Gå til innhold

~Dagbok~


Gjest Gjesta

Anbefalte innlegg

~

Lønningsdag i dag, og det gikk jo ikke helt som planlagt.Det siste året har jeg gått vikariat på jobben,fra slutten på desember gikk jeg tilbake som timeansatt.

Altså lik lønn men litt forskjellige regler og div.Som fast ansatt får man lønn en mnd på forskudd.Det får man ikke som timeansatt, da må man først jobbe timene først.Det visste jeg ikke,så jeg fikk en lønning som tilsvarer husleia og middag for 14 dager :-?

Og hjemme ligger regninger for hvertfall 2 store fine lapper å venter på meg.

Mamma og pappa skal hjelpe meg, så med regningene går det greit.Men jeg hater å låne penger :sur:

Men jeg orker ikke tenke på det nå.Har mer enn nok å fylle hjernen med for tiden uansett.

Det årdnær sæ :wink:

Har ikke gått tur i dag.Formen tilsa ikke det.Men jeg har sett Lara croft,cradle of life (tidrøyte jah :roll: ) og lest en del fag.Så nå er jeg ferdig med teorien og skal sette meg ned foran tegnebrettet igjen.

Men det blir i morgen.

Ellers går mye av dagene med på å tenke.Må ærlig innrømme at om jeg kjenner godt etter så er jeg temmelig redd for hvordan fremtiden blir siden det per dags dato ikke ser kjempelyst ut.

En ting er alt jeg vil gjøre og gjennomføre,men ærfaringen min tilsier jo at enkelte ganger er det ikke den vil følelsen nok.

Men nå er det ikke snakk om å ville lengre.Det var før jeg ble dårlig det.Nå skal jeg nå.

Skal hvertfall ikke legge meg ned i "kjelleren" som mamma sier.Gir jeg opp nå kommer jeg til å ha store problemer med å komme meg opp igjen så positivt fokus er alfa og omega for tiden.

I morgen er det en uke igjen til oppfølgingstimen hos legen.Er spent på hva blodprøvene sier,og gruer meg litt til hva som skal skje videre.

Det er slitsomt å bli kastet rundt som en ball mens folk skal sjekke deg,ta på deg,snakke med deg og de uendelige mengdene med blod som blir tatt.

Men aller mest ønsker jeg å finne ut hva dette er og få en endelig diagnose.Uansett om sykdommen ikke har noen behandlingsform så vet jeg hvertfall hva det er.Bare det løfter et tonn av skuldrene.

Nok tanker for i dag.Nå er det KG :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

~

Nå begynner dagene å bli en smule kjedelige her,for denne uka har det gått i stort sett det samme.Til og med til samme tidspunkt.

I dag så jeg Along came Polly.Synes filmen er koselig og finner den faktisk litt inspirerende også.Salsa ser arti ut :D

Ellers så har jeg fått gjort en del fag.Skrevet en funksjonsanalyse på 3 deler (arti ja :roll: )

Også har jeg gått tur.Godt å få litt friskluft også,selv om jeg er usannsynlig sliten når jeg kommer hjem.

Men det skal visstnok være godt for kroppen, i lengden.Så jeg får bare bite tenna sammen...

Nå skal vi til bestemor og se Idol :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

takk :)

Har skrevet om alva nå. Det gjorde godt :) det fikk meg til å tenke. Sette tingene i perspektiv. Jeg vet jeg kan å føle. Hun fikk meg til det, i aller aller høyeste grad. Så er litt bedre nå.

Takk for gode ord!

Ønsker deg en flott helg

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

~

:ler: Er det lørdaG så er det lørdaG fisken :ler:

Jeg hadde en fin lørdag.Gjorde ikke så mye da.Var til byen en liten tur og kjøpte ny blekkpatron til skriveren og skal snart innstallere nytt antivirusprogram på maskina.Og siden mamma tror jeg vet hva jeg driver med så får vi nå se hvordan dette går :roll:

Også henta vi unulaten.Jeg blir her sikkert i neste uke også, så jeg hadde ikke samvittighet til å la han sitte der alene lengre.Har kost masse med han i helga da.Han er så fin når han sitter på hånda og bruser seg opp, bare for å vise at han ikke er så liten som han ser ut til.

