Gå til innhold

Prøver å bli gravid 2017


PrøveSola

Anbefalte innlegg

8 hours ago, AnonymBruker said:

Selv ble jeg litt "smågal" av å leve som om jeg var gravid mellom el og ikm hver eneste syklus så jeg sluttet med det etter 3-4 runder. Ble så mye forhåpninger. Levde derfor som normalt og det gjorde at jeg slappet mer av. 

 

Anonymkode: ee329...d74

Jeg vil også leve som normalt, men drikke alkohol er jo uaktuelt. Og da kommer jo fort spørsmål med en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 timer siden, Mellia skrev:

Jeg nle utrolig lei meg på dine vegne av å lese dette :( , sender deg en god klem <3 , kan jeg få spør ( svar kun vist du  selfølgelig føler for det ) 

hvordan du merket at det var starten på en sa , jeg er nemmelig i samme situasjon tror jeg :( . 

Takk for det ❤ går egentlig veldig bra nå. Er bare klar for å bli gravid på ny.

Begynte å spotte på onsdagen, men så avtok det. På lørdagen fikk jeg sterke magesmerter og spotting igjen. På søndagen begynte jeg og blø og hadde sterke smerter. Håper det ikke er det hos deg! Blør du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. 

Har noen erfaringer med rfsu strimletester? 

Har tatt nå fire dager på rad, men i dag fikk jeg en svak svak strek nr to. 

Den nederste er tatt i går og den øverste tatt i dag. Hvordan tolker dere dette? 😊 står at to streker er gravid, men den er veldig svak da. Uff blir gal av dette her🙈 

image.jpg

Anonymkode: 0a560...122

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, lillemeg90 skrev:

Takk for det ❤ går egentlig veldig bra nå. Er bare klar for å bli gravid på ny.

Begynte å spotte på onsdagen, men så avtok det. På lørdagen fikk jeg sterke magesmerter og spotting igjen. På søndagen begynte jeg og blø og hadde sterke smerter. Håper det ikke er det hos deg! Blør du?

Ja det kan jeg forstå ❤ håper det klaffer fort igjenn. 

Jeg begynte å spotte på onsdag  men det stoppet der heldigvis , skal på ul imorgen , men er så redd :( .  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hei. 

Har noen erfaringer med rfsu strimletester? 

Har tatt nå fire dager på rad, men i dag fikk jeg en svak svak strek nr to. 

Den nederste er tatt i går og den øverste tatt i dag. Hvordan tolker dere dette? 😊 står at to streker er gravid, men den er veldig svak da. Uff blir gal av dette her🙈 

image.jpg

Anonymkode: 0a560...122

Den øverste er positiv :) gratulerer , ville kjøpt en digital nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Mellia skrev:

Den øverste er positiv :) gratulerer , ville kjøpt en digital nå :)

Jeg fikk sjokk når jeg så det, men tørr ikke å håpe for mye siden var såpass svak!!! Har du brukt disse før? 😊 

Ja jeg skal kjøpe digital test nå, kjøpte igrunnen disse strimletestene fordi de va på salg og slik at jeg teste mye! IKM var i går, men har ikke noe tegn til TR, har bare hatt hvitt utflod og i dag litt slimete utflod. Murringer i magen og litt ømme pupper..

Anonymkode: 0a560...122

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk sjokk når jeg så det, men tørr ikke å håpe for mye siden var såpass svak!!! Har du brukt disse før? 😊 

Ja jeg skal kjøpe digital test nå, kjøpte igrunnen disse strimletestene fordi de va på salg og slik at jeg teste mye! IKM var i går, men har ikke noe tegn til TR, har bare hatt hvitt utflod og i dag litt slimete utflod. Murringer i magen og litt ømme pupper..

Anonymkode: 0a560...122

At den er svakere en kobtrollstreken har nada å si. Synes uansett ikke den var svak, mine første har vert slik den nederste er.

G-tester virker ikke slik som eggløsningstester at de kun er positive når de er like sterke eller sterkere enn konteollstreken. 😀 

Gratulerer!

Anonymkode: 61bd5...85a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til deg over her!! :-) 

-------------

Skulle teste nå for litt siden. Da jeg tørket meg var det brun spotting på papiret :icon_frown: Testen viste naturligvis negativt (bortkastet test!) Så da kommer nok TR iløpet av natten. Søren også. Mannen er ute å reiser neste EL hvis syklusen er like kort som denne var. :sjenert: Is i magen..

Anonymkode: 3fc41...d21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har det gått ett år siden vi sluttet på prevensjonen. Ble gravid på første forsøk og mistet 8 uker etter. Kjenner så på frustrasjonen nå. Jeg vet at jeg kan bli gravid, så hvorfor skjer det ikke?! Jeg føler meg så usikker på meg selv. Uattraktiv og lite kvinne. Hadde denne følelsen før det klaffet med lillemann sist og nå er den her igjen. Jeg HATER prøvetiden 😠 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

At den er svakere en kobtrollstreken har nada å si. Synes uansett ikke den var svak, mine første har vert slik den nederste er.

G-tester virker ikke slik som eggløsningstester at de kun er positive når de er like sterke eller sterkere enn konteollstreken. 😀 

Gratulerer!

Anonymkode: 61bd5...85a

Skal ta en digitaltest også om noen dager for å se. Så satser på at den også er positiv. 

 

Tusen takk😍😍

Anonymkode: 0a560...122

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Gratulerer til deg over her!! :-) 

-------------

Skulle teste nå for litt siden. Da jeg tørket meg var det brun spotting på papiret :icon_frown: Testen viste naturligvis negativt (bortkastet test!) Så da kommer nok TR iløpet av natten. Søren også. Mannen er ute å reiser neste EL hvis syklusen er like kort som denne var. :sjenert: Is i magen..

Anonymkode: 3fc41...d21

Tusen takk! 😊😊 

Kan jo være en såkalt festeblødning? Trenger ikke å være TR! Krysser fingrene for deg! 🙏🏻😁

Anonymkode: 0a560...122

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Fanteria skrev:

Nå har det gått ett år siden vi sluttet på prevensjonen. Ble gravid på første forsøk og mistet 8 uker etter. Kjenner så på frustrasjonen nå. Jeg vet at jeg kan bli gravid, så hvorfor skjer det ikke?! Jeg føler meg så usikker på meg selv. Uattraktiv og lite kvinne. Hadde denne følelsen før det klaffet med lillemann sist og nå er den her igjen. Jeg HATER prøvetiden 😠 

Uff så kjedelig at du mistet. Og at du ikke blir gravid igjen med det første. Men som du skriver så vet du jo at du kan bli gravid og det er kjempepositivt. Masse lykke til videre :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Mellia skrev:

Ja det kan jeg forstå ❤ håper det klaffer fort igjenn. 

Jeg begynte å spotte på onsdag  men det stoppet der heldigvis , skal på ul imorgen , men er så redd :( .  

Lykke til! Oppdater oss ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk! 😊😊 

Kan jo være en såkalt festeblødning? Trenger ikke å være TR! Krysser fingrene for deg! 🙏🏻😁

Anonymkode: 0a560...122

Nei dessverre kom mensen i natt. :( Men takk, krysser fingrene for neste PP!

Anonymkode: 3fc41...d21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Sjokoladepiken skrev:

Uff så kjedelig at du mistet. Og at du ikke blir gravid igjen med det første. Men som du skriver så vet du jo at du kan bli gravid og det er kjempepositivt. Masse lykke til videre :hjerte:

Takk <3 godt å få ut litt frustrasjon :P den prøvinga er ikke for hvem som helst..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei dessverre kom mensen i natt. :( Men takk, krysser fingrene for neste PP!

Anonymkode: 3fc41...d21

Så kjedelig!😕 men ikke mist motet! Satser på at det klaffer neste pp og at ventetiden går fort! 😊

Anonymkode: 0a560...122

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

22 timer siden, lillemeg90 skrev:

Lykke til! Oppdater oss ❤

Hei  

Ul var i går og alt så greit ut mente gynokologen , men vi kunne ikke se hjertet enda mátte komme tilbake neste Torsdag :/ . 

 Men denne Ul var egentelig for å se om graviditeten  var på riktig plass siden jeg har hatt sā store smerter var vi usikker på om kansje det var snakk om graviditet utenfor livmor , men det var det ikke heldigvis. 

Blir langt å vente til  este Torsdag

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.9.2017 den 6.50, Mellia skrev:

Hei  

Ul var i går og alt så greit ut mente gynokologen , men vi kunne ikke se hjertet enda mátte komme tilbake neste Torsdag :/ . 

 Men denne Ul var egentelig for å se om graviditeten  var på riktig plass siden jeg har hatt sā store smerter var vi usikker på om kansje det var snakk om graviditet utenfor livmor , men det var det ikke heldigvis. 

Blir langt å vente til  este Torsdag

Krysser fingrene ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei 😊 skulle hatt mensen Igår, men ingenting.. tok en test idah tidlig ca 7.10. (Hadde vært på do i 4 tiden, vet ikke om det har noe å si) Har jo ikke fått utslag på tester før, men denne fikk meg til å tenke litt. Hva synst dere? Helt sikkert bare jeg som ser det😂

IMG_6551.JPG

Anonymkode: 7715c...4a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TR kom i dag, som forventet. Da er det bare å glede seg til de kommende dagene med prøving🤗

Anonymkode: ce95e...472

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...