Gå til innhold

AnnKristn sin


AnnKristn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kaffe ferdig nå :hoppe:

Spiser kjærlighet med sjokolade-milkshake smak - lurer på om det passer til kaffe. Sjokoladekjeks er jo godt til. Blir nesten det samme det......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjokoladesmak er sjokoladesmak (nesten da) og passer som regel til kaffe.

Jepp - akkurat det mener jeg og. Men nå syns jeg det meste passer til kaffe da.... til og med saltagurker. Bare jeg får kaffe er jeg fornøyd! (avhengig ja)

Tirsdag etter middag ringte det på døra. Det var barnehagevenninde K som kom på besøk til Storebror. Hun hadde valentin kort og gave til ham, men hadde glemt det dagen før. Storebror hadde laget valentinkort til henne også. De er kjærester, må skjønne.... Så nydelige da. 5 år gamle. K og Storebror gikk inn på vaskerommet for å leke med raketter (Storebror har samlet raketter på jordet etter nyttårskvelden - og dette er hans kjæreste eiendeler). Lillebror fikk ikke være med - for han bare ødelegger! Noe som selvfølgelig ikke ble godt mottatt av nevnte Lillebror. Vi løste saken med at han fikk gå opp til Momo på besøk.

Momo må innfinne seg med besøk av barnebarna hver dag kl 18:00 nå. Jeg har nemlig klart å rote bort regningen fra viasat. Fikk purring på fredag, men glemte det helt og på mandag var tvn blank gitt... :oops: Mannen ikke særlig fornøyd da han er tv-slave. Betalte regning i går, men det tok 3 dager før vi fikk tilbake kanalene. Bryr meg ikke - ser aldri på tv likevel. Leser heller bøker, jeg. Når jeg har litt tid for meg selv. Leste ferdig Kathy Reisch Dødelige besluninger. Det går mye i krim om dagen....

Ellers så går dagene til det samme gamle. Rydder og vasker og rydder og vasker. Og når jeg er ferdig med det så rydder og vasker jeg litt til. :-?

Første katastrofe i den "nye sofaen" er et faktum. Lillebror tisset i den i går. Løp ut fra badet, klatret opp i sofaen og det var det. Heldigvis avtagbare trekk! Storebror veldig fornøyd med at Lillebror er "ramp". Ble selvfølgelig ikke noe kjeft, et uhell skjer jo så lett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

:ler: Det var jo det jeg sa :P

Veldig fint at det er vaskbare trekk da!!

Vasker og vasker?

Det er vasket her også,det er skinnende rent :) Men det er ikke meg som har vasket :oops:

Forresten synes jeg død gatepike høres riktig så bra ut,jeg liker makabert. Jeg prøvde alltid å få formingslærerne mine til å godta alle mine makabre motiver og verk da jeg var yngre, ikke at det fungerte så ofte,men uanset.. :P

Er dagen god?

Jeg kan klare meg uten kaffe,men røyken den knuger jeg til mitt hjerte ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Det var jo det jeg sa :P

Veldig fint at det er vaskbare trekk da!!

Nevnte jeg ikke at du måtte være synsk...

Vasker og vasker?

Det er vasket her også,det er skinnende rent :) Men det er ikke meg som har vasket :oops:  

Søstern din høres utrolig god og snill ut! Jeg er ikke glad i å vaske jeg heller, men det hører nå liksom til det med å ha hus da....

Forresten synes jeg død gatepike høres riktig så bra ut,jeg liker makabert. Jeg prøvde alltid å få formingslærerne mine til å godta alle mine makabre motiver og verk da jeg var yngre, ikke at det fungerte så ofte,men uanset.. :P

Skulle gjerne ha sett noe av det du hadde laget.... (hint,hint  :wink: )

Er dagen god?

Den er det - og hvertfall nå, etter koselig innlegg fra deg!!! Håper du har det bra også, vennen!

Jeg kan klare meg uten kaffe,men røyken den knuger jeg til mitt hjerte ;)

Røyker jeg og.....

