Gå til innhold

Kristin Gjeldsvik

Cessa74

Anbefalte innlegg

3 timer siden, naivsuper skrev:

Jeg likte henne godt inntil jeg innså dobbeltmoralen der i gården også.

Hun er god venninne med den bloggeren som har stått for størst normalisering av fillers, botox og plastiske operasjoner. Altså SE. Var på utgivelsen av boka hennes og var så stolt av henne. Da mistet jeg sansen for hele kjerringa.

Hun har da sagt flere ganger at de er uenige om ting, det har SE også sagt. Selv om de er venner. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns kanskje Kristin er litt vel brutal. Ikke enig i alt hun sier ang det at bloggere har ansvar for andres liv. Det er ikke riktig. En blogger har påvirkningskraft som alt annet rundt oss. Det er mer foreldrene som skal hjelpe og veilede barna sine, og følge med på hva de gjør og hvordan de har det. Dette er mitt synspunkt da. Den ene verre eller bedre enn den andre.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den dama der er rå! Elsker at hun bruker stemmen sin til viktige ting, og det jeg kanskje liker aller best er alle de andre bloggerene som tar seg nær av det hun sier, og som går rett i offer-rollen. Tydelig at hun treffer er par nerver, og forhåpentligvis tar noen ordene til seg! Møtte henne faktisk på byen en gang, hun fremstår virkelig som et sprudlende og herlig vesen. Blogg-norge trenger flere som henne <3

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig en bra og fornuftig blogger som er med på GMN! På tide det virkelig settes lys på den skremmende trenden flere bloggere promoterer. Det er galskap at så unge jenter fikler med utseendet !

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagbladet har saken oppe nå, håper det blir bra med blest og at flere følger opp!

bra jobbet Kristin!

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Karmaisabitch skrev:

Dagbladet har saken oppe nå, håper det blir bra med blest og at flere følger opp!

bra jobbet Kristin!

Kult. Må inn å se 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.2.2017 den 9.15, lunalee skrev:

Kona til (slitsomme) Pappahjerte. Har egen blogg.

Å. Da får ikke hun klikk. For ække interessert i å bidra til inntekten til familien til ekle Pappahjerte. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Rosalie skrev:

Å. Da får ikke hun klikk. For ække interessert i å bidra til inntekten til familien til ekle Pappahjerte. 

Hva er det med pappahjerte? Aldri lest bloggen. 

Veldig bra i Dagbladet💪👏👏

Endret av Putti
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Hvor jobber Kristin? Har ikke vært innom bloggen hennes på lenge, men ser hun skriver om at hun skal på jobb på ei sjappe? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, PatrickBateman_ skrev:

Hvor jobber Kristin? Har ikke vært innom bloggen hennes på lenge, men ser hun skriver om at hun skal på jobb på ei sjappe? 

Hun driver sin egen butikk i Thorvald Meyersgate 😊👍🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
56 minutter siden, Viking-girl skrev:

Hun driver sin egen butikk i Thorvald Meyersgate 😊👍🏼

Hvilken type butikk? Er det klesmerket hennes? (trodde hun la det ned)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Sunday, February 05, 2017 den 3.24, Rosalie skrev:

Hva er så galt med Pappahjerte? Hvorfor er han ekkel? :klo: 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick
15 timer siden, PatrickBateman_ skrev:

Hvilken type butikk? Er det klesmerket hennes? (trodde hun la det ned)

Tror det "bare" var nettbutikken hun la ned, og ikke den fysiske butikken. 

Uansett: RIP Fokus. :dagens-rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...