Gjest Anonymous Skrevet 2. februar 2005 #121 Del Skrevet 2. februar 2005 Så rørende å fint og lese! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 2. februar 2005 #122 Del Skrevet 2. februar 2005 ÅÅÅ så kost å lese Alwa! Gleder meg til å se bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 2. februar 2005 #123 Del Skrevet 2. februar 2005 ~ Tusen takk Bustetroll og Baby-E :D Drar tilbake i morgen tenker jeg.Broren min må på et kurs hele dagen og kan ikke komme.Så hun spurte om jeg ville ta meg en tur så slapp dagen hennes å bli så lang.Så forferdelig mye var det visst ikke å gjøre der. Jeg drar innom barneavdelinga på Cubus og kjøper noe til lille jenta før besøket for det rakk jeg ikke i går.Fikk streng beskjed fra den nybakte onkelen at vi måtte nå kjøpe noe ja Formen i dag er dårlig.Har vondt både her og der og foten har dovna bort igjen.Slitsomt men har nå dratt meg selv ut på en gåtur i dag også. Før var det alltid godt å ut å gå,men nå er det bare et ork.Og det er kjempe synd, men jeg kan ikke gi meg nå.Jeg blir hvertfall ikke frisk av å bure meg inne her og synes synd på meg sjøl. I kveld er det premiere på LOST.Har store planer om å få med meg den.Bortsett fra det tenkte jeg at jeg skulle sitte med oppgaven.Må prøve å få den ferdig snart.Har jo sittet de andre dagene også men hatt en litt slappere attitude tror jeg for jeg har ikke kommet stort lengre :-? Skal legge inn bilder i kveld jeg Baby-E.Nå er det middag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 2. februar 2005 #124 Del Skrevet 2. februar 2005 Uff, håper formen bedrer seg snart.. :trøste: Er ikke noe morro og ikke være i form. Er ikke helt i toppform selv om dagen. Skal få med meg LOST i dag jeg og, må liksom se det Håper du får en fin ettermiddag/kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. februar 2005 #125 Del Skrevet 2. februar 2005 HvA er LOST? Ikke fått med meg.. håper du blir i bedre form snart *godbedringsklemme* Takk for gode og flotte ord fra deg, det varmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 2. februar 2005 #126 Del Skrevet 2. februar 2005 HvA er LOST? Ikke fått med meg.. Det er en ny tv-serie som starter opp på TVNorge i kveld, klokka 21.30 Ligger som nummer 3 på seertoppen i USA og har fått strålende kritikker.Anbefales,tror jeg Takk for hilsen Fisken.Bli frisk du også :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 2. februar 2005 #127 Del Skrevet 2. februar 2005 Lost var spennende!! Vil gjerne at du sier ifra når du kommer nedover for å se på skola. Håper vi kan ses da. Natti, sov godt. :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 2. februar 2005 #128 Del Skrevet 2. februar 2005 Lost var jo kjempe bra :-) Tipper det blir fast tv-tid foran skjermen onsdagskveldene fremover. Har fått gjort litt mer på studiene i dag men føler fremdeles jeg har vært litt slapp denne uka.Har ikke kommet så langt som jeg helst skulle :-? Men får sette meg ned i morgen også. Nå har jeg overført bildet til albumet mitt.Gleder med til å se nurket igjen i morgen :D Nå skal jeg strax i seng....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lassie Skrevet 2. februar 2005 #129 Del Skrevet 2. februar 2005 Gratulerer så masse som tante igjen!!! Og god bedring. Klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. februar 2005 #130 Del Skrevet 3. februar 2005 Tusen takk Lassie Nå må du oppdatere dagboka di.Er spent på hvordan det går med deg jeg.Håper du har det bra vennen :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 3. februar 2005 #131 Del Skrevet 3. februar 2005 LOST var bra, men utrolig amerikansk. Ha en super dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Teletubbien Skrevet 3. februar 2005 #132 Del Skrevet 3. februar 2005 En liten torsdags- fra meg til deg - Håper formen snart kan bedre seg for en litt lenger periode, når skal du til legen igjen egentlig? Nå må de vel snart finne ut hva som foregår, det er for ille at du skal gå sånn og vente i uvisse hele tiden :-( Håper du får gode nyheter om Snuppe-besøk om ikke så lenge (var det ikke nå straks han kanskje skulle komme :klø: ) - sender store ønske- fra Teletubbyland og håper du får en fin torsdagskveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 3. februar 2005 #133 Del Skrevet 3. februar 2005 Hei, hva har du gjort i dag da? Gleder du deg til i morgen? Ok, dumt spørsmål. Nydelige tantebarn du har og den lille nyfødte var skjønn. Natta, sov godt. Og Gratulerer med dagen biiiittelitt på forskudd! :dagensrose: :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. februar 2005 #134 Del Skrevet 3. februar 2005 ~ Tusen takk fisken.Dagen min har vært ganske grei den Jeg skal tilbake til legen i morgen Tubby.Høre hva han har å si.Går jo å venter på innkalling til CT og time hos nevrolog på sykehuset,så det blir vel bare en liten tilstandsvurdering i morgen tenker jeg. Snuppen kommer kanskje neste helg han, men jeg har i grunnen ikke lagt meg opp noen store forhåpninger til det.Han skal ha eksamen uka etterpå så vi får se.Det besøket blir