:klem:

Kjempeklem tilbake til deg, bustetroll!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

synd jeg ikke får hørt fra deg før etter helga :( Men du får kose deg i massevis :)

Jo, jeg er litt syns ;)

Ah,du vil se noe av arbeidene mine.. hm, får vel kansje prøve å få til det da ;) Skal se hva jeg får fikset,så kan jeg eventuelt sende noen på mail eller noe slikt:D

Kan male eller tegne et bilde som du kan ha på stua vetdu,hvis du sier hva du vil ha 8) hehe

Jeg liker ikke å vaske åsånn,men får heller ikke til. Jeg mener det, er ikke det at jeg er lat,det bare nytter ikke. Går ikke. Send meg på husmorskole,det trengs!!! :P

God helg da vennen. Super bustis :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaffe er avgjort viktig - hver dag. Ingen morgen uten en kopp - og jeg når dagsrasjonen en gang ut på dagen.

Vasking og rydding er ikke akkurat favorittjobbene mine. Det er bare så forbasket at støv formerer seg og rot sprer seg - helt av seg selv. Alle her i huset, inkludert meg, setter alltid ting på plass etter bruk (drømmer).

Ha en god helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

tata :)

Fin helg? Flere sofa katastrofer? Eller andre slags.

Jeg har hatt en fortreffelig helg,uten krangling. Utrolig lenge siden og ekstremt deilig. Så det er et smilende og fornøyd lite troll som sitter her :)

Skal snart rydde,men det er stress da.Men er vel på tide å rydde etter fredagsvors søndag kveld kansje?? :P

Kommer du å hjelper til? ;)

Ha en fin dag på jobb i morgen da,gleder meg til å høre fra deg igjen.

Stor bustis :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg skal tusle i seng igjen,har jo ferie:) Men teenkte du hadde kommet på plass,og det var du :) Fin dag på jobb?

Her skinner solen,jeg er ikke så glad i sol. Hører fin musikk til morgenrøyken, deilig

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah,du vil se noe av arbeidene mine.. hm, får vel kansje prøve å få til det da ;) Skal se hva jeg får fikset,så kan jeg eventuelt sende noen på mail eller noe slikt:D

Kan male eller tegne et bilde som du kan ha på stua vetdu,hvis du sier hva du vil ha

Hadde vært hyggelig å se noen av verkene dine ja - kjempenysgjerrig jeg. Mannen er og veldig flink til å tegne - men han har aldri tid til det mere..... Han er også kjempeflink til å forme i leire, skjære i tre osv. osv. AnnKristn er litt misunnelig på mennesker med kunstneriske evner!

Skal snart rydde,men det er stress da.Men er vel på tide å rydde etter fredagsvors søndag kveld kansje??

Kommer du å hjelper til?

Hvis du fortsatt trenger hjelp så - greit det. Det er alltid morsomt å rydde etter en fest..... Men til gjengjeld må du komme til meg 1 januar 2006 og hjelpe meg med oppryddingen etter kjempe-nyttårs-middagen og festen jeg pleier å ha :wink:

[Jeg skal tusle i seng igjen,har jo ferie:) Men teenkte du hadde kommet på plass,og det var du Fin dag på jobb?

Her skinner solen,jeg er ikke så glad i sol. Hører fin musikk til morgenrøyken, deilig

Deilig å ha ferie da - heldiggris. (Sier jeg som har fri annenhver dag :ler: Håper du får en kjempefin ferie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hvis du fortsatt trenger hjelp så - greit det. Det er alltid morsomt å rydde etter en fest..... Men til gjengjeld må du komme til meg 1 januar 2006 og hjelpe meg med oppryddingen etter kjempe-nyttårs-middagen og festen jeg pleier å ha :wink:

Ja,klart jeg kan. Hvis jeg blir invitert så ;)

:tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kaffe er avgjort viktig - hver dag. Ingen morgen uten en kopp - og jeg når dagsrasjonen en gang ut på dagen.