Også koser han fælt da.Elsker å kose med de små hårene på arma for eksempel.

Senere i dag skal jeg gå meg en tur og sette meg ned med fag igjen.Skal spise middag ute i dag så vi svinger oppom jobben og kopierer oppgaven som er klar for innsending.

Også fikk jeg et nytt Bo Bedre hjem i postkassa i går som jeg skal kaste meg over.Jeg leser smitt og smule i de bladene der,så Elle interiørbladet jeg kjøpte på mandag ble jeg nettopp ferdig med.

Ha en fortsatt fin søndag alle sammen.Og er jeg ikke på nett igjen i løpet av dagen, skyldes det mest sansynlig at "dataeksperten" svikta ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi vært på besøk til broren min og svigerinne med 2 barn.Svigerinna mi går inn i sin 39 svangerskapsuke på tirsdag og er temmelig sprekkeferdig og lei.

Men nå kommer snart jenta så da blir det velstand hos både de 3 guttene i familien der og tanta :-)

Nå skal jeg endelig få sette meg ned med studiene,men siden det er såpass seint blir det ikke gjort så mye.Er trøtt og sliten så jeg får heller legge meg i riktig tid og opp igjen i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

~

Så var det mandag igjen og dagene går faktisk ikke så fort som jeg trodde de ville gjøre.Sikkert fordi det begynner å bli ganske ensformig og dagene går mye i det samme.Meeeeen, litt tidlig å begynne å klage etter en uke kanskje? :roll:

Ærfaringsmessig så kan denne sykmeldingsperioden strekke seg litt lengre enn denne uka så det er vel bare å smøre seg med tålmodighet.

I dag har jeg sett nok en film, lest en del i Bo Bedre bladet mitt (snart ferdig :-( ) og gått en tur.

Fant ut at jeg går ca 8,5 km per dag, så det må jeg jo si meg fornøyd med.

Men jeg kjenner stor forskjell på formen slik den er nå og slik den var før jul.Jeg orker rett og slett ikke.Det er akkurat som om all energi er sugd ut av meg.

Skulle så gjærne kommet i gang igjen med jogginga, men må desverre smøre meg med tålmodighet der også.

Nå skal jeg sette meg ned med studiene.Fikk gjort pittelitt i går kveld, og i dag har jeg ikke orket å satt meg ned med det noe tildligere.

Egentlig skulle jeg helst gått og lagt meg, for jeg er så fryktelig trøtt.Jeg føler meg ikke et fnugg uthvilt når jeg våkner om morgenen, og sliter faktisk med å komme meg opp.

Men det er litt tidlig enda.

Har også vært på Bolia.com å titta.Åh, den som hadde hatt en villa og sekk med penger :sjarmor:

Snart skal jeg ringe kjæresten å høre hvordan det er med gutten min :hjerte: Må ærlig innrømme at jeg rista litt på bursdagsgaven min i dag :oops:

Tusen takk for besøk Baby-E,Fisken og bustetroll :dagensrose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommet litt lengre på oppgaven, planløsning av stue.Men siden oppgaven ikke skal sendes inn så er jeg ikke så nøye som jeg pleier å være ellers. Men selv om det hadde spart meg mye tid å skippe den, gjøre oppgaven må jeg, har ikke samvittighet til annet :roll:

Snakket med snuppen i kveld.Savner den gutten så fælt. Det kan hende han får tatt seg en tur første helga på mars, men er ikke sikkert enda.Jeg er ikke i form til å dra noen steder uansett :-(

Nå er han sørafor på kurs og driver med en mastergrad i tillegg til det igjen, så gutten har da saktens nok å henge fingrene i.

