Gå til innhold

AnnKristn sin


AnnKristn

Anbefalte innlegg

Ble fristet til å forsøke meg på å skrive dagbok jeg også!

Som jeg har blitt fristet til så mange ganger før - og som jeg aldri får skikkelig taket på.

Begynner i det små, med å presentere meg selv:

31 år gammel.

Gift med verdens fineste mann!

Har to nydelige sønner på 5 og 2 år.

Har to gærne katter.

Bor på landsbygda.

Jobber på kontor og trives med jobben min.

Veldig glad i å lese bøker.

Glad i å lage mat.

Glad i å pusle i hagen.

Vi holder på med å pusse opp hjemme, og det har vi for så vidt holdt på med i fire år nå. Nå gjenstår soverommene og stuene. Gleder meg vilt til å få mere plass - så kan de stakkars bøkene mine få komme inn fra låven igjen.

Jeg jobber som sagt på kontor - jobber annenhver dag, noe som passer meg bra så lenge jeg har små barn. Syns det er koselig å kunne være hjemme med dem denne tiden. Mannen min er sykemeldt og han er ikke så koselig og være hjemme med bestandig.... Neida - han er ikke ukoselig i det hele tatt, men han holder på å slutte og røyke, så humøret svinger litt! Men det går seg nok til igjen.

Guttene går i barnehage annenhver dag - minstemann har nettopp begynt. Det er nok trygt å ha storebror på samme sted, og disse første dagene har gått over all forventning. Deilig å slippe dårlig samvittighet for at ungene gråter når du skal på jobb.

Mere senere....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Baby-E, Arkana, Tári Elensar og bustetroll - Tusen takk for velkomsten! Så koselig....

I dag er jeg alene på kontoret, så nå tar jeg meg friheten til å notere litt til her! (Får heller ta kortere lunsj i dag.)

Oppdateringer