Gå til innhold

Kristin Gjeldsvik


Cessa74

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hun treffer ganske bra på dette innlegget - spesielt om alle dere idioter der ute som tar den såkallte isbøtte utfordringen for liksom å støtte en god sak - når dere EGENTLIG bare vil vise dere frem - hun har SÅ rett!

http://styleconnection.blogg.no/1408979849_irritasjonstoppen.html

Idiot, eller ikke. Man støtter fortsatt en god sak. Er ikke det det viktigste?

Mer konstruktivt det enn å kalle andre for idiot på KG...

Anonymous poster hash: ddf63...00b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idiot, eller ikke. Man støtter fortsatt en god sak. Er ikke det det viktigste?

Mer konstruktivt det enn å kalle andre for idiot på KG...

Anonymous poster hash: ddf63...00b

Ha - blé du fornærmet? Da var du sikkert en av "idiotene" da! Til informasjon; Jeg har vært medlem av AlltidLittSterkere i 3 år nå - støtteorganisasjonen til ALS - men har ikke behov for å flashe det ut til hele Norge ELLER stå som en fjott på facebook - filme meg selv og tenke at jeg er SÅ snill og flink. Den isbøttegreia er bare idiotisk. ferdig snakka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror hun har misset hva poenget med isbøtten faktisk er.



Anonymous poster hash: 1b6fe...1bd
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leintle

Synes det er verre med de fjortismødrene som skal støtte kreftsaken ved å ha en status som "Jeg skal til Paris i 23 dager" istedenfor å bare overføre penger til Kreftforeningen eller legge ved en status med kontonummeret, ikke sånne kryptiske statuser for å få oppmerksomhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha - blé du fornærmet? Da var du sikkert en av "idiotene" da! Til informasjon; Jeg har vært medlem av AlltidLittSterkere i 3 år nå - støtteorganisasjonen til ALS - men har ikke behov for å flashe det ut til hele Norge ELLER stå som en fjott på facebook - filme meg selv og tenke at jeg er SÅ snill og flink. Den isbøttegreia er bare idiotisk. ferdig snakka.

Den "isbøttegreia" har jo satt i gang noe ganske fantastisk og sikkert klart å samle inn ekstremt mye penger til en sak mange ikke en gang har hørt om. Mange mennesker trenger en dytt for gidde slike ting.

Anonymous poster hash: 59416...cd2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idiot, eller ikke. Man støtter fortsatt en god sak. Er ikke det det viktigste?

Mer konstruktivt det enn å kalle andre for idiot på KG...

Anonymous poster hash: ddf63...00b

Jeg tror ikke ALS forskningen tjener penger på at folk hiver vann over hodene sine. Hvorfor ikke donere pengene uten å skryte?

Anonymous poster hash: 6f4c2...eff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke ALS forskningen tjener penger på at folk hiver vann over hodene sine. Hvorfor ikke donere pengene uten å skryte?

Anonymous poster hash: 6f4c2...eff

De filmene jeg har satt har alle nevnt at de i tillegg til å få vann over seg, donerer penger.

Anonymous poster hash: 59416...cd2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uhumskheter

Jeg visste ikke hva ALS var før jeg så videoene, så hadde det ikke vært for de så hadde jeg ikke donert noe som helst. Spiller det noen rolle hvorfor det gjøres, så lenge det gjør folk interesserte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På grunn av kjendiser og andre som har tatt denne utfordringen så har ALS fått utrolig mye oppmerksomhet og SINNSYKT mange donasjoner, spesielt i USA.

Så klart vil folk ha oppmerksomhet men alle som argumenterer mot sier jo "jeg har donert i det stille i flere år og har 17 fadderbarn i Kambodsja, så det så!!" Er jo akkurat det samme! Hvis du vil donere i det stille så får du holde det for deg selv da og slutte med holier than thou holdningene dine.

Kropp selger og i dette tilfellet går overskuddet til en flott sak.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun treffer ganske bra på dette innlegget - spesielt om alle dere idioter der ute som tar den såkallte isbøtte utfordringen for liksom å støtte en god sak - når dere EGENTLIG bare vil vise dere frem - hun har SÅ rett!

http://styleconnection.blogg.no/1408979849_irritasjonstoppen.html

Og jeg begynner å tro at det er du som står bak den bloggen. Dette er den andre tråden du strarter for å forsøke å generere lesere til den.

Anonymous poster hash: 342c5...84c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den isbøttegreia er bare idiotisk. ferdig snakka.

De fleste i denne tråden later til å være uenige med deg, så helt 'ferdig snakka' (for et uttrykk...) er det vel ikke?

Anonymous poster hash: ddf63...00b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg ikke lest blogginnlegget, men må bare si, at jeg synes det er fantastisk at ALS nå blir kjent for "hvermansen" og verden, det er ikke mye oppmerksomhet den sykdommen har fått tidligere, de fleste jeg kjenner har aldri hørt om den engang. Er selv fysioterapeut og har jobbet med pasienter med ALS, både de som nettopp har fått diagnosen og de som nærmer seg sluttstadiet. ALS er så grusomt, og det går så skremmende fort fra man får diagnosen til man synbart visner hen fra måned til måned, og til slutt dør. Jeg er vanligvis ganske hardhudet, men min første ALS-pasient(en ung mann) fikk meg til å gråte...

Anonymous poster hash: dd9e2...880

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest günes79

Ante ikke hva ALS var engang før isbøtte prosjektet og syns det er en morsom greie å gjøre for å få inn penger. Hvorfor ikke ha det litt gøy samtidig som man gir penger? Man er bra surmaga i mine øyne hvis man lar seg irritere over at folk får en bøtte med is/isvann over seg for en god sak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hinkelpinkel

Hun treffer ganske bra på dette innlegget - spesielt om alle dere idioter der ute som tar den såkallte isbøtte utfordringen for liksom å støtte en god sak - når dere EGENTLIG bare vil vise dere frem - hun har SÅ rett!

http://styleconnection.blogg.no/1408979849_irritasjonstoppen.html

Dette er andre gangen innen kort tid du har opprettet tråd om Kristin her på forumet. Begynner å lure på om hensikten er å skaffe henne flere lesere?

Hun har jo vært ganske åpen om at hun sliter med lesertallene og at dette er stressende. Har også lagt merke til at etter hun skrev det innlegget har hun blitt ganske mye reklamert for på side2 sine sider i tillegg til at hun har begynt å skrive mer "provoserende" innlegg.

Vet ikke hva andre gjør, men jeg klikker meg ikke inn på blogger som blir "reklamert" for her på KG, med unntak av de som allerede ligger i leselisten min.

Endret av Hinkelpinkel
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok - to ting:

1) Jeg skal aldri mer "fronte" bloggen - jeg kjenner ikke dama og er heller ikke en typisk leser av hennes blogg som nok er for den yngre garden. Men jeg må få lov å si at jeg syns hun er tøff og sprudlende og tørr å skille seg litt ut på en måte som oppleves LITT mer ekte enn de fleste andre bloggere i den kategorien. Dere skriver så fint at dere ikke gidder å lese blogger som irriterer dere osv - neivel - så hvorfor klikker dere inn på dette innlegget hvor bloggen er nevnt allerede i overskriften da??

2) Jeg mente bare at hun hadde et poeng ang isbøtte-opplegget. JA det er en viktig sak og jeg er sjeleglad den får så mye oppmerksomhet. Det som startet bra (som dere skriver - i USA har den fått mye oppmerksomhet fordi kjente folk har bidratt) - har egentlig her i Norge blitt en sånn "se på meg - jeg er så snill og flink" -opplegg. Poenget var vel å bidra med penger og kunnskap - ikke tusenvis av dustefilmer med "se på meg faktor". (For det er jo de som IKKE tar isvannet som da liksom skal donere 300 kr, mens de som tar isvannbøtta "slipper unna" med 50 kr. Og IKKE EN KJEFT har nevnt AlltidLittSterkere som er den norske organisasjonen for ALS. Hvis det er så viktig for ere å FAKTISK støtte saken, så burde dere melde dere inn der da!!?? Koster 250 kr per år - men enda viktigere - jo flere medlemmer de får - jo høyere statstøtte. Så jo - JEG er ferdig snakka.

Og for siste gang (er litt overrasket over at dere har oversikt over innleggene mine) - JEG DIGGER STYLECONNECTION BLOGGEN !! :danse::danse::danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så jo - JEG er ferdig snakka.

Og for siste gang (er litt overrasket over at dere har oversikt over innleggene mine) - JEG DIGGER STYLECONNECTION BLOGGEN !! :danse::danse::danse:

Ha - blé du fornærmet?

Anonymous poster hash: ddf63...00b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha - blé du fornærmet?

Anonymous poster hash: ddf63...00b

Ha - ha -nei!! :blomst: Har forlengst akseptert at det alltid vil være anonyme på KG som slenger spydigheter - overlever det ass! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var vel ikke et veldig velskrevet og velformulert blogginnlegg? Bare en rant.

Hun er heller ikke den eneste som har kommentert "ice bucket challenge", så revolusjonerende eller vågalt er det ikke.

Det er mange som ser det hele som et påskudd for å vise seg frem i bikini, men det endrer ikke det faktum at hele opplegget har nådd ekstremt langt, involvert fler kjendiser enn så og si noen annen charity (du "nominerer" en ny til å ta den etter deg). Så ja, det fungerer, hva enn man synes om det. Og mange visste faktisk ikke hva ALS var tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hinkelpinkel

Ok - to ting:

1) Jeg skal aldri mer "fronte" bloggen - jeg kjenner ikke dama og er heller ikke en typisk leser av hennes blogg som nok er for den yngre garden. Men jeg må få lov å si at jeg syns hun er tøff og sprudlende og tørr å skille seg litt ut på en måte som oppleves LITT mer ekte enn de fleste andre bloggere i den kategorien. Dere skriver så fint at dere ikke gidder å lese blogger som irriterer dere osv - neivel - så hvorfor klikker dere inn på dette innlegget hvor bloggen er nevnt allerede i overskriften da??

Og for siste gang (er litt overrasket over at dere har oversikt over innleggene mine) - JEG DIGGER STYLECONNECTION BLOGGEN !! :danse::danse::danse:

Tja, har ikke direkte oversikt over innleggene dine, men la merke til formuleringen din i sist innlegg, noe som jeg også gjorde i dette innlegget.

Klarer heller ikke å se hvordan hun skiller seg så mye ut? Syns bloggen hennes minner mye om en helt vanlig hverdagsblogg av typen innlegg som "jeg hater mandager" og "kaffe er digg". Kanskje hun skiller seg litt ut stilmessig, men det gjør også hundrevis av andre blogger. Men selvsagt har du lov til å syns hun er tøff og sprudlene, på samme måte som jeg må ha lov til å sette spørsmålstegn ved intensjonene dine.

Bloggen irriterer meg på ingen måte, men finner heller ingen glede av å lese den, men klikker meg ofte inn på overskrifter her på KG for å se om det er et innleg jeg kanskje burde få med meg. Og siden du skrev at dette var et innlegg jeg burde få med meg så klikket jeg meg inn :)

Endret av Hinkelpinkel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...