeg måtte ha blitt ferdig med å le først. Hadde selvsagt svart ja og gitt bj etterpå. Hadde jeg villet hatt mer romantikk hadde jeg tatt han med meg ut på middag for å feire. 

Når vi absolutt skal ha mennene til å fri må vi la de gjøre det på sin egen måte og ta det vi får. Selvfølgelig kunne han ha hørt på dine ønsker, men har du tenkt over at måten du vil bli fridd på kanskje ikke er måten han vil gjøre det på? Hvorfor skal frieri og bryllup bare gå etter hva dama vil? 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er flere der ute. "

Barskingen Stig Henrik Hoff (45) giftet seg tidligere i høst med sin kjære Sølje Bergmann (35). Bryllupet fant sted i skuespillerparets garasje i august, men først nå snakker han ut om sitt noe uortodokse frieri.

- Jeg hadde lagt en slagplan på hvordan det skulle være, men så plutselig i påsken la jeg k****n på bordet og sa: «Jenta mi, jeg elsker deg!»

- Da fikk dama mi tårer i øynene, og søsteren min sa bare: «Hva skjedde nå?», fortalte Stig Henrik i familieprogrammet «4-stjerners reise» på TVNorge forrige uke.

"

http://www.klikk.no/produkthjemmesider/herogna/fridde-med-penis-pa-bordet-3221241

 

Anonymkode: 3404d...6d1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er flere der ute. "

Barskingen Stig Henrik Hoff (45) giftet seg tidligere i høst med sin kjære Sølje Bergmann (35). Bryllupet fant sted i skuespillerparets garasje i august, men først nå snakker han ut om sitt noe uortodokse frieri.

- Jeg hadde lagt en slagplan på hvordan det skulle være, men så plutselig i påsken la jeg k****n på bordet og sa: «Jenta mi, jeg elsker deg!»

- Da fikk dama mi tårer i øynene, og søsteren min sa bare: «Hva skjedde nå?», fortalte Stig Henrik i familieprogrammet «4-stjerners reise» på TVNorge forrige uke.

"

http://www.klikk.no/produkthjemmesider/herogna/fridde-med-penis-pa-bordet-3221241

 

Anonymkode: 3404d...6d1

Og Sølje Bergmann er jo et representantivt eksemplar på kvinner hva gjelder smak og livsvalg..not.

Anonymkode: 56b3e...b6e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest justcurious
På 4.8.2017 den 15.46, Coolaid skrev:

For det første, tiden er forlengst forbi når det var opplagt at menn skulle ned på kne og fri. Dersom du ønsket et romantisk friere kunne du stått for det selv. Jeg syns det var ganske kult at typen din gjorde det på sin måte - romantisk er det også om du vil se det fra den siden. 

Tenk litt stort på det og legg dramatikken unna. Det er ingen grunn til å være knust over at dine urealistiske forventninger ikke ble oppfylt. 

Vil du egentlig at han skal fri med et manuskript i hånden som du har skrevet? Er det ikke bedre at han følger hjertet sitt og frir på en original, morsom og ja, til og med romantisk måte? 

Kanskje det er best at dere ikke gifter dere dersom du er en person som skal kontrollere alt.... 

 

Følge hjertet sitt og fri med pikken? :legrine::ler:  Romantisk? :nocomment:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.8.2017 den 22.49, Bootyhunter skrev:

Er i et forhold og har mange forhold bak meg. Har også et barn. Skal være jævlig glad de frir og ikke måten han frir på. Hvorfor kan ikke damene fri litt mer når alt mannfolk gjør er galt? Jeg vet dama aldri hadde blitt såra og skuffa uansett hvordan jeg hadde fridd. Det har hun sagt selv. Lever ikke i noe forbanna romantisk film. Der alt er perfekt. 

Hvorfor skal man være "jævlig glad de frir"?

Frieri er noe som (forhåpentligvis) skjer bare en gang i livet. Det er en stor livshendelse man vil huske for alltid. Jeg husker i detalj hvordan eksens frieri til meg var, og ansiktet hans da jeg avslo. Kan se for meg at det er litt som ansiktet til TS da hun så ringen dingle foran pungen til mannen. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.8.2017 den 15.39, AnonymBruker skrev:

Han vet at jeg alltid har ønsket meg et romantisk frieri og romantisk bryllup. Jeg er ikke typen som har så mye hobbyer, men akkurat bryllup og romantikk har alltid vært min "greie". Og har derfor i lang tid fortalt at han at jeg håper på et skikkelig romantisk frieri når det evt. skulle komme.

Så i forrige uke når vi skulle ha sex, skulle jeg gi han en blowjob. Jeg ikk ned på kne, dro av han trusa og da var det en rød sløyfe rundt den stive pikken hans, og i den ene sløyfa hang det en ring. Så hadde han skrevet med tusj på selve pikken. "Gifte oss?"

Jeg har aldri før blitt så skuffet som da. Det hele var veldig vulgært, men ikke minst utrolig dårlig gjort av han. Han visste hva jeg ønsket, så presterer han et slikt frieri?

Etter å ha summet meg, sa jeg jo "ja", men han må jo ha sett at det var ganske halvhjerta. Etterpå har jeg bare vært skikkelig lei meg og helt knust over at drømmen om et skikkelige romantisk frieri har falt i grus.

Måtte bare lufte meg her, hva synes dere om dette, er jeg for hårsår? Jeg skjønner jo at jeg skal være glad for et frieri, men ærlig talt. Nå må vi jo også lyve til familie og venner om hvordan det egentlig skjedde..... Kommer aldri til å fortelle det til en levende sjel (unntatt anonymt her på forumet da).

Anonymkode: 126b6...acb

Og du ga han en blowjob? For en skuffelse, også nedverdigende for deg! Det viser jo at han gir fullstendig blaffen i deg og dine ønsker/behov og du vil gifte deg med denne mannen? Noe som skurrer! Lykke til med ekteskapet! 

Anonymkode: 22423...d83

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid
1 time siden, justcurious skrev:

Følge hjertet sitt og fri med pikken? :legrine::ler:  Romantisk? :nocomment:

Er han en sånn type så er han en sånn type.... man skal jaffal være seg selv :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...