Æshj, nok syting for i dag.Nå skal jeg spise kveldsmat og kose meg med en kopp te :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Teletubbien

Lille Alwa-vennen :trøste: Det er jammen ikke greit når man bor så langt fra hverandre "nesten" hele tiden :( Får håpe Snuppen kan komme hjem en tur i begynnelsen av mars da, selv om det sikkert føles veldig lenge til :-(

Skjønner godt at det er vanskelig å gå rundt og være syk uten at man får vite hva det egentlig dreier seg om.. Sånn "usynlig" sykdom som man ikke kan gjøre noe for å bli bedre av - når man ikke vet hva det er engang :o - Det skal liksom ikke være enkelt å være Alwa da :( :trøste:

La oss håpe du endelig får svar hos legen om hva det er som feiler deg og at Snuppen ringer og forteller at han kommer i mars :wink:

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

~

Humøret er mye bedre i dag, men takk for kjempe kos hilsen Bustetroll og Tubby :klem:

I dag kjempa jeg lenge for å komme meg opp av senga.Når man våkner og ikke føler seg et fnugg uthvilt er det faktisk ikke bare bare å sprette opp av senga,så enkelte dager er litt tøffere enn andre.

Samtidig vet jeg jo at det ikke hjelper å sove ut og bort heller, for jeg blir faktisk ikke mere uthvilt av det.Snål greie :-?

Uansett, når jeg endelig fikk basa meg opp hadde pappa kommet hjem i lunsjpausa si og var nettopp ferdig med å lage havregrøt til oss.Snille pappa`n min :hjerter:

Lit surt å tenke på husleia og internetregninga jeg nettopp har betalt i min egen leilighet, men pyshj.Jeg har det så fint her jeg er atte :D

Men på fredag skal jeg til legen klokka 10.30, så det spørs om jeg sover hos meg selv natt til fredag.Litt enklere å komme seg til legen da.

Etter frokost gikk jeg tur, sammen med en av hundene.Den eneste som kan gå i bånd,sånn nogen lunde.

Det er jo trekkhunder så like arti å dra med seg den gjengen på gåtur er det jo ikke alltid :-)

Så har jeg gjort ferdig nok en modul.Tegna oppriss i dag, noe som var ganske arti faktisk.

Så er det bare å sette seg ned med teori igjen i morgen.

Mammsen har fått kopiert opp innsendingsoppgaven min i dag.Skal gjøre den klar til sending i kveld så får jeg gjort det i morgen.

Tenkte jeg skulle se premieren på Bolig til salgs og CSI i kveld.

Nå er det en stund siden sist men dagens englekort ble Overcoming difficulties; The challenges you`ve faced have made you stronger and have taught you new lessons.You`ve let go of any blame or feelings of victimhood.This is why you`re now overcoming your previous challenges.Stay positive!!

Treffende ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Forresten, dette sitatet fikk jeg fra filmen Along came Polly her om dagen.Syntes det var værdt å skrive ned;

Det er ikke fortiden som teller, eller det som kan skje i fremtiden.

Det er det som skjer underveis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Oi, for et nydelig sitat! Det hjalp meg nå :)

Takk for hyggelige hilsener :) Du er god :klem:

fint du har det bra! Jeg har det helt fantastisk :)

Ønsker deg en flott dag også!

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

~

Jeg har vært trøtt i dag. Sov litt av og på i natt så sikkert derfor.Dro til byen å henta bestemor som kom med toget klokka 11.30 og før det var jeg innom posten og henta pakke fra H&M og sendte oppgaven min.

Fikk 2 bluser fra H&M, begge var fine og passa, selv om jeg fint kunne hatt den ene blusen i 34, men jeg orker ikke returnere den.

Også kjøpte jeg meg et amerikansk interiørmagasin.Må ha noe å lese på nå som jeg driver hjemme å surrer.

Også har farmor og farfar vært på besøk :-)

Har fått lest litt fag i dag også, men tenkte jeg skulle lese litt utover kvelden.Håper jeg får startet opp med ny oppgave til helgen.

Føler endelig at det går litt unna med studiene, og det er godt :D

Dagens kort;Claircognizance. Pay attention to thoughts and ideas that come to you, as they are answered prayers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...