Gå til innhold

~Dagbok~


Gjest Gjesta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, fytti katta.Har Jon Blund kjørt seg bort i skogen??? Eller kanskje han rett og slett nyter et deilig kjøttkakemåltid fra Nordfjord??? :o

Svikta meg har han definitivt.

Spørs om jeg får følge rådet til Trøfflus da.Telle sauer var det ikke det ?? :sjarmor:

*tasser i seng*..................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk snille bustetrollet :klem:

Og Lassie også :klem:

Var oppe rundt 10 i dag så jeg har med andre ord ikke sovet lenge.Men akk så selvforskyldt :roll:

Hadde kjøpt lysestaker til mammsen fra Black design med et lite gromt kort ved med et perlehjerte på fremsiden som ble meget godt motatt :-)

Spiste frokost og gikk en tur til bestemor med mamma og pappa.Koste oss med kaker og bestemorkringle (veldig viktig å nevne den kringla i egen setning tydeligvis :lol: )

Da jeg satt der fikk jeg en merkelig hodepine på den høyre siden av hodet.Det kjennes ut som om jeg får elektriske støt i hjernen og det er,selvfølgelig, fryktelig vondt og ubehagelig.Fikk litt problemer med å se med det høyre øyet og akkurat nå er det der det er værst faktisk.Snedige greier :-?

Men nå er det så mye "galt" fatt med meg at det blir på en måte litt tragikomisk også.Det holdt ikke med den "vanlige" hodepinen liksom :roll:

Men bestemor har migrene da og var kjent med symptomene, bortsett fra at hun aldri hatt hatt det i så lange perioder som nå.

Får kryssa fingra for at migrenediagnosen til legen ikke stemmer.Synes da ikke jeg har gjort meg fortjent til slikt :-?

Snakket med snuppen på telefon i sted.Han var ute i går sammen med noen medsoldtater.Blandt annet en gutt som kommer fra nabobygda mi og kjente godt til største broren min.Liten verden i bunn og grunn :-)

Det var godt å snakke med han.Lo mye og sa masse klissete greier :roll: Han er en fin og god gutt kjæresten min.Føler meg utrolig priviligert som får være sammen med en slik person :hjerte:

Nå må jeg snart legge meg på sofaen kjenner jeg, for dette var slitsomt :-? Men ellers er formen meget flott :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uffe, slappe av du og lukke øynene litt kanskje?

Flott internettside du hadde funnet, ble sittende å titte en stund der ja - og det blir nok ikke siste gangen heller. :wink:

KJEMPEKLEM! :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der er du jo :D Var nettopp innom å dytta opp dagboka di ;)

Siden var kjempe knæsjh.Det var drømmeland det :roll:

Men nå er det sofaen som står for tur.Håper du har hatt ei fin helg Middis :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snuppa! :vinke:

Ser det blei seint på deg i natt! :wink: Det blei det på meg også, selv om jeg måtte opp tidlig og gå på jobb i dag :-?

Håper migrena har gitt seg nå! :trøste:

superduper :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kjæresten din som er priviligert,som har deg!

:klem:

Så koselig sagt Bustis, nå ble jeg rørt nå :hjerter: Da må nok konklusjonen bli at vi fortjener hverandre tror jeg :wink:

Hei baby.Det ble vel litt i seineste laget ja.Men hadde godt selskap av Bustis da :-)

Super duper :klem: tilbake.

Jeg rakk å lese litt fag på sofaen i sted før jeg slokna.Trøtt da kanskje? :roll:

Etterpå dusja jeg før vi dro ut og spiste.På resturanten traff jeg en god kompis av meg som jeg ikke har sett på lenge, har bare hatt kontakt via telefon og sms.

Han satt sammen med en del kompiser så vi fikk ikke snakke så mye sammen da.

Senere sendte han en sms der det stod at jeg så meget godt ut og og var kjempe søt med blondt hår :oops:

Alltid kos å høre at man ser godt ut, spesielt når man går hjemme hele dagen og egentlig ikke føler seg så veldig knæshj.

Etter middag dro vi til farmor og farfar og spiste kake.Farfar er så grom atte.Han hadde kjøpt blomser til farmor, en stor bukett med et pynte :hjerte: midt i og marsipankake selvfølgelig.

Håper mannen min er like oppmerksom etter nesten 60 års ekteskap også :dagensrose:

Men jeg må si jeg er fornøyd så langt da, selv om jeg ikke forventer meg noe som helst i morgen.Er litt usikker på om han vet at det er valentinesday i morgen også, og jeg har aldri lagt noe vekt på denne dagen.

Jeg vet jeg har fått noen kort, men har aldri gitt noen :roll:

Vel vel, vi får ha vår egen lille valentinsday når vi møtes igjen tenker jeg :sjarmor:

Hodepinen har blitt litt bedre men den er der så absolutt.Får legge meg i grei tid i kveld og satse på en god dag i morgen.Har da tross alt hatt noen av dem nå :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Du burde være glad alltid. Det fortjener du. Så nydelig som du er.

Stor natta :klem: fra bustisen.

Håper morgendagen blir fiiiin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

~

Du skriver så mye fint til meg Bustis.Blir helt rørt jeg :klem:

Tusen takk Fisken, du også!!! :kose:

I dag har jeg vondt i hodet, men ikke slik som i går.Nå er det bare vondt.Også er jeg sliten i kroppen igjen :-?

Sikkert bedre til i morgen :wink:

Har ikke gjort å mye i dag,spist frokost i grunnen og drukket en kopp te.Skal ut å gå om en times tid tenker jeg og resten av dagen går med til bitte litt KG og studier.Nå er det i grunnen bare teori jeg må gjennom før neste oppgave så det går stort sett greit.

Ha en strålende dag alle sammen :dagensrose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen Fisken :klem:

I ettermiddag har jeg vært trøtt, og er det fremdeles :Gjesp:

Tror jeg skal spise litt kveldsmat,ringe kjæresten for så å hoppe til køys.

Fikk beskjed i går om å ha en fin valentine`s day, og det kom fra trøndelags største anti valentiner :ler:

Har fått lest fag i dag.Nå er det planløsning av kjøkken som står for tur.Det er utrolig mye man må huske på under bygging av hus, slike ting man aldri tenker gjennom :o

Heldigvis skal ikke jeg stå for tegninga av selve husene da :wink: men et visst ansvar og en god del å tenke på er det jo som designer også.

Fortsetter i morgen.God natt :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er flaut å spørre nesten, er ikke alltid like våken :oops: hva slags skole går du på?

Kanskje du vil tegne huset vårt? :sjarmor:

Drømmehuset hittil er fra www.mesterhus.no (Store hus - Kamilla) med noen få personlige endringer 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

~

Akkurat nå studerer jeg gjennom NKI, interiørkonsulent.

Begynner på skole i Oslo til høsten og er ferdig utdannet interiørdesigner på vårparten 07 ;)

Så jeg hadde ikke stolt på mine ferdigheter heeeelt enda :lol:

Men det blir :Nikke:

Huset var kjempe stort og fint.Likte godt planløsninga på det.Det er hvertfall plass til en del unger inni der ser jeg :ler:

Kan jeg spørre hvor mye dere må ut med for et sånt hus?

Den dagen vi skal bygge hus blir det også et stort et, med god plass til både oss og unger (og hund visstnok :roll: )

Men jeg har et stort ønske om å tegne huset selv, med god hjelp av en arkitekt selvfølgelig for min kompetanse som ferdig utdanna er jo langt fra god nok til å tegne et helt hus.Myyyye å ta hensyn til :o

~~~~~~~~~~~~~~

Formen i dag er fin den.Litt sliten og en bitte liten hodepine, men vi sier fin vi :D

Ute skinner sola som bare det, men det er svine kaldt ute så noen gåtur frister lite.Men det er jo langt i fra grunn god nok så ut på tur skal jeg ;)

Har ikke gjort så mye enda i dag heller.Kommer sjeldent godt i gang før på denne tiden tydeligvis :roll:

Men skal kaste meg over studiene etter gåtur og middag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...