Gjest BlandaDrops Skrevet 8. mai 2017 #41 Skrevet 8. mai 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke bra å peele huden for mye, spesielt hvis man soler seg så mye som du gjør. Husk at solskadene kommer ofte seinere i livet. Kjenner ei som tok mye solarium. Plutselig begynte det og vises på huden hennes, hun fikk bl.a endel sorte prikker. Hun angrer idag på at hun solte seg i solarium. Anonymkode: ce793...8a2 Vell, yolo tenker nå jeg
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2017 #42 Skrevet 8. mai 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ser 5-10 år yngre ut. Ingen som tror jeg er 44. Har litt sinnarynke, pannelinjer og litt over munnen. Har gode gener. Har venninner som er 10 år yngre som har mere linjer og rynker enn meg. Jeg har litt pigmentflekker, og de har kommet de siste årene. De blir blekere om vinteren (behandler de med syre). Jeg har nok ikke solet meg mer enn andre, og har som sagt kuttet veldig ned på solarium de siste 10-15 årene. Bruker alltid spf 15-30 i sola. Anonymkode: a2a13...d8e Godt å høre. Tror mye har med gener å gjøre, men ser også at for mye sol, og da spesielt solarium, ikke er bra for huden. Anonymkode: ce793...8a2
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2017 #43 Skrevet 8. mai 2017 4 minutter siden, BlandaDrops skrev: Holder på sånn periodevis, jeg er 26 år og har flott hud. Verdt å merke seg er at jeg bruker mye bodybutter og sånt også peeler jeg ofte. Det er ikke nå du vil se om huden din er flott, "alle" 26 åringer har flott hud. Jeg hadde samme ansiktshuden da jeg var 26 som jeg hadde da jeg var 18. Om 5-10 år kommer resultatene av hudpleie og sol/ikke sol, gener osv. Anonymkode: a2a13...d8e 4
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2017 #44 Skrevet 8. mai 2017 Akkurat nå, BlandaDrops skrev: Vell, yolo tenker nå jeg Spørs om du sier det samme om 10-20 år... Anonymkode: ce793...8a2 2
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2017 #45 Skrevet 8. mai 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Godt å høre. Tror mye har med gener å gjøre, men ser også at for mye sol, og da spesielt solarium, ikke er bra for huden. Anonymkode: ce793...8a2 Ja det er helt klart, hadde sikkert hatt enda færre linjer og definitivt færre pigmentflekker om jeg hadde passet meg mer for sola. Jeg er nok heldig sånn utseendemessig, men det betyr ikke så mye når man for beskjed om at man har ondartet føflekkkreft.... Anonymkode: a2a13...d8e
Gjest BlandaDrops Skrevet 8. mai 2017 #46 Skrevet 8. mai 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Spørs om du sier det samme om 10-20 år... Anonymkode: ce793...8a2 Da er jeg gammel uansett, så jeg velger «browndelight» idag mot fler rynker når jeg uansett er over toppen
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2017 #47 Skrevet 8. mai 2017 Akkurat nå, BlandaDrops skrev: Da er jeg gammel uansett, så jeg velger «browndelight» idag mot fler rynker når jeg uansett er over toppen Er du gammel når du er 36? Okeeey. Anonymkode: a2a13...d8e 4
Gjest BlandaDrops Skrevet 8. mai 2017 #48 Skrevet 8. mai 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er du gammel når du er 36? Okeeey. Anonymkode: a2a13...d8e På vei ned så absolutt.
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2017 #49 Skrevet 8. mai 2017 2 minutter siden, BlandaDrops skrev: På vei ned så absolutt. Det var da litt av en holdning. Jeg kan fortelle deg at jeg kjenner damer i 30 og 40 årene, som ser ut som de har hud som de er i 20 årene. Gode gener ja, men også forsiktig med soling. Man kan holde seg veldig lenge hvis man er litt bevisst på dette. Vet om ei som er i slutten av 50 årene som har nesten helt glatt hud naturlig. Anonymkode: ce793...8a2 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2017 #50 Skrevet 8. mai 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja det er helt klart, hadde sikkert hatt enda færre linjer og definitivt færre pigmentflekker om jeg hadde passet meg mer for sola. Jeg er nok heldig sånn utseendemessig, men det betyr ikke så mye når man for beskjed om at man har ondartet føflekkkreft.... Anonymkode: a2a13...d8e Jeg skjønner. Man får et helt annet perspektiv, men det kan også være en pekepinn på livsstil. Håper det går bra med deg. 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: ce793...8a2
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2017 #51 Skrevet 8. mai 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg skjønner. Man får et helt annet perspektiv, men det kan også være en pekepinn på livsstil. Håper det går bra med deg. Anonymkode: ce793...8a2 Takk. Ja, kirurgen var veldig positiv. Skal følges opp i 5 år uansett, legesjekk hver 3 mnd i 1-2 år osv. Ventetiden på svar er grusom. Anonymkode: a2a13...d8e
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2017 #52 Skrevet 8. mai 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk. Ja, kirurgen var veldig positiv. Skal følges opp i 5 år uansett, legesjekk hver 3 mnd i 1-2 år osv. Ventetiden på svar er grusom. Anonymkode: a2a13...d8e Forstår det med ventetiden, tenk positivt så håper jeg det ordner seg. Men dropp solariumet:) Anonymkode: ce793...8a2
Gjest BlandaDrops Skrevet 8. mai 2017 #53 Skrevet 8. mai 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk. Ja, kirurgen var veldig positiv. Skal følges opp i 5 år uansett, legesjekk hver 3 mnd i 1-2 år osv. Ventetiden på svar er grusom. Anonymkode: a2a13...d8e Glemte helt å si det, men ønsker deg alt godt. Jeg krysser fingra for deg.
Gjest Athleisure Skrevet 8. mai 2017 #54 Skrevet 8. mai 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Får jeg oppretholdt fargen med 20 min i mnd? Anonymkode: 19017...7ba Det er noe du må se litt an! Jeg pleier å ta ca. 40 min per gang jeg tar solarium, da får jeg god farge. Du kan jo forsøke å ta 20 min en gang i uken for eksempel
Gjest Athleisure Skrevet 8. mai 2017 #55 Skrevet 8. mai 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi er blitt så solhysteriske for tiden. Litt soling er sunt, og en fantastisk kilde til D-vitamin. Jeg har vært mye ute i solen hver sommer, uten høy faktor og har fin hud i en alder av 34. Syns likevel det er unødvendig for deg å "vedlikehold fargen" etter sommeren er over. Solariumsbrune mennesker i desember er kleint. Anonymkode: 27962...3d4 Kleint? Hva er "kleint" med å ha farge om vinteren? Jeg har alltid litt farge, fordi brunfargen forsvinner aldri helt
MissPierce Skrevet 8. mai 2017 #56 Skrevet 8. mai 2017 (endret) 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk. Ja, kirurgen var veldig positiv. Skal følges opp i 5 år uansett, legesjekk hver 3 mnd i 1-2 år osv. Ventetiden på svar er grusom. Anonymkode: a2a13...d8e Har du mye føflekker, og er de store? Tar selv sol, sånn i gjennomsnitt 20min annenhver uke for å opprettholde fargen. Bruker alltid solfaktor 20-30 når jeg er ute om dagen fra mai til oktober. Å sminken min har også solfaktor 20. Har en føflekk som er større enn 5mm,men fått beskjed om at sjansen for å få føflekkreft i den er uhyre liten. Ellers så har jeg bare sånne små prikke føflekker. Har en sykdom som gjør at jeg sliter med vitamin opptak, og som gir meg hudproblemer. Så både fastlegen og hudlegen anbefaler meg litt solarium for å minske plagene og få nok d-vitamin. Tarmen tar ikke opp bra nok i tablett form 😕 Krysser fingrene og tær for deg 😊😊 Var mye skrivefeil, så måtte inn å rette litt. Autokorekt er artig serru 😂😕 Endret 8. mai 2017 av MissPierce
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2017 #57 Skrevet 8. mai 2017 Når man er 55-60 så vil ønsker man fremdeles å leve, om noen skulle tro at det endrer seg med årene. Anonymkode: c6253...631 4
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2017 #58 Skrevet 8. mai 2017 26 minutter siden, BlandaDrops skrev: Glemte helt å si det, men ønsker deg alt godt. Jeg krysser fingra for deg. Takk <3 Anonymkode: a2a13...d8e
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2017 #59 Skrevet 8. mai 2017 9 minutter siden, MissPierce skrev: Har du mye føflekker, og er de store? Tar selv sol, sånn i gjennomsnitt 20min annenhver uke for å opprettholde fargen. Bruker alltid solfaktor 20-30 når jeg er ute om dagen fra mai til oktober. Å sminken min har også solfaktor 20. Har en føflekk som er større enn 5mm,men fått beskjed om at sjansen for å få føflekkreft i den er uhyre liten. Ellers så har jeg bare sånne små prikke føflekker. Har en sykdom som gjør at jeg sliter med vitamin opptak, og som gir meg hudproblemer. Så både fastlegen og hudlegen anbefaler meg litt solarium for å minske plagene og få nok d-vitamin. Tarmen tar ikke opp bra nok i tablett form 😕 Krysser fingrene og tær for deg 😊😊 Var mye skrivefeil, så måtte inn å rette litt. Autokorekt er artig serru 😂😕 Takk <3 Jeg har noen føflekker men ikke mer enn normalt, de jeg har som er slitt store er utstående. Har lite på armer og bein uten om sånne bitte små og mest på overkropp. Anonymkode: a2a13...d8e
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2017 #60 Skrevet 8. mai 2017 Mannen min spiller fotball med en gjeng kompiser på fritiden, og for rundt to måneder Anonymkode: c6253...631 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå