Gå til innhold

Anna Rasmussen


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

Det er åpenbart at mange bloggere sliter veldig med å forstå noe som for de fleste virker ganske enkelt: Å merke det du legger ut som er sponset (altså Anna&co: som du tjener eller kan tjene penger på at blir solgt). 

Burde være såre enkelt eller? Anna har uttalt at reglene er vanskelige å forstå. Alternativt legger hun skylden på Jan. 

Om det er en sammenheng mellom mangel på skolegang og en så elementær forståelse kan man jo lure på. For man taper jo ikke penger på å skrive ordet REKLAME.. 

Lille speil på veggen der, hvem er det som bestemmer i landet her? Ikke du, Anna. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Takk for link, skal gjøre det jeg også.

blokkert? hvordan blir du blokkert? 😂

Sa hun skulle merke bokinnleggene sine på IG som reklame,hun sa imot å sa hun kunne jobben sin bedre enn meg.

Jeg svarte "tydeligvis ikke" å ble blokkert 😂

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Friluftsdame skrev:

Det er åpenbart at mange bloggere sliter veldig med å forstå noe som for de fleste virker ganske enkelt: Å merke det du legger ut som er sponset (altså Anna&co: som du tjener eller kan tjene penger på at blir solgt). 

Burde være såre enkelt eller? Anna har uttalt at reglene er vanskelige å forstå. Alternativt legger hun skylden på Jan. 

Om det er en sammenheng mellom mangel på skolegang og en så elementær forståelse kan man jo lure på. For man taper jo ikke penger på å skrive ordet REKLAME.. 

Lille speil på veggen der, hvem er det som bestemmer i landet her? Ikke du, Anna. 

Av å til lurer jeg på om hun faktisk er så korka eller om hun bare er vrang..

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
Akkurat nå, J.. skrev:

Sa hun skulle merke bokinnleggene sine på IG som reklame,hun sa imot å sa hun kunne jobben sin bedre enn meg.

Jeg svarte "tydeligvis ikke" å ble blokkert 😂

:skratte:#Worth It 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

:skratte:#Worth It 

Haha ja! 😂

Interessant at både Anna og Anniken har blokket meg på nøyaktig samme grunnlag..

Endret av J..
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, J.. skrev:

Skulle gjerne gjort det!

.....men er blokkert..

Bare logg ut brukeren din, så ser du alt. Hun har åpen profil :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, wahaj skrev:

Bare logg ut brukeren din, så ser du alt. Hun har åpen profil :)

Fikk bildene på PM så har sendt inn :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De tror vel at leserene skal tro de har kjøpt klærne selv og skal vise hverdagslige bilder. Hele instagram er jo reklameplakat. Bare til å skrive reklame med en gang bildene lastes opp. Ikke noe blir kjøpt selv, så slutt å lyv for leserene. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avslører siste krampe med hemmeligheter; nå prisen på forlovelsesringen... hva skjer når det ikke er mer «hemmeligheter» å gå ut med?🤔🙃

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Quote: «Jeg kan vel innrømme at jeg sleit med å finne en ting som jeg kunne si som ikke var for ille å gå offentlig med, men samtidig en ting som dere ikke visste fra før. Jeg har faktisk noen hemmeligheter, i flertall som jeg skal røpe i løpet av den neste måneden, men som jeg ikke kan fortelle om enda. Men hvis jeg skal gi dere noe på denne kan jeg være så privat å si at jeg aldri har hatt en one night stand noen gang.»

 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Twinkle~ skrev:

Avslører siste krampe med hemmeligheter; nå prisen på forlovelsesringen... hva skjer når det ikke er mer «hemmeligheter» å gå ut med?🤔🙃

Også klager hun på at boten er på 100 000kr og drar saken til Markedsrådet. Har de råd til forlovelsesring til 84000kr, så har de jaggