Shoppingqueen Skrevet 24. januar 2017 #81 Del Skrevet 24. januar 2017 24 minutter siden, MissMaya skrev: Fantastisk bra! Go Kristin!! Vi trenger all den motvekten vi kan få, i alt dette gale kroppshysteriet. Våknet til radioen i dag tidlig, der temaet var intimkirurgi. Altså! Jeg er helt for at kvinner med fødselsskader og lignende må få hjelp, men tør folk virkelig å risikere å ødelegge seg selv kun for det kosmetiske? Kjempetrist! Og skummelt. Ja hvor skal det ende? Må bare si jeg er "glad" for at jeg bare har gutter, selv om DET er tøft nok. Dagens unge jenter har et umenneskelig press, og som Kristin poengterer, nettavisen, side2 etc har null skrupler, bare det gir klikk og penger i kassa. De burde skamme seg for å fremme slike verdier. De har et ansvar. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest thejohan Skrevet 24. januar 2017 #82 Del Skrevet 24. januar 2017 Elsk på Kristin! ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karmaisabitch Skrevet 25. januar 2017 #83 Del Skrevet 25. januar 2017 Eneste bloggeren som tør å fronte dette. Stor respekt! Trist at media ikke følger opp 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mallory Skrevet 25. januar 2017 #84 Del Skrevet 25. januar 2017 Veldig flott dame og betimelig innlegg. Skulle ønske flere hørte på henne fremfor å la seg inspirere av narsissistiske bloggere uten tanke for hva de kommuniserer. Youtubevideoen ligger HER Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
korallrev Skrevet 25. januar 2017 #85 Del Skrevet 25. januar 2017 Takk for at jeg ble gjort oppmerksom på dette (leser ingen blogger fast). Spot on! 👏🏻 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Putti Skrevet 25. januar 2017 #86 Del Skrevet 25. januar 2017 Utrolig at ikke media fokuserer på dette, og heller bygger oppunder. Ikke bra! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Onbothsides Skrevet 25. januar 2017 #87 Del Skrevet 25. januar 2017 Hvis alle var riktig skrudd sammen så hadde denne tråden og tråden til flere som det er bare positivt å si om vært øverst på lista og hadd flest kommentarer. Men istedet så er det desverre mest å si om det negative ved folk, lettest å snakke ned enn opp. Ja jeg vet jeg også snakker negativt om noen ytterst få, men prøver virkelig å se det positive i folk som ikke er ihjeloperert og har kun selviske hensikter med alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fjelldronning Skrevet 26. januar 2017 #88 Del Skrevet 26. januar 2017 Jeg hyller Kristin!! Norges beste blogger, med mange viktige budskap😃 Den videoen om kropps press er utrolig bra. Dessuten skriver hun om flere viktige saker. Tommel opp for det! Kristin du er en fantastisk person. Skulle ønske at det var flere som deg❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Filippa90 Skrevet 26. januar 2017 #89 Del Skrevet 26. januar 2017 Les innlegget Funkygine la ut i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lunalee Skrevet 26. januar 2017 #90 Del Skrevet 26. januar 2017 25 minutter siden, Filippa90 skrev: Les innlegget Funkygine la ut i dag. Fullstendig skivebom fra Jørgine! Hørte hun egentlig etter? 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Putti Skrevet 26. januar 2017 #91 Del Skrevet 26. januar 2017 Ja det der innlegget kunne hun ha spart seg for. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Filippa90 Skrevet 26. januar 2017 #92 Del Skrevet 26. januar 2017 4 timer siden, lunalee skrev: Fullstendig skivebom fra Jørgine! Hørte hun egentlig etter? Helt tragisk spør du meg. Likte Funky, men dette var lavmål. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^littletoomuch Skrevet 26. januar 2017 #93 Del Skrevet 26. januar 2017 Veldig bra tilsvar av Kristin også- hun går ikke i strupen, men forklarer godt. Nok en gang. Burde vært unødvendig, men.. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 26. januar 2017 #94 Del Skrevet 26. januar 2017 Skjønte ikke hva Jørgine mente jeg. Var utrolig rotete og virket som at hun hadde misforstått ettellerannet. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Putti Skrevet 26. januar 2017 #95 Del Skrevet 26. januar 2017 Ja utrolig bra svart av Kristin 👏👏👏 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gjestgitt Skrevet 26. januar 2017 #96 Del Skrevet 26. januar 2017 Kristin knuste Jørgine med tilsvaret ! Snakk om å være hårsår og totalt misforstå budskapet til KG og enorm aggresiv forsvar. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 30. januar 2017 #97 Del Skrevet 30. januar 2017 Kristin er min favoritt blogger. Jeg elsker hun tar helt motstand fra kroppshysteriet som er i dag Hun er en sunn blogger mange kan se opp til. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naivsuper Skrevet 30. januar 2017 #98 Del Skrevet 30. januar 2017 Jeg likte henne godt inntil jeg innså dobbeltmoralen der i gården også. Hun er god venninne med den bloggeren som har stått for størst normalisering av fillers, botox og plastiske operasjoner. Altså SE. Var på utgivelsen av boka hennes og var så stolt av henne. Da mistet jeg sansen for hele kjerringa. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Putti Skrevet 30. januar 2017 #99 Del Skrevet 30. januar 2017 57 minutter siden, naivsuper skrev: Jeg likte henne godt inntil jeg innså dobbeltmoralen der i gården også. Hun er god venninne med den bloggeren som har stått for størst normalisering av fillers, botox og plastiske operasjoner. Altså SE. Var på utgivelsen av boka hennes og var så stolt av henne. Da mistet jeg sansen for hele kjerringa. Kjære deg. Har du sett siste videoen. Der forklarer hun vennskapet til SE. Fornuftig dame. Jeg er glad mine venner vil være mine venner, selv om vi ikke er enige om alt. 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 30. januar 2017 #100 Del Skrevet 30. januar 2017 1 time siden, Putti skrev: Kjære deg. Har du sett siste videoen. Der forklarer hun vennskapet til SE. Fornuftig dame. Jeg er glad mine venner vil være mine venner, selv om vi ikke er enige om alt. Enig Det er ikke sånn jeg kvitter meg med venner fordi de har operert seg og jeg er uenig med de. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg