AnonymBruker Skrevet 14. mai 2017 #181 Skrevet 14. mai 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg holdt et øye med mine, men innen jeg oppdaget noe galt var det for sent. Hvor alvorlig det egentlig var får jeg svar på 1-3 uker. Anonymkode: a2a13...d8e Oppdater gjerne her hva svaret er. Håper det går bra med deg:)Krysser fingre for deg. Anonymkode: ce793...8a2
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2017 #182 Skrevet 14. mai 2017 7 timer siden, BlandaDrops skrev: Beklager tonefallet mitt, jeg visste ikke at det var du som hadde kreft. Jeg ville ha ordlagt meg annerledes hadde jeg visst det. Det vanligste er å behandle de rundt deg med respekt uavhengig av hva du vet om dem eller ikke. Anonymkode: 5af1c...d95
Gjest BlandaDrops Skrevet 14. mai 2017 #183 Skrevet 14. mai 2017 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det vanligste er å behandle de rundt deg med respekt uavhengig av hva du vet om dem eller ikke. Anonymkode: 5af1c...d95 Nå har ikke jeg vært respektløs heller da så. Når man snakker med noen så tuner man seg gjerne inn på vedkommende, men det blir veldig vanskelig når folk alltid kommenterer anonymt her inne. Endret 14. mai 2017 av BlandaDrops
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2017 #184 Skrevet 14. mai 2017 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg holdt et øye med mine, men innen jeg oppdaget noe galt var det for sent. Hvor alvorlig det egentlig var får jeg svar på 1-3 uker. Anonymkode: a2a13...d8e Kan jeg spørre? Sjekka du lissom føflekkene dine hver dag, og brått når du våkna, så så du noe unormalt? Anonymkode: 19017...7ba
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2017 #185 Skrevet 14. mai 2017 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan jeg spørre? Sjekka du lissom føflekkene dine hver dag, og brått når du våkna, så så du noe unormalt? Anonymkode: 19017...7ba Nei, det gjør vel ingen. Jeg klødde mye på den, og en dag jeg kikka var den plutselig gått fra å være mørkebrun til å være lysebrun, hvit og rosa. Forandringen skjedde på ca 1-2 mnd. Anonymkode: a2a13...d8e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå