Gå til innhold

Kristin Gjeldsvik


Cessa74

Anbefalte innlegg

24 minutter siden, MissMaya skrev:

Fantastisk bra! :nordvesta: Go Kristin!!

Vi trenger all den motvekten vi kan få, i alt dette gale kroppshysteriet. Våknet til radioen i dag tidlig, der temaet var intimkirurgi. Altså! Jeg er helt for at kvinner med fødselsskader og lignende må få hjelp, men tør folk virkelig å risikere å ødelegge seg selv kun for det kosmetiske? Kjempetrist! Og skummelt. 

 

Ja hvor skal det ende? Må bare si jeg er "glad" for at jeg bare har gutter, selv om DET er tøft nok. Dagens unge jenter har et umenneskelig press, og som Kristin poengterer, nettavisen, side2 etc har null skrupler, bare det gir klikk og penger i kassa. De burde skamme seg for å fremme slike verdier. De har et ansvar.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eneste bloggeren som tør å fronte dette. Stor respekt! 

Trist at media ikke følger opp

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mallory

Veldig flott dame og betimelig innlegg. Skulle ønske flere hørte på henne fremfor å la seg inspirere av narsissistiske bloggere uten tanke for hva de kommuniserer.

Youtubevideoen ligger HER

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Onbothsides

Hvis alle var riktig skrudd sammen så hadde denne tråden og tråden til flere som det er bare positivt å si om vært øverst på lista og hadd flest kommentarer. Men istedet så er det desverre mest å si om det negative ved folk, lettest å snakke ned enn opp.

Ja jeg vet jeg også snakker negativt om noen ytterst få, men prøver virkelig å se det positive i folk som ikke er ihjeloperert og har kun selviske hensikter med alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjelldronning

Jeg hyller Kristin!! Norges beste blogger, med mange viktige budskap😃 Den videoen om kropps press er utrolig bra. Dessuten skriver hun om flere viktige saker. Tommel opp for det! Kristin du er en fantastisk person. Skulle ønske at det var flere som deg❤ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Filippa90 skrev:

Les innlegget Funkygine la ut i dag. 

Fullstendig skivebom fra Jørgine! Hørte hun egentlig etter?

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, lunalee skrev:

Fullstendig skivebom fra Jørgine! Hørte hun egentlig etter?

Helt tragisk spør du meg. Likte Funky, men dette var lavmål.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig bra tilsvar av Kristin også- hun går ikke i strupen, men forklarer godt. Nok en gang. Burde vært unødvendig, men..

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønte ikke hva Jørgine mente jeg. Var utrolig rotete og virket som at hun hadde misforstått ettellerannet.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristin knuste Jørgine med tilsvaret ! Snakk om å være hårsår og totalt misforstå budskapet til KG og enorm aggresiv forsvar. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kristin er min favoritt blogger. Jeg elsker hun tar helt motstand fra kroppshysteriet som er i dag :)Hun er en sunn blogger mange kan se opp til. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte henne godt inntil jeg innså dobbeltmoralen der i gården også.

Hun er god venninne med den bloggeren som har stått for størst normalisering av fillers, botox og plastiske operasjoner. Altså SE. Var på utgivelsen av boka hennes og var så stolt av henne. Da mistet jeg sansen for hele kjerringa.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, naivsuper skrev:

Jeg likte henne godt inntil jeg innså dobbeltmoralen der i gården også.

Hun er god venninne med den bloggeren som har stått for størst normalisering av fillers, botox og plastiske operasjoner. Altså SE. Var på utgivelsen av boka hennes og var så stolt av henne. Da mistet jeg sansen for hele kjerringa.

Kjære deg. Har du sett siste videoen. 

Der forklarer hun vennskapet til SE. Fornuftig dame.

Jeg er glad mine venner vil være mine venner, selv om vi ikke er enige om alt. 

 

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Putti skrev:

Kjære deg. Har du sett siste videoen. 

Der forklarer hun vennskapet til SE. Fornuftig dame.

Jeg er glad mine venner vil være mine venner, selv om vi ikke er enige om alt. 

 

Enig :)  Det er ikke sånn jeg kvitter meg med venner fordi de har operert seg og jeg er uenig med de.

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...