hvertfall tatt på sparket og i tilfelle en gledelig overraskelse :-) Du asså Middis.Jeg fikk gave i posten i dag jeg da.Skrev mye kliss i dagboka di også men det kan meget gjærne gjentaes; du er så gooooood Har satt inn noen flere bilder tatt i dag.For i dag var verdiene hennes såpass høye og gulsotten borte,så da fikk tante endelig en skikkelig kosestund med jenta si. Den ungen er så nydelig.Men når hun gråter så gråter hun faktisk tårer :o Normalt sett fungerer ikke tårekanalene til spedbarn før etter en viss tid. Svigerinna mi har det bare bra.Hun er så borte vekk forelska i den ungen at det er en fryd å se.Tror ikke det går an å forestille seg hva slags følelser man får for et slikt lite barn som er sitt. Det må nok bare ærfares.Men hun savner de andre 2 og mannen fælt selvfølgelig så hun ser frem til å komme hjem igjen. Da jeg kom hjem var de to eldste tantebarna her mens pappa`n var på kurs.Minstemann var blitt syk stakkars med feber,hoste og tett nese.Han lå på fanget mitt og gråt og hadde så vondt :-( Også hadde vi en sprutoppkast episode oppi sofaen over både bestemor,sofa og teppe og etter det livna gutten litt opp igjen.Også hjalp jeg eldtemann med lekser og tulla litt rundt med han før jeg kjørte de hjem. Håper de kan komme i morgen da,at lillegutt er såpass i form.Har hvertfall lovet bort både muffins og smultringer så Resten av kvelden har gått med til kakebaking,rydding og vasking.Skal snart hoppe til køys nå.Og når jeg våkner i morgen er jeg jommen meg 24 år :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 4. februar 2005 #135 Del Skrevet 4. februar 2005 Hihi, overraska? GRATULERER MED DAGEN!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 4. februar 2005 #136 Del Skrevet 4. februar 2005 Gratulerer masse! Håper du får en din dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 4. februar 2005 #137 Del Skrevet 4. februar 2005 ~ Tusen tusen takk Middis og Chica.Og tusen tusen tusen takk for gaven Middis Skriver takketale i dagboka di jeg Da var jeg 24 år og plutselig voksen,liksom Om et år er det ubønnhørlig slutt,for da er jeg halveis til 50 da :o Men jeg tar det så langt med knusende ro.Skal rekke å gjøre mye på den tiden jeg :D Så langt i dag har jeg vært hos legen som ble litt irritert på sykehuset som enda ikke har gitt lyd fra seg så han skulle sende et godt velformulert brev og si at jeg burde prioriteres snart.Vi snakka litt om hvordan det går meg meg midt oppi det hele og jeg sa som sant var at jeg begynner å bli litt frustrert.Både fordi jeg ikke skjønner hva som foregår i kroppen og at jeg ikke er i form til å gjøre det jeg pleier å gjøre, sånn som trening,jobb osv. Jeg ble sykmeldt til og med den 25 februar og fikk beskjed om å legge bort den dårlige samvittigheten ovenfor jobben og slutte å stresse med å bli frisk på grunn av den.Det kom det visst ikke noe godt ut av Nok elendighet for i dag...moooving on....jeg har fått Mp3 spiller av kjæresten Den er sort med en liten lcd-skjerm.Med i pakken var det med batterier,kabel til å koble spilleren til dataen,kombinert øreplugger og holder for å feste på spilleren samt et ekstra sett med øreplugger han hadde kjøpt ved siden av.Den var rett og slett rå stilig Også hadde han skrevet et brev og lagt i pakken.Og det var så fint. Snille gutten min Også har jeg fått gave fra Middis ja,body butter fra The body shop.Gleder meg til å prøve.Den lukta hvertfall himmelsk Også så søtt kort Fra tante og gjengen sånn "halveis" sørafor fikk jeg et kort med beskjed om at gaven kommer oppover med dem til påske.Den var visst ikke "sendbar" Også sendte de med et flaxlodd, jeg vant, 25 kroner (hovedsaken er at man vinner er det ikke?? ) Også har det pepet inn koselige sms-meldinger i hytt og pine her i dag :D Den nybakte far ringte isted og fortalte at svigerinna mi og Marie får komme hjem i dag, så de skal hente de i ettermiddag.Lillegutt er fremdeles syk så han lurte på om det var greit at de kom på søndag i stedet for det ble litt mye på en gang. Også er det jo sikkert litt spesielt med den første dagen/kvelden hjemme også kan jeg tenke meg.Så de kommer på søndag istedet,hele familien :D Etter besøket hos legen dro jeg til byen og handla litt kjeks og div.Mamms og papps skal handle resten etter arbeidstid. Også dro jeg innom bestemor og henta kringle.Hun baker verdens desidert beste kringle.Den har vært en selvfølge på bursdager i denne familien, i mitt tilfelle 24 år Nå har jeg fyrt opp i peisen og skal gjøre meg ferdig til det kommer folk her. Håper alle får en fortsatt så strålende dag :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. februar 2005 #138 Del Skrevet 4. februar 2005 :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 4. februar 2005 #139 Del Skrevet 4. februar 2005 Når kaka kommer på bordet dukker du opp ja? Tusen takk Trøfflus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. februar 2005 #140 Del Skrevet 4. februar 2005 Nei, jeg hørte at det spraket i peisen, og så tenkte jeg... Nåja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg