Gå til innhold

Kristin Gjeldsvik


Cessa74

Anbefalte innlegg

Jeg liker henne veldig godt :) Ikke noe vondt å si om henne.
Syns bare det er merkelig at hun som er så imot bloggere som fronter normalisering av restylane/botox osv, er tilsynelatende god venn med SE, men stiller ikke kritiske spørsmål der, synes jeg å huske. Kan være jeg husker feil, men sånn er det jo med Linnéa Myhre også.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, mm456 skrev:

Jeg liker henne veldig godt :) Ikke noe vondt å si om henne.
Syns bare det er merkelig at hun som er så imot bloggere som fronter normalisering av restylane/botox osv, er tilsynelatende god venn med SE, men stiller ikke kritiske spørsmål der, synes jeg å huske. Kan være jeg husker feil, men sånn er det jo med Linnéa Myhre også.

Jeg har ei veldig god venninne som har tatt silikon, og jeg personlig er veldig imot slike ting. Hun ba om råd før operasjonen, men valgte selv at hun skulle gjennomføre (jeg har vært veldig tydelig på hva jeg synes om det). Og da mener du at jeg ikke kan være venn med henne? Eller at hvis jeg uttaler meg på facebook eller i nettaviser angeånde operasjoner, så må jeg alltid stille venninnen min til veggs? Jeg ser ikke logikken i den kritikken. Jeg er glad i min venninne uansett hvilke valg hun tar for seg selv, men det mener du betyr at jeg ikke kan være mot slike ting?

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onbothsides
2 timer siden, Missy1 skrev:

Litt nysgjerrig. Hvordan mener du psykisk utviklingshemmede snakker? Er det sånn at du tenker alle med pu snakker likt? 

Nei det mener jeg ikke, men mange snakker litt anderledes. Det er jo ikke noe å legge skjul på? Men jeg mener at man trenger ikke å etterligne det, som for moro. Det er jo ikke moro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Jeg synes hun virker som en herlig blogger. 

 

Følger henne ikke på snap. Tviler på at hun mener noe vondt med det ts nevner. Det er nok mer ett uttrykk for akutt kjedsomhet (jeg får av og til slike barnslige innfall), eventuelt at hun vil teste ut de ulike rammene/funksjonene der, tipper jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onbothsides
1 time siden, Mrs. Random Nick skrev:

Jeg synes hun virker som en herlig blogger. 

 

Følger henne ikke på snap. Tviler på at hun mener noe vondt med det ts nevner. Det er nok mer ett uttrykk for akutt kjedsomhet (jeg får av og til slike barnslige innfall), eventuelt at hun vil teste ut de ulike rammene/funksjonene der, tipper jeg.

Det kan være det altså, ønsker bare hun ble litt mer moden og sluttet med det. Synes også hun er super utover dette 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick
11 minutter siden, Onbothsides skrev:

Det kan være det altså, ønsker bare hun ble litt mer moden og sluttet med det. Synes også hun er super utover dette 😊

Modenheten hennes gjenspeiles jo i kleskolleksjonen hennes, da. :P Jeg synes mye av det hun lager er mest for tenåringer. Man ser fort at det ikke er den mest voksne jenta det er snakk om sånn sett. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Onbothsides
1 time siden, Snurten1 skrev:

Oi. Ser at hun har mistet mange lesere siden hun sluttet å blogge på blogg.no 

Leste bloggen oftere før, glemmer den rett og slett. Hun burde holdt seg på blogg.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
På 4.11.2016 den 23.30, Onbothsides skrev:

Leste bloggen oftere før, glemmer den rett og slett. Hun burde holdt seg på blogg.no

Enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bør sørge for å få Styleconnection høyere opp på blogglisten, sammen med "eliten" der hun hører hjemme. Hun tar opp viktige temaer om andre bloggers kroppshysteri og krigen i Syria. At hun faktisk vant en betydelig pris har muligens gått mange hus forbi. Hun bør høres mer og leses mer. Er det en blogg som er viktig og troverdig på ALLE plan, så er det Kristin Gjelsvik sin! ❤️🙌🏼 Hyggelig på snap er hun også, svarer alltid.  

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker henne og bloggene, gode holdninger og masse energi. Men jeg slettet henne fra snap, det ble for mye mas med gammel mann filteret og for useriøst for min del 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onbothsides
13 timer siden, Basilen skrev:

Jeg liker henne og bloggene, gode holdninger og masse energi. Men jeg slettet henne fra snap, det ble for mye mas med gammel mann filteret og for useriøst for min del 

Samme som meg, hun er bra ellers-men mangler modenhet på snap. 

Slettet Isabel Raad fra snap også og føler jeg har fått et bedre liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.11.2016 den 16.43, mm456 skrev:

Jeg liker henne veldig godt :) Ikke noe vondt å si om henne.
Syns bare det er merkelig at hun som er så imot bloggere som fronter normalisering av restylane/botox osv, er tilsynelatende god venn med SE, men stiller ikke kritiske spørsmål der, synes jeg å huske. Kan være jeg husker feil, men sånn er det jo med Linnéa Myhre også.

Hva Kristin og linnéa har spurt Sophie Elise om og ikke, vet vel de aller fleste av oss ingenting om..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Onbothsides
11 timer siden, Irja skrev:

Hva Kristin og linnéa har spurt Sophie Elise om og ikke, vet vel de aller fleste av oss ingenting om..

Lol 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Anbefaler alle å gå inn å lese det siste innlegget, og dele det videre. 

Kristin er virkelig ei flott jente, som fortjener masse heder og ære

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kristin virker som en veldig hyggelig person! :) Liker henne! Leser bloggen hennes av og til, og er enig i det hun skriver i det siste innlegget.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Putti skrev:

Anbefaler alle å gå inn å lese det siste innlegget, og dele det videre. 

Kristin er virkelig ei flott jente, som fortjener masse heder og ære

Så enig med deg :duskedame:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk bra! :nordvesta: Go Kristin!!

Vi trenger all den motvekten vi kan få, i alt dette gale kroppshysteriet. Våknet til radioen i dag tidlig, der temaet var intimkirurgi. Altså! Jeg er helt for at kvinner med fødselsskader og lignende må få hjelp, men tør folk virkelig å risikere å ødelegge seg selv kun for det kosmetiske? Kjempetrist! Og skummelt. 

 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...