Gå til innhold

Hvilke type kvinner er mest opptatt av penisstørrelse?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, Rainstorm skrev:

Men dette bekrefter jo bare dette med at en mindreverdig av kvinner får vaginalorgasmer vs klitorisorgasmer. Selv med en stor penis vil mange ha behov for å gni klitoris enten mot kroppen til den andre eller ta i bruk partners hånd eller egen hånd. 

Fornekter ikke den kvinnen sine uttalelser heller ikke de som mener størst (/større) er best. Men at man må ha klitorisstimulering for å komme er svært vanlig.  Uavhengig av størrelse på partners penis. 

Det jeg fikk ut av dette var at kvinnen han møtte var nok en dame som synes større er bedre fordi det presser mer, og om du er tynn så kiler det bare. Tynn penis er underlegent tykk. Det er en deprimerende sannhet som man nesten bare må akseptere. Men er ikke lett når kvinner kommer med sine hvite løgner. Da er det lett å fortsette den håpløse drømmen... Man har jo selvfølgelig lyst til at kuken sin skal være tilfredsstillende, ikke at det bare er noe som kiler litt. Ønsketenkning, for en tynn penis vil alltid bare kile litt. Objektivt er en penis under gjennomsnittlig omkrets fordømt.  

Anonymkode: c02eb...234

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Til dere kvinner, menn og modne gutter.

Jeg er en voksen mann som alltid har hatt komplekser for min penis. For noen år siden var jeg gift med en kvinne. Jeg skjønte raskt at det nærmeste hun kom nytelse var ved å gni klitoris mot skambeinet mitt. Ellers virket det som hun var lite interessert i oralsex eller fingersex. Vi skilte lag senere av helt andre årsaker etter at to barn var halvvoksne.

Så i fjor kom jeg i prat med en dame via en Tinder. Vi pratet om alt mulig. Men for meg hadde det dannet seg en nysgjerrighet om hva kvinner hadde som preferanser. Jeg spurte henne derfor om jeg kunne spørre henne noen personlige spørsmål når det gjelder sex. Noe hun godtok. Hun spurte om hun skulle svare ut fra egne erfaringer. Det bekreftet jeg.

Jeg hadde da tre spørsmål. Elsker du best å suge en stor penis? Hun svarte: Ja, det er best for kvinnen. Så spurte jeg: elsker du best å knulle en stor penis? Hun svarte: Ja, jeg elsker det når penis presser godt i vagina. Mitt siste spørsmål var: Blir du mest kåt av å suge og knulle en stor penis? Dette bekreftet hun.

det er lett å tro at dette emnet ble en stor ting i våre samtaler, men det var de ikke. Tvert i mot. Jeg følte nå at jeg hadde fått bekreftet mine antakelser.

Etter noen uker med kommunikasjon valgte vi å treffes. Vi hadde kommunisert veldig godt og foreventningene hadde bygget seg veldig opp. Når vi endelig møttes på et hotell mellom byene vi bodde i havnet vi straks i sengen. Og vi kjørte på. Mange ganger. Men etter siste gangen den første kvelden førte hun hånden min ned mot underlivet sitt og veiledet meg litt i hva jeg skulle gjøre. Husk, dette hadde jeg knapt gjort med min eks. kone. Jeg gjorde som best jeg kunne. Etter en liten stund ba hun meg slutte. Da så jeg også på henne at hun hadde nytt det. Etter dette fikk jeg absolutt ikke røre henne. Hun fortalte etterpå at det tok nesten en time før kroppen var normal gjen.

Men jeg skjønte også på henne at min penis ikke var tilfredsstillende. Hun brukte også den teknikken med å gnikke klitoris mot skambeinet mitt Etter vårt andre møte spurte jeg henne om hun kunne finne et ord for å kunne forklare hvordan hun følte det når vi knullet. Da sa hun ganske spontant at det var som om jeg kilte henne. Jeg har selvfølgelig målt min penis. Den er 13/11,5

Allerede første møtet veiledet hun meg også når det gjelder slikking. Hun sier selv at dette er veldig godt. Det ser jeg også på henne. MEN: Når vi prater om seksuell nytelse kommenterer hun alltid min tunge og mine fingre. Aldri min penis. Dette er så klart sårende. Men Jeg prøver å si til meg selv at to ut av tre ikke er så verst.

Når det kommer til følelser sier hun imidlertid at hun tenker på meg. Drømmer om å ha sex med meg. Lengter etter meg. Osv.

Hva sier dere voksne kvinner og menn? Har penisstørrelse noe å si? Er dette i så fall bare ved ONS? Hva er viktigst mellom en mann og en kvinne?

Anonymkode: 7bd28...0bf

Merker meg at du ikke beskriver hvordan du selv kjente henne. Det har jo en stor betydning det også. Hvordan var hun sammenlignet med dine tidligere partnere?

Du har en helt normal penis. Hun kjente det bare kile. Det forteller meg at hun neppe er særlig følsom der nede. Og det kan jo hende hun er av de som ikke kommer vaginalt og trenger klitorispåvirkning for å komme. Dvs det store flertall. Og da er det det samme hva du har i buksene. Slik jeg tolker henne, er hun ikke så opptatt av penis, og vil heller trekke fram det som fungerer for henne. Hun trenger klitorispåvirkning. Så stol på henne når hun sier at hun drømmer om deg. Det er åpenbart at hun nyter deg. 

For noen har penisstørrelse noe å si. I følge undersøkelser sier 60% at de ikke bryr seg om størrelse. Og størrelse ser ut til å være viktigere ved ons, men ikke mye. I det store og det hele kommer størrelse godt ned på lista hos de fleste kvinner. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Sphere skrev:

Merker meg at du ikke beskriver hvordan du selv kjente henne. Det har jo en stor betydning det også. Hvordan var hun sammenlignet med dine tidligere partnere?

Du har en helt normal penis. Hun kjente det bare kile. Det forteller meg at hun neppe er særlig følsom der nede. Og det kan jo hende hun er av de som ikke kommer vaginalt og trenger klitorispåvirkning for å komme. Dvs det store flertall. Og da er det det samme hva du har i buksene. Slik jeg tolker henne, er hun ikke så opptatt av penis, og vil heller trekke fram det som fungerer for henne. Hun trenger klitorispåvirkning. Så stol på henne når hun sier at hun drømmer om deg. Det er åpenbart at hun nyter deg. 

For noen har penisstørrelse noe å si. I følge undersøkelser sier 60% at de ikke bryr seg om størrelse. Og størrelse ser ut til å være viktigere ved ons, men ikke mye. I det store og det hele kommer størrelse godt ned på lista hos de fleste kvinner. 

Likevel bekrefter hun at større er bedre. En mindre penis er underlegent. Ja, kanskje det ikke er det viktigste. Men kan i hvert fall kvinner være ærlige om at større i seg selv er bedre? De som sier noe er i et lite mindretrall, og gir seg ut for å representere majoriteten av kvinner. Isolert sett er større bedre, og det er fakta. Hvorfor ikke bare bekrefte dette? Det er jo åpenbart. I stedet for å spille rundt med usikre menn. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men har mannen et pent ansikt så kan det veie opp for liten snopp.

Anonymkode: 2d076...681

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Likevel bekrefter hun at større er bedre. En mindre penis er underlegent. Ja, kanskje det ikke er det viktigste. Men kan i hvert fall kvinner være ærlige om at større i seg selv er bedre? De som sier noe er i et lite mindretrall, og gir seg ut for å representere majoriteten av kvinner. Isolert sett er større bedre, og det er fakta. Hvorfor ikke bare bekrefte dette? Det er jo åpenbart. I stedet for å spille rundt med usikre menn. 

