Gå til innhold

~Dagbok~


Gjest Gjesta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei, er innom med en søndagsklem. :klem2:

Kjenner meg igjen med at det kværner i hodet når man ikke holder på med det. :Nikke: Har gjort litt mer jeg også nå og det er sant at den var ikke ille allikevel. Får ideèr bare man setter seg ned og begynner å tenge og tenke.

Håper jeg har litt mer overskudd til uka for å gjøre mer. :)

I det rommet der var det forresten maaaange muligheter synes jeg. Flere enn forrige planløsning føler jeg. Litt usikker på hvor jeg skal sette hva så det er det jeg går rundt og tenker på nå. :P

Er du fremdeles sykemeldt eller må du på jobb i morgen?

*klems*

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse besøk, så arti :D

Så kos å se deg igjen Middis :) Jeg synes også rommet var stort og fint å planløse.Tror fargevalget ble ganske bra.Men det får vi ta når begge er ferdig :D

Jeg begynner på materialplansjen i morgen jeg, men mangler å kopiere og fargelegge planløsningen.Det får bli på tirsdag.

Formen har ikke blitt bedre i løpet av kvelden desverre, så jeg kryper snart til sengs.Har sett premieren på BB i kveld, og det blir nok med den ene episoden ;)

Tusen takk for hilsen alle sammen :dagensrose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

~

JEG HAR KOMMET INN PÅ SKOLE :hoppe: :hoppe::hoppe:

Fikk telefon for litt siden av en hyggelig dame som ønsket meg velkommen om jeg ville ha plassen.

Å det vil jeg jo!!! :D

Jeg må finne et tidspunkt jeg kan komme nedover på omvisning,siden jeg bor så langt unna var de veldig fleksible så jeg får ta det når det passer meg.

Så da blir det tur til Oslo ganske kjapt etter den 20 feb. Middis :wink:

Tenkt at om to år er jeg utdannet INTERIØRDESIGNER :sjokk: Jeg er så glad :D

Formen i dag er som i går, ikke noe å skryte av.Men hva gjør vel det??

Ha en strålende dag alle sammen :blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Takk du :)

Og GRATULERER med skoleplass!!!!! FLINK :) *klappe*

Konklusjon.. nei jeg vetikke helt. Hun er da egentlig ikke det. Men det er jo jeg. Men. Vi får se ;)

Bra mandag?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki, jeg håper det ordner seg til det beste for dere begge to.Du fortjener å være lykkelig vet du :klem:

Og takk takk :D Har fått fargelagt plantegninga i dag, men ble vel ikke helt fornøyd.Får se om jeg forandrer litt på fargebruken på tekstilene.

Akkurat nå er det :kghjerte:

Fin mandag jah ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

~

Jøsses, dette blir en begivenhetsrik uke :o Nå har vi traska rundt og venta på minste tantebarn i en evighet her for svigerinna mi har gått med konstante kynnere siden 3 mnd.Hatt streng beskjed om å ligge i ro så kanskje hun var heldig og klarte seg over jul.Hun har termin i dag og nå er det fødsel :hoppe:

Og til gangs også.Fikk nettopp telefon fra broren min med spørsmål om pappsen kunne komme å hente og bringe de 2 andre til barnehage og skole.

Og det hasta visst litt for det blir hjemmefødsel :o

Hun er visstnok kommet så langt nå at ambulansefolkene ikke tør å ta henne med seg :o :o

Jeg har litt vondt av ungene jeg da, for de var vel ikke helt forberedt på dette.Jeg tenker på reaksjoner rundt det å høre at moren deres har det vondt for det er jo en del jamring under slike situasjoner har jeg forstått.

For vi har et bittelite stykke å kjøre,20 min eller noe sånt. :-?

Men vi får tro det går bra med dem alle.Nå kommer :babyjente: hvertfall :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har blitt tante igjen :hoppe:

Det ble en liten jente baby.Pappa rakk ikke komme frem før hun var ute så ungene fikk være med på fødselen.Nå vet jeg ikke hvor mye de fikk med seg da, men de hadde nå hvertfall fått hilse på babyen før de dro til barnehage og skole.

Velkommen lille M :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Oj, litt av en uke. Gratulerer med nytt tantebarn. :babyjente::gratulerer: Bursdag noen dager før tante Alwa. :)

Tenk å ikke rekke sykehuset. :o For en opplevelse.

*klem*

:klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært og titta.Broren min og de to storebrødrene skulle dit en tur og spurte om jeg ville være med.Hun er så fin.Riktig nydelig er hun :hjerte:

Veide 3370 gr. fordelt på 49 cm med mørkeblå øyne og masse svart hår på hodet.

Eldste gutten er veldig lik faren sin og mellomstemann moren sin, mens lillejenta er en salig blanding av begge to med storebrors munn og lillebrors nese.Knall søt :hjerter:

Det går bra med gutta.De hadde sittet i stua og sett på film mens det foregikk.Minstemann var litt opptatt av at mamma hadde hatt vondt i magen sin og sagt aaaaaaahhhuuuu.Men forklarte tante rolig og sindig at det er vondt å få barn skjønner du :ler:

De er hvertfall kjempe stolte begge to og de blir sikkert gode storebrødre.Eldstemann gikk bort til moren sin,ga henne en lang klem og sa; tusen takk for at du ga meg en sånn kjempe fin lillesøster mamma :hjerte:

Fødselen hadde som sagt skjedd meget raskt og ambulansefolk og jordmor rakk så vidt og komme til før hodet var på vei ut.De tar det med godt humør alle sammen, men det er klart det var en litt sjokkartet opplevelse likevel.Fra svigerinna mi våknet og måtte på do på grunn av smerter så gikk det 50 minutter til babyen var ute :o

Jeg har ringt og gratulert kjæresten med tittelen onkel.Tror han ble litt stolt jeg :wink:

Skal få lagt inn bilder i albumet mitt i morgen.Og takk for hilsen alle sammen :klem:

Jeg er mildt sagt veldig stolt over både broren min,svigerinna mi,de 2 sjarmtrollene og familiens nye hjerteknuser :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...