Vasking og rydding er ikke akkurat favorittjobbene mine. Det er bare så forbasket at støv formerer seg og rot sprer seg - helt av seg selv. Alle her i huset, inkludert meg, setter alltid ting på plass etter bruk (drømmer).

Ha en god helg

Må med skam inrømme at jeg ikke gir meg når dagsrasjonen er nådd - jeg drikker som regel kaffe til jeg skjelver, og gjerne litt til etter det også :oops:

Favorittjobb og favorittjobb.... hvis jeg er alene i heimen, med musikk på full styrke er det ikke så ille å ta unna litt syns jeg. Er bare så frustrerende at dagen etter er det like rotete igjen. Skikkelig Sisyfos arbeid....

Takk for gode ønsker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Torsdag

Har gått lenge og tenkt at jeg skulle avise fryseren min. Praktisk med to kjøle/fryseskap på kjøkkenet. Fikk flyttet over maten og rensket skikkelig opp. Det trengtes. Fryseren var så full av is - en stund vurderte jeg og bare kjøpe et par pingviner som kunne flytte inn i stedet.

Lillesøster fikk leie leiligheten hun og venninde L var og så på. Skal flytte inn 1. mars. Ringte venninde L. Hun har ikke turt å fortelle samboeren at hun skal flytte ut enda. Mannen skal hjelpe henne å kjøre flyttelass for henne.

Mellomsøster kom på besøk. Hun og venninde LH reiser til Kina i morgen tidlig. Spurte hva Storebror ønsket seg. Han ville veldig gjerne ha kinaputter. Var det eneste han kunne tenke seg at de hadde der.....

Fredag

Fikk vasket kjøleskapet og fryseren grundig. Med god hjelp av Lillebror. Lillebror vasket også alle småbilene sine. Ryddet soverommet og skrudde fra hverandre senga. Mens jeg lagde middag bar Storebror og Lillebror alle delene ut på kjøkkenet. Flinke gutter! Mannen lå på sofaen og sov. Så nå ligger vi på madrasser på gulvet - ungene syns jo det er kjempefint da.

Lørdag

Sto opp med ungene kvart på syv. Fikk gjort unna helgevasken tidlig da. Svoger J kom på besøk med alle ungene. Spiste pølser og koste oss. Bestevenninde B ringte og ba oss på pizza. Ungene fornøyde med å være på besøk der. Lillebror fikk lov til å rote i kjøkkenskuffen og Bestevenninde B spilte kort med Storebror. Ville ikke hjem igjen, nei.

Mellomsøster ringte fra Kina. Var kaldt der. Hadde kjøpt seg "kina-kjole". Trodde hun kom til å ende opp i alle familiealbumene rundt om - mange ville ha bilde av seg sammen med henne p.g.a det lange lyse håret hennes.

Reiste en tur på den lokale puben med Bestevenninde B, Venninde G og Venninde AT. Så koselig. Venninde G er gravid - kjempegod nyhet! Satt og pratet tull hele kvelden.

Søndag

Lagde hjemmelaget kyllingsuppe til middag! Prøvde å få huset i skikk igjen etter at Mannen og ungene hadde vært alene en kveld! :roll:

Jeg og Bestevenninde B var på kino. Så National Treasure igjen. Ettersom vi bor på et så lite sted kommer filmene ganske sent her. Men Sean Bean tåler et gjensyn! Kom hjem og så på Don't say a word på nrk - med Sean Bean. (Aaah!)

Ja, det var vel det -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rens og vask av kjøleskap og fryser står på lista mi over ting jeg bør ha gjort i vår. Flink du har vært.

Så ut til at du hadde hatt en hyggelig helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rens og vask av kjøleskap og fryser står på lista mi over ting jeg bør ha gjort i vår. Flink du har vært.

Så ut til at du hadde hatt en hyggelig helg.

Det magiske ordet......bør ha. Jeg burde ha gjort det for lenge siden, egentlig. Og jeg bør snart ta det andre også. :wink:

Hadde det kjempekoselig i helga ja - gleder meg til helgen som kommer og, for da skal jeg og mannen til Telemark - og Momo skal passe ungene. :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...