Gå til innhold

Han fridde med pikken - Helt knust nå :(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skyter fra hoften her, skal innrømme det. Men tror du seriøst han kommer til å holde tett om dette til kompisene? Det tror ikke jeg og det er der han kommer til å få kred også tenker jeg. 

Anonymkode: 56b3e...b6e

Hele Norge vet om dette nå. Jeg lurer på hva frieren syns om det. 

Anonymkode: b30d7...2eb

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kompiser? Her må jeg har gått glipp av info. Er dette noe han og kompisene har snekret sammen? 

Eller er det noe du har laget som en sannhet i ditt hode?

Anonymkode: 876b6...0ce

Som sagt over; skyter fra hoften her. Men tror du oppriktig at han IKKE forteller det til kompisene? Er det noen som vil verdsette humoren her, må det være dem. Og han gjorde det jo ikke for damen - om han har tatt seg bryet om å bli kjent med henne da. 

Anonymkode: 56b3e...b6e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt fantastisk og kreativt gjort. Litt humor må en nesten få lov til å ha.

Og til dere "feminister" som sutrer om fæle og ekle MENN, hvis en kvinne hadde gjort noe lignende så hadde dere hyllet henne som sterk og modig, så vennligst fuck off.

Anonymkode: ab436...039

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hele Norge vet om dette nå. Jeg lurer på hva frieren syns om det. 

Anonymkode: b30d7...2eb

Håper han skammer seg 

Anonymkode: 5f7bb...499

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt fantastisk og kreativt gjort. Litt humor må en nesten få lov til å ha.

Og til dere "feminister" som sutrer om fæle og ekle MENN, hvis en kvinne hadde gjort noe lignende så hadde dere hyllet henne som sterk og modig, så vennligst fuck off.

Anonymkode: ab436...039

Nei, det hadde vi ikke syntes var noe å hylle uansett. Og forresten, om du er så negativ til feminisme som du gir uttrykk for bør det være spesielt obligatorisk og selvfølgelig for deg å bevare kjønnsrollefordelingen og tradisjonene der mannen frir på et verdig og romantisk vis til sin kvinne og ikke sammenligne med hva som hadde skjedd om en kvinne hadde fridd eller gjort det samme. Du virker jo å være imot likestilling så det er ingen poeng i det du skriver. 

Anonymkode: 5f7bb...499

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Stjerner og planeter

Akkurat i Stig Henrik Hoff si and!

 

Eg er så vulgær sjølv at eg hadde likt det. Den historia å fortelja om korleis han fridde! Hahaha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Stjerner og planeter skrev:

Akkurat i Stig Henrik Hoff si and!

 

Eg er så vulgær sjølv at eg hadde likt det. Den historia å fortelja om korleis han fridde! Hahaha!

Greit å ha en historie dattera når hun spør moren "hvordan vet man at man har truffet den rette?" :P

Endret av AnonymSjiraff
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8/7/2017 den 10.36, Klossmajor skrev:

Et ekteskapet er ikke mye liv laga hvis dama synes karens ståpikk er ekkel.

Du synes ikke det kommer litt an på settingen? Feks i bryllypet, når presten spør "vil du ha denne kvinnen som hos deg står", og mannen visper den frem og sier, ja, du ser vel at den står? 

Anonymkode: 2c305...a24

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du synes ikke det kommer litt an på settingen? Feks i bryllypet, når presten spør "vil du ha denne kvinnen som hos deg står", og mannen visper den frem og sier, ja, du ser vel at den står? 

Anonymkode: 2c305...a24

I bryllupet er vel litt drøyt ja, men hvis man allerede er i en situasjon hvor det virker som en god idé å putte penisen i munnen, så burde vel ikke penisen være så ekkel..? TS var jo tross alt i en slik situasjon... :) 

Anonymkode: 36114...429

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Helt fantastisk og kreativt gjort. Litt humor må en nesten få lov til å ha.

Og til dere "feminister" som sutrer om fæle og ekle MENN, hvis en kvinne hadde gjort noe lignende så hadde dere hyllet henne som sterk og modig, så vennligst fuck off.

Anonymkode: ab436...039

Dette eksemplet gjaldt en mann, og det er typisk menn å finne på noe så ekkelt. Ved frieriet reduserte han henne til et sexobjekt, og han viste klart hvilket hode han tenkte med. Han ga uttrykk for et kvinnesyn som ikke tåler dagens lys, og han fortjente å bli gjort til latter for en hel nasjon. Tør han fortsatt å vise seg utendørs? 

Anonymkode: 28f24...9d1

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du synes ikke det kommer litt an på settingen? Feks i bryllypet, når presten spør "vil du ha denne kvinnen som hos deg står", og mannen visper den frem og sier, ja, du ser vel at den står? 

Anonymkode: 2c305...a24

Settinga her var vel at de var aleine på soverommet, ikke fremst på kirkegolvet  :sengekos:    :bryllup: 

Kan skjønne at folk ikke synes å fri med sløyfepikk er superromantisk, men det er også veldig nedsnakking av denne pikken, da. Er jo tydeligvis en sporty sak som tåler både tusjing, sløyfer og sjokkerte forloveder og samtidig står i stram givakt. Det hjelper nok å like pikken til typen sin om man skal skal være gift med ham :) :kose:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hele Norge vet om dette nå. Jeg lurer på hva frieren syns om det. 

Anonymkode: b30d7...2eb

Altså det er jo kvinnen som er til latter her. Menn synest jo dette bare er morsomt. Så nylig det ble delt i mannegruppa ottar og de hyllet ham og lo

Anonymkode: 6e8f9...785

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette eksemplet gjaldt en mann, og det er typisk menn å finne på noe så ekkelt. Ved frieriet reduserte han henne til et sexobjekt, og han viste klart hvilket hode han tenkte med. Han ga uttrykk for et kvinnesyn som ikke tåler dagens lys, og han fortjente å bli gjort til latter for en hel nasjon. Tør han fortsatt å vise seg utendørs? 

Anonymkode: 28f24...9d1

Du misforstår.  Det er kvinneb som er til latter her. Mannen som fridde og menn generelt ler jo bare av dette og syns det er kjempestas og artig:D

Han blir hyllet av menn over hele norge nå

Anonymkode: 6e8f9...785

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du misforstår.  Det er kvinneb som er til latter her. Mannen som fridde og menn generelt ler jo bare av dette og syns det er kjempestas og artig:D

Han blir hyllet av menn over hele norge nå

Anonymkode: 6e8f9...785

Men spørsmålet er om han gjorde det for å få kred av gutta, eller om det var for å gjøre dama han vil dele livet med lykkelig?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Altså det er jo kvinnen som er til latter her. Menn synest jo dette bare er morsomt. Så nylig det ble delt i mannegruppa ottar og de hyllet ham og lo

Anonymkode: 6e8f9...785

Så er det av sånne grunner at flesteparten av medlemmene i den gruppa er bitre, useriøse menn som sjeldent får seg fitte og hvertfall ikke kjæreste, også. Fy fader så tragiske menn!

Anonymkode: 5f7bb...499

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du synes ikke det kommer litt an på settingen? Feks i bryllypet, når presten spør "vil du ha denne kvinnen som hos deg står", og mannen visper den frem og sier, ja, du ser vel at den står? 

Anonymkode: 2c305...a24

Den settingen du skisserer der virker som litt særegen, ja. Hvis jeg forstår settingen rett handler den om en mann som er i ferd med å gifte seg med sin egen penis, som han og presten omtaler som "denne kvinnen". Jeg har hørt mange sære og banale ord karer kaller stasen sin, men "kvinnen" har jeg aldri hørt før.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva vet du om hun klager på alt? Det gjør hun neppe, men du virker som en ordentlig klagefreak som klager så mye på andre du ikke kjenner! Hun forteller om en skuffelse fordi mannen hennes gjorde narr av noe som var veldig viktig og betydningsfullt for henne, kanskje hennes livs viktigste dag... 

Anonymkode: 5f7bb...499

Jeg klager på folk som klager:fnise:Hadde aldri begynt å grine over et helvetes frieri. Er det så livsviktig så er det bare å finne en som gjør som hun sier. Som gjør det på hennes måte. Hjelper ikke å si ja og så klage etterpå. Hva hjelper det? Kanskje damene kan fri selv så får de det akkurat sånn de vil ha det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Sheherasade skrev:

Men spørsmålet er om han gjorde det for å få kred av gutta, eller om det var for å gjøre dama han vil dele livet med lykkelig?

Han trodde kanskje han oppnådde begge deler. Men hvis det var damen som var viktigst, hadde han fridd på en annen måte. 

Anonymkode: 56b3e...b6e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor denne har spredd seg egentlig. Var verken så fryktelig morsomt eller forferdelig ekkelt.

Anonymkode: e9054...c35

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...