Gå til innhold

~Dagbok~


Gjest Gjesta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

~

God morgen Baby-E.Det er så koselig å våkne til smilet ditt i dagboka mi altså :D

Hvordan formen er i dag hopper vi glatt over :roll: og fortsetter med dagens aktiviteter.

Nå skal jeg lage meg frokost,sette meg foran peisen og kose meg med en film,hvilken vet jeg ikke enda.Også skal jeg gå meg en tur og få røska litt opp i ryggen før jeg skal sette meg ned med studiene mine.

Ha en strålende dag alle som titter innom :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for meldinga i går kveld, den kom akkurat når jeg trengte den. :klem:

Jeg er hjemme i dag jeg også, det øyet ble ikke akkurat bedre i natt for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så koselig å våkne til smilet ditt i dagboka mi altså

Bare hyggelig! :wink:

Hvilken film har du sett på da?

Har sett Hawaii-Oslo i dag jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at du stakk innom Fakse.Les i vei du :D

Huff da Middis :klem: Har ikke øyedråpene fungert enda heller?Det er litt rart for slike medikamenter pleier da å funke ganske kjapt :klø:

Håper det gir seg snart da.Vondt å slitsomt å gå sånn..

Heia baby :-) Jeg så The tuxedo med J.Chan.Synes han er så grom.Men filmen var ganske dårlig da,desverre :-? Hawaii-Oslo skal jeg se.Var den bra??

Nuh er det middag :sikle: (godt å være hjemme?? :roll: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ferdig med både opptaksprøve og innsendingsoppgave,og det er deilig!!! :D

Men siden mammsen har fri fra jobben i morgen får jeg ikke kopiert før på torsdag og sansynligvis ikke sendt før fredag.Også må vi ha mer blekk til skriveren så jeg får skrevet ut funk.analysen.

Men opptaksprøven blir sendt i morgen :tommelsmil:

Nå har jeg spist litt skogsbæryoghurt,snakket med snuppen på telefon (igjen :roll: ) og sett frustrerte fruer.

Nå er hodepina på vei tilbake og leddene vonde så nå skal jeg hoppe i seng.

Og i morgen kommer en ny dag med nye muligheter :D

Natti natt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Teletubbien

Det er deilig med alt man er ferdig med, sånn er det bare med den saken :wink:

Tenkte jeg skulle snike meg innom og ønske deg en kjempefin helg, sånn midt i uka :o , i og med at jeg drar på den mye etterlengtede og omtalte husmorferien min i morgen så blir det stille frem til søndag/mandag i tubbiboka :roll: - Det blir så supergøy å ha en heeeeel laaaang weekend bare for seg selv :ler:

Ha en fin helg, vennen :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra!

Lurer på hvordan entrèen din ser ut jeg, sånn i forhold til min. Hadde vært gøy å sammenligne.

Oppgaven jeg holder på med nå var ikke av de letteste akkurat synes jeg. :-? Men, det skal vel ikke være det heller. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

~

Oi,masse besøk.Kooooselig jah :D

Dagens form........utdyper vi ikke i dag heller men hopper lekende lett videre :roll: til dagens gjøremål.

Startet dagen med å spise frokost og lese 2 timer fag,før jeg dro til byen.Måtte innom leiligheta og se til den stakkars lille og ensomme undulaten min.Må nesten hente den om jeg skal fortsette å "bo" her for stakkar liten da.Han har da lys og radio på men lekevel..

I postkassa mi lå hentelapp fra posten og den siste boka fra Bo serien; bo personlig som jeg har tatt med meg hit og skal titte i.

Så dro jeg og handla meg Along came Polly.Har jo sett den før men var kos film så jeg flirer vel like godt denne gangen også tenker jeg :-)

Var på helsekostbutikk og kjøpte meg mer grønn te.En dyr spesialimportert (lettlurt jah :roll: ) greie fra Kina.Men som regel gir jeg 35 for 10 poser og i denne pakken var det 30,så jeg har vel spart litt likevel.

Også kjøpte jeg meg et splitter nytt Elle interiør *glede seg*

Dro på posten og henta pakke,som var bursdagsgave fra kjæresten :hjerte: Men det er enda 16 dager til, å jeg vil åpne nååååå :sur:

Er litt spent på hva det er da.Har ønska meg Friends dvd serie 10, mp3 spiller,penger,filmer og en Mini Morris (gutten må da ha noe å velge mellom må vite :roll: )

Han var veldig entusiastisk når det gjaldt den mp3-spilleren da så :lol:

Også har jeg sendt søknad i dag.Så nå er det bare å krysse alt man har av alt man har og håpe på positivt svar og flytting til høsten ;)

Bestilte meg klær fra HM.com i går.Men jeg er ikke videre imponert over den vårkolleksjonen deres så det ble kun 2 bluser og et belte.

Men litjbror hadde med seg katalog fra veromoda hjem til meg i dag da (jobber i klesbutikk) og dit skal jeg :-)

Mamma snakker om å dra en tur til Tr.heims kanskje i neste uke,men med meg kan ikke ting planlegges så mye fremover da,så jeg får se det an på formen den dagen.

Også har jeg hørt på Unloved med Espen Lind i hele dag.Teksten på den låta er knallbra,og stemmen til herr Lind er fin,for ikke å snakke om øynene hans *sukk å dån* :roll:

Tenkte jeg skulle sette meg ned med studier og en kopp te nå.Orker ikke å sitte her så lenge for ryggen er kranglete i dag.Men har gått en tur i dag også, plink plink :Hehe: Også skal jeg hoppe tidlig til sengs med det nye bladet mitt.

Jeg må si det er en merkelig følelse å sove 10 timer for så å våkne å ha følelsen av at man ikke har sovet i det hele tatt.Også tror jeg kanskje det er en slik følelse man har når man har blitt overkjørt av en trailer eller løpt maraton :lol:

Tar det med humor nå,men skal jeg holde på slik i flere mnd. er det vel fort ikke like morro lengre.

Vel vel,den tid den sorg.

Kanskje jeg kan ta et bilde av tegninga mi Middis.Er ikke sikkert resultatet blir så bra men,kan da forsøke :)

Kos deg masse på tur Tubby.Den er vel fortjent :kose:

Takk Baby-E :kyss: og bustetroll :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Jeg tar det ikke ille opp, men hvis du gidder hadde du gjerne kunne sagt hvorfor du vurderte muligheten for at det kunne være fantasti?

Det er ikke det (desverre).

Jeg skriver kun ting slik de er og slik jeg føler. Jeg bare flytter tankene mine fra hodet ned i tastaturet,åså kommer det av seg selv!

På hvilken måte er horisonten utvidet? Jeg lever et liv du ikke kjenner til? (for å si det på en slik måte)

Takk for besøk :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tar det ikke ille opp' date=' men hvis du gidder hadde du gjerne kunne sagt hvorfor du vurderte muligheten for at det kunne være fantasti? [/quote']

Det var egentlig bare et spørsmål altså, ikke noe annet.Jeg tror kanskje det er noe med måten du skriver på,for som sagt, du skriver veldig fint. På en måte som gjør det så lett for andre å faktisk sette seg inn i situasjonen din.

Nettopp,og et liv jeg egentlig aldri har satt meg selv inn i for det har på en måte aldri vært aktuelt for meg.

Siden du skriver så godt klarer jeg å sette meg inn i situasjonen selv og "opplever" hvordan ditt liv er også. Og desverre er det ikke like enkelt bestandig, men det kommer seg nok :kose:

Dette ble litt teit,men med en dundrende hodepine og attpåtil dårlig forklaringsevne så blir det litt sånn :roll:

Vi er guddi guddi Middis.Har fått lest en del i dag da,men må ta en pause til i morgen.Ellers blir det overload her :lol:

Pappa serverte meg vafle med bringebærsyltetøy isted og kalte meg prinsessa si (hørte jeg bortskjemt? :roll: )

Nettopp snakket med snuppen.Han sang " i just called to say i love u" da jeg svarte på telefonen :lol: Så flink atte :klappe:

Nå er det ikke tidlig lengre,så den planen gikk fløyten.Men skal nå i seng jah.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...