Det er jo ikke åpenbart ettersom man fortsetter å diskutere dette opp og ned i mente. Ja, denne kvinnen likte store peniser (merk allikevel at hun drømmer om å ha sex med ham). Men jeg har også møtt mange som bekrefter at det ikke har noe å si, og vitenskapelige undersøkelser fortsetter å bygge opp under det samme. Hvorfor skal man nulle ut disse stemmene bare fordi du allerede har gjort deg opp en mening? 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Sphere skrev:

Det er jo ikke åpenbart ettersom man fortsetter å diskutere dette opp og ned i mente. Ja, denne kvinnen likte store peniser (merk allikevel at hun drømmer om å ha sex med ham). Men jeg har også møtt mange som bekrefter at det ikke har noe å si, og vitenskapelige undersøkelser fortsetter å bygge opp under det samme. Hvorfor skal man nulle ut disse stemmene bare fordi du allerede har gjort deg opp en mening? 

Jeg håper egentlig at han som skrev innlegget har selvrespekt og går videre. Finne seg ei annen. Det er det jeg ville gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg håper egentlig at han som skrev innlegget har selvrespekt og går videre. Finne seg ei annen. Det er det jeg ville gjort.

Kommer vel an på hvor mye stolthet han har lagt i egen penis. Hun har det tydeligvis deilig med ham og drømmer om ham. Skal han forsake et godt sexliv med henne kun fordi hun har sagt at hun liker store? Hvor mye makt skal man legge i penis når det ikke ser ut til å bety stort for partner? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sphere skrev:

Da har du vel fulgt dårlig med i denne debatten. Jeg har jo mang en gang sagt at jeg vet jeg ikke er for alle. At det handler om preferanser. Og i denne tråden hvordan JEG har opplevd de som har vært kritiske til størrelsen min. Det er ingenting feil med preferanser. Det jeg reagerer på er:

- at menn angriper kvinner som sier at størrelse ikke betyr noe og avfeier det som løgn. Det knebler og fordummer debatten.

- direkte feilinformasjon som hentydninger om at vitenskapelige undersøkelser må vike til fordel for direkte synsing. Vitenskapelige undersøkelser som viser at 60% av kvinner ikke bryr seg om størrelse, må liksom bøye seg fordi en bruker på KG har hørt noen på nabobordet si noe annet. Da har man lov til å bryte inn med fakta. 

Ikke gidd, de vil ikke høre. Ikke leser de hva som blir skrevet heller, hvertfall ikke det jeg skriver. Men ting som jeg aldri skriver, det er de flink å anklage meg for.. Er bare å gi opp, minsteandelen har vunnet.. Størrelse er alt, ingenting annet betyr noen ting for noen kvinner. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Sphere skrev:

Kommer vel an på hvor mye stolthet han har lagt i egen penis. Hun har det tydeligvis deilig med ham og drømmer om ham. Skal han forsake et godt sexliv med henne kun fordi hun har sagt at hun liker store? Hvor mye makt skal man legge i penis når det ikke ser ut til å bety stort for partner? 

Er det ikke litt trist å ikke kunne være stolt av sin egen penis når man har sex? Men for deg som nyter latterliggjøringa så er det jo ganske enkelt å si. Det er den eneste veien å gå for å akseptere seg selv riktignok. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det jeg fikk ut av dette var at kvinnen han møtte var nok en dame som synes større er bedre fordi det presser mer, og om du er tynn så kiler det bare. Tynn penis er underlegent tykk. Det er en deprimerende sannhet som man nesten bare må akseptere. Men er ikke lett når kvinner kommer med sine hvite løgner. Da er det lett å fortsette den håpløse drømmen... Man har jo selvfølgelig lyst til at kuken sin skal være tilfredsstillende, ikke at det bare er noe som kiler litt. Ønsketenkning, for en tynn penis vil alltid bare kile litt. Objektivt er en penis under gjennomsnittlig omkrets fordømt.  

Det er en sannhet at noen kvinner foretrekker større og tjukkere penis. For disse er tynn penis underlegent tjukk. Det er aldeles ikke en allmengyldig sannhet. 

Jeg personlig har aldri opplevd en penis som bare kiler litt. Kvinner - som menn - er forskjellig. Også nedentil. Uten at det gjør oss dårligere eller bedre. 

Du velger å tro på en sannhet som begrenser deg. For noen er sannheten at din penis er perfekt. Hva med å prøve å tro på det i stedet. Kanskje livet ditt blir bedre? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det ikke litt trist å ikke kunne være stolt av sin egen penis når man har sex? Men for deg som nyter latterliggjøringa så er det jo ganske enkelt å si. Det er den eneste veien å gå for å akseptere seg selv riktignok. 

Sph er kun en liten del av mitt seksuelle jeg. Selv om jeg liker ydmykelsen, har jeg selvsagt også et ønske å være nok for partner. Kunne tilfredsstille. At hun er fornøyd. Men jeg har også innsett at selve penetreringen er kun en liten del av sexen. Det er tenningen og begjæret som er viktigst. Er hun tent nok, skal det ikke mange cm til. 

Og igjen, sph er ikke for alle det heller. Det er ikke noe man kan tvinge seg til. Kroppen min reagerte på flaue situasjoner tidlig. Først mange år senere koblet jeg det. 

For din del handler det heller om å akseptere at du er normal, og at du neppe vil bli latterliggjort for det du har. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Rainstorm skrev:

Det er en sannhet at noen kvinner foretrekker større og tjukkere penis. For disse er tynn penis underlegent tjukk. Det er aldeles ikke en allmengyldig sannhet. 

Jeg personlig har aldri opplevd en penis som bare kiler litt. Kvinner - som menn - er forskjellig. Også nedentil. Uten at det gjør oss dårligere eller bedre. 

Du velger å tro på en sannhet som begrenser deg. For noen er sannheten at din penis er perfekt. Hva med å prøve å tro på det i stedet. Kanskje livet ditt blir bedre? 

Jeg kan jo drømme, men jeg føler det er en sannhet som angår de fleste kvinner. Den sannheten du prater om virker svært usannsynlig med mitt utgangpunkt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Sphere skrev:

Sph er kun en liten del av mitt seksuelle jeg. Selv om jeg liker ydmykelsen, har jeg selvsagt også et ønske å være nok for partner. Kunne tilfredsstille. At hun er fornøyd. Men jeg har også innsett at selve penetreringen er kun en liten del av sexen. Det er tenningen og begjæret som er viktigst. Er hun tent nok, skal det ikke mange cm til. 

Og igjen, sph er ikke for alle det heller. Det er ikke noe man kan tvinge seg til. Kroppen min reagerte på flaue situasjoner tidlig. Først mange år senere koblet jeg det. 

For din del handler det heller om å akseptere at du er normal, og at du neppe vil bli latterliggjort for det du har. 

Men du har i bakhodet at din penis aldri vil være bra nok, at din partner mest sannsynlig vil synes større er bedre? Jeg beundrer deg som har klart å akseptere dette. En dag, kanskje jeg klarer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gadd ikke lese alt...men 252 innlegg i denne tråden. Altså fins det mange forskjellige preferanser. Tipper dog at menn står for mange (de fleste?) av disse meningene. Det fins ikke en "spesiell type kvinne (hva nå enn som insinueres med det) som liker store peniser.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men du har i bakhodet at din penis aldri vil være bra nok, at din partner mest sannsynlig vil synes større er bedre? Jeg beundrer deg som har klart å akseptere dette. En dag, kanskje jeg klarer. 

Det gjelder å innse at man leverer en totalpakke, og at penisstørrelse kun er en liten del av denne. Det er også en av de få faktorene man faktisk ikke får gjort noe med. Om du fokuserer på å utvikle de faktorene du KAN få gjort noe med, vil du få en sterkere totalpakke. Og da blir penisstørrelse også mindre viktig for partner. 

Derfor har jeg ikke i bakhodet at min penis ikke vil være bra nok. Jeg er trygg på totalpakken. Og er hun ikke fornøyd, kan man bare gå videre. Ingen er for alle. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Sphere skrev:

Det gjelder å innse at man leverer en totalpakke, og at penisstørrelse kun er en liten del av denne. Det er også en av de få faktorene man faktisk ikke får gjort noe med. Om du fokuserer på å utvikle de faktorene du KAN få gjort noe med, vil du få en sterkere totalpakke. Og da blir penisstørrelse også mindre viktig for partner. 

Derfor har jeg ikke i bakhodet at min penis ikke vil være bra nok. Jeg er trygg på totalpakken. Og er hun ikke fornøyd, kan man bare gå videre. Ingen er for alle. 

