Gå til innhold

Kristin Gjeldsvik


Cessa74

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Uhmmmm hva er så galt med å få fokus ved å helle en iskald bøtte vann over seg (nei jeg har ikke gjort den eller hopp i havet så jeg er ikke fornærma)? Virker ut som hun hadde et stort behov for å si alt som irriterer henne - kunne godt lagt til rosablogging og for min del.........

Virker mer som hun ønsker at verden er så søt og fin og alt dreier seg bare om mote bla bla bla. Nei flott at folk stiller på disse challenges spør du meg. Vedder på at det ikke var mange som kjente til ALS før the bucket challenge. Jeg visste veldig lite om sykdommen selv om jeg hadde hørt om den og visste bruddstykker. Så går det jo til en god sak og - thumbs up. Organisasjoner tjener på dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Jeg er så overrasket over at det ikke finnes noen aktive tråder om henne!

 

En av bloggerene jeg er hekta på, og veksler mellom å synes hun er rå og überirriterende. Det siste er jo at hun og Dennis spontangiftet seg i Vegas, hvorpå hun ble sjokkert over at ekteskapet var gyldig. Men bare i USA, visstnok. Er det virkelig sånn det fungerer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg likte hun i perioden etter hun var med på PH, men nå syntes jeg hun bare blir FOR mye. Er ikke ofte jeg syntes positive folk er irriterende, men hun er positiv på en overdreven og irriterende måte som jeg ikke takler.

Endret av embla1807
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leser ikke bloggen hennes- men til spørsmålet om bryllup.

Det er gyldig i Norge også om de har med seg de rette papirene hjem igjen og sender dem inn for registrering her hjemme i Norge også. Gjør de ikke det er de ikke offisielt gift i Norge nei.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leser ikke bloggen hennes- men til spørsmålet om bryllup.

Det er gyldig i Norge også om de har med seg de rette papirene hjem igjen og sender dem inn for registrering her hjemme i Norge også. Gjør de ikke det er de ikke offisielt gift i Norge nei.

 

Så hvis de skulle ha gått fra hverandre og giftet seg med noen andre hadde de vært bigamister i USA, men ikke her? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hvis de skulle ha gått fra hverandre og giftet seg med noen andre hadde de vært bigamister i USA, men ikke her? 

Ja, som sagt dette er ikke gyldig i Norge om de ikke sender inn papirene,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er virkelig den type bergenser som jeg ikke takler. Hun skriker og roper, overdriver og tar altfor mye plass. Jeg fatter ikke at folk orker å være sammen med så bråkete folk.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, som sagt dette er ikke gyldig i Norge om de ikke sender inn papirene,

Er det ikke mer korrekt å si at det ikke er registrert i Norge? Gyldig er det jo, for hun har ikke lov å gifte seg i Norge når hun allerede er gift i USA.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke mer korrekt å si at det ikke er registrert i Norge? Gyldig er det jo, for hun har ikke lov å gifte seg i Norge når hun allerede er gift i USA.

Samme for meg, kunne ikke brydd meg mindre hvem som gifter seg, med hvem eller hvor mange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest L´issi

Hun er virkelig den type bergenser som jeg ikke takler. Hun skriker og roper, overdriver og tar altfor mye plass. Jeg fatter ikke at folk orker å være sammen med så bråkete folk.

Hehehe, enig!! Men sant skal sies -mange østlendinger som er like høylytt, men dialekten hjelper ikke akkurat på i hennes tilfelle.. Grusomt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Ble litt bekymret da jeg leste at Kristin så vidt hadde unngått å bli slått konkurs pga. ubetalt merverdiavgift. Det er ikke til å spøke med når Kemneren i Oslo vil ha deg konkurs, de bryr seg ikke om unnskyldninger. Hun har tydeligvis en regnskapsfører også, for hun skrev at det skyldtes en "misforståelse" mellom henne og regnskapsføreren, blant annet at hun hadde skiftet mail?

Har på mange måter sansen for dama, særlig det sunne kroppssynet hun fronter, og hun er et flott forbilde på andre måter. På det økonomiske området, derimot, fremstår hun som et rotehue av de sjeldne, og jeg blir innimellom smått stresset av å lese om regninger som blir liggende ubetalt, at mailboksen hennes har hundrevis av uåpnede mail til enhver tid osv., og at hun heller reiste på tur for å koble av. Jeg hadde aldri greid å leve i et sånt kaos og skjønner at hun blir stresset, men det er neppe løsningen å reise fra problemene og la det fortsette å skure og gå.

Håper dette får henne til å skjønne at hun knytte til seg mennesker som kan administrere nettbutikken, regningene, mailene osv. Det er en god stund siden hun skrev at stebroren skulle bli med i businessen, men det har tydeligvis ikke forhindret at merverdiavgiften ikke ble betalt inn. Når økonomien er et eneste stort hull, som hun mer eller mindre sier rett ut, er det neppe tiden til å utvide de økonomiske forpliktelsene med å leie et forretningslokale. Håper for denne fargeklattens skyld at det går bra, men det virker som hun desperat trenger noen som kan holde henne i ørene, og at verken Dennis, stebroren eller regnskapsføreren greier det.

Endret av Bloggleseren
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...