Gå til innhold

~Dagbok~


Gjest Gjesta

Anbefalte innlegg

Å kjære vene :o Om alle dagene mine hadde vært like ille som denne dagen hadde jeg fort blitt motløs kjenner jeg.Nå er jeg trøtt og sliten,har en fryktelig hodepine og vondt i absolutt hele kroppen.Har mest lyst til å grine men orker ikke det heller :-(

Har nettopp snakket med kjæresten og det gjorde godt.Han er flink til å trøste den gutten :hjerte:

Jeg er glad jeg fikk den MP3 spilleren ja Fisken.Tror den kommer til å lette dagene på jobben temmelig bra også når jeg kommer meg dit igjen.

Det var utrolig hvor lett det gikk å gå i dag i motsetning til de andre dagene de siste 2 ukene.

Håper det fortsetter slik :tommelsmil:

Kos deg masse du Bustetroll,så skal jeg gjøre det samme den dagen jeg blir ung igjen :lol:

Nå er det senga.Natti natti :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Teletubbien

:trøste:

Sniker meg bare innom med en liten klem til deg, vennen - håper du får noen lettere dager nå snart :klem:

Den MP3 spilleren din høres nesten ut som min :wink: Fikk i julegave hos Hulemannen - var den ikke en Grundig tro :klø: Kjekt å ha :wink:

~Lev hvert minutt, hver time som er til. Ha gleden i ditt hjerte, la den vises i ditt smil. Mye blir borte og endres med tiden, men livet er nå. Og ikke siden!~

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

~

Tusen takk alle sammen :klem:

Dagen i dag har vært mye bedre og takk for det, for gårsdagen var virkelig ille.Har hatt besøk av største bror,svigerinne og 3 tantebarn.Lillejenta hadde pynta seg med lilla kjole,hvit body og strømpebukse i dag.Så fin atte :hjerte: Fikk dulla mye med henne i dag da.Hadde det ikke vært for studieplassen til høsten hadde jeg nok fridd til snuppen og satsa på en liten en istedet ja :roll:

Men mere utdannelse først frøken :fy:

Lagde muffins før de kom.Møllerens 1-2-3 muffiens.De er så gode :sikle:

Så gikk jeg meg en tur og i dag gikk det kjempe fint *bank i bordet*

Tror ikke jeg skrev det i dagboka men etter legebesøket mitt på fredag hadde legen min ringt sykehuset og vært litt morsk,så de ringt fredag ettermiddag og ville ha meg inn på CT førstkommende mandag.Altså i morgen klokka 09.00.Legen min hadde håpet at jeg fikk komme til nevrologen samme dagen men dit fikk jeg ikke time før på mars :o

Men jeg får nå hvertfall gjort unna CT`n nå og sjekka den.Bedre enn ikke noe.

Nå skal jeg spise kvelds og legge meg.Kjenner hodepinen kommer snikende så jeg ser ingen grunn til å pushe kroppen lengre i dag.

Igjen tusen takk for hilsner alle sammen.Er så godt at dere bryr dere :dagensrose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

~

I dag har jeg vært på sykehuset og tatt CT.De tok både vanlige røngtenbilder og bilder med konstrastvæske.

Og konklusjonen var; noe som ser ut som en helt ok toppetasje :tommelsmil:

Det vil si de fant ikke noe spesielt, og godt var nå det.Noe som ikke var godt var kanylen jeg fikk i arma :-? Jeg blødde som en gris da de skulle ta den ut igjen, utover genseren og tjo å hei :roll:

Litt snedig følelse når de setter inn veska for blodet i årene går utrolig fort.Etter noen sekunder ble jeg varm i hele kroppen og fikk følelsen av at jeg tissa på meg.Men dette var visstnok normalt.

Så nå har jeg fått gjort det og må drikke en god del for å skyldt den ut av kroppen igjen.

Hadde sett for meg at jeg skulle tisse blått lenge jeg nå men den gang ei :ler:

Da jeg kom hjem spiste jeg frokost siden jeg kom til sykehuset fastende.Så sovna jeg på sofaen :oops: og nå har jeg nettopp gått meg en tur og skal vel snart på butikken å handle litt mat.Tenkte jeg skulle ha salat med grove scones i dag.Jeg har fremdeles ikke kommet meg innpå den sunne livsstilen jeg levde før jul og liker det ikke så godt.Jeg spiser jo ikke godterier eller drikker brus men når jeg først spiser så spiser jeg så utrolig mye.Magen blir så stinn og vond i flere timer etterpå, og det er alt annet enn behagelig.

Tror jeg har lagt på meg litt igjen også, skjønt det hadde jeg sikkert ikke vondt av. Men den konstante følelsen av å være mett til en hver tid må bort.

Inn igjen med faste spiserutiner selv om jeg går hjemme for tiden, og ikke minst forsyne meg kun en gang så jeg slipper å sitte igjen småkvalm etter middagen fordi jeg har spist for mye :-?

I kveld blir det studier.Trodde jeg skulle komme godt i gang igjen i helg men da var jo formen elendig.I dag er den ganske grei så da får jeg utnytte meg litt av det ;)

Ha en kjempe fin dag alle sammen og en stor klem til Baby,Fisken og Bustetroll :klem::kose: :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk det bra, vennen?  :klem:  Og går det bra?  :)

Og Middis, som smetta seg inni her :klem:

Har det bra og alt er bra *bank i bordet*

Hodet fungerer hvertfall sånn nogenlunde :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Teletubbien

Hurra :hoppe:

Så herlig at du har hatt et par bedre dager da Alwa, satser på at det fortsetter :wink:

Og konklusjonen var; noe som ser ut som en helt ok toppetasje

:ler::ler::ler::ler: - Ok, så lenge du har det skriftlig så :wink:

Hadde sett for meg at jeg skulle tisse blått lenge jeg nå men den gang ei

Du snakker om :ler: Ikke akkurat blått blod da, men :hoho:

Håper uken din blir helt toppers vennen :klem:

~ Å leve er å gjøre seg selv sårbar. Derfor velger så mange å holde seg i live fremfor å leve. ~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det håper jeg det gjør for jeg venter på svar på et fag-spørsmål. :wink::ler:

:grinele: PM snuppa :wink:

Tusen takk Tubby :klem: Du skriver så fine dikt/motto på slutten av innlegget.Liker dem godt jeg :-D

Det var godt å få det stadfestet en gang for alle, for enkelte ganger kan man jo begynne å tvile.

Som ved middagen i dag,salat og grove scones.Hadde satt frem en skål for å ha salaten i og et glass til vann.

Og det jeg gjør er å løfte opp vannmugga og helle vann i salatskålen min :grinele:

Så enkelte ganger er jeg nok ikke helt med nei, men har det skriftlig at alt er bra asså :roll:

Scones`ene var gode.Har ikke bakt det siden grunnkurs hjelpepleien, men så vanskelig var det nå ikke så det skulle bare mangle :ler:

Tenkte jeg skulle sette meg ned med studiene nå.Har en vond hodepine så jeg får konsentrere den vekk.

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:o Mamma kom nettopp hjem fra bestemor med fastelavensbolle til meg.Ordentlige bestemorboller, med krem, melis og alt :sikle:

Titt i rosetråden du også! :)

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Fikk fastelavens boller jeg også. Av moren til bestevenninen i går. NAM. Inni var også syltetøy. Det var det beste. NAM :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...