Men tror du ikke at siden du tenner på SPH at det er mer til det enn så? Altså, at det ikke er en forsvarsmekanisme? Også, hvis dette er noe jeg skal klare å akseptere, så kan jeg ikke se noe annet enn at jeg må akseptere at min penis mest sannsynlig er underlegen. Som at det er et faktum at større er bedre. Jeg kan forstå totalpakka di, men kan samtidig ikke unnslippe at jeg må bare akseptere at det er sånn det er. Jeg har en underlegen penis. Ikke noe jeg kan være stolt av, men sånn er det. Det er fortsatt noe jeg må akseptere, for jeg tror ikke helt på at større ikke er bedre. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men tror du ikke at siden du tenner på SPH at det er mer til det enn så? Altså, at det ikke er en forsvarsmekanisme? Også, hvis dette er noe jeg skal klare å akseptere, så kan jeg ikke se noe annet enn at jeg må akseptere at min penis mest sannsynlig er underlegen. Som at det er et faktum at større er bedre. Jeg kan forstå totalpakka di, men kan samtidig ikke unnslippe at jeg må bare akseptere at det er sånn det er. Jeg har en underlegen penis. Ikke noe jeg kan være stolt av, men sånn er det. Det er fortsatt noe jeg må akseptere, for jeg tror ikke helt på at større ikke er bedre. 

Jeg tror det er en forsvarsmekanisme ja, som slår inn når jeg blir flau eller ydmyket pga at jeg er liten. Og dette har jeg hatt så lenge jeg kan huske. Selv om jeg ikke skjønte betydningen av det før ganske nylig. 

Det jeg ville jobbet med om jeg var deg, er at du faktisk har en helt normal penis. Som inngår i totalpakken din. Noen er større enn deg, noen er mindre. Mest sannsynlig vil ingen så mye som løfte på et øyebryn når de ser penisen din. Det de derimot er mer opptatt av er hva annet du kan tilby. Du har ingen underlegen penis. Det er du selv som gjør den underlegen. Men da handler det om holdning, ikke størrelse. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Sphere skrev:

Jeg tror det er en forsvarsmekanisme ja, som slår inn når jeg blir flau eller ydmyket pga at jeg er liten. Og dette har jeg hatt så lenge jeg kan huske. Selv om jeg ikke skjønte betydningen av det før ganske nylig. 

Det jeg ville jobbet med om jeg var deg, er at du faktisk har en helt normal penis. Som inngår i totalpakken din. Noen er større enn deg, noen er mindre. Mest sannsynlig vil ingen så mye som løfte på et øyebryn når de ser penisen din. Det de derimot er mer opptatt av er hva annet du kan tilby. Du har ingen underlegen penis. Det er du selv som gjør den underlegen. Men da handler det om holdning, ikke størrelse. 

En eller annen måte må jeg håndtere det på. Jeg tror ikke jeg kan håndtere det ved å late som at større ikke er bedre. Jeg er overbevist om at det er tilfelle. Jeg kan tro på at det ikke er alt, at det er totalpakka som du prater om, men større er fortsatt bedre. Fysisk sett. Jeg tror jeg bare kan håndtere dette ved å akseptere den realiteten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det menes jo figurativt, akkurat som når kvinner sammenligner penisen med lillefingeren så betyr det ikke at den er på faktisk størrelse med en lillefinger. Mer for å illustrere at den er liten. På et hånlig vis. 

Nope. Det er konkret snakk om blyant/lillefingersize. Godt under snittet m.a.o. Det blir for teit å vanne ut uttrykket til å gjelde alle under snittet, for jeg tror det bare er noen svært få dette gjelder.

Anonymkode: 3c347...17f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for liten og ikke for stor. Ikke for tynn og ikke for tykk. Ikke for kort og ikke for lang. Så lenge mannen vet hvordan han skal bruke den, og om han er grei, pålitelig, ærlig, generøs, respekter og bryr seg om dama er det mye viktigere enn hvilken vei pikker peker.

Anonymkode: d35be...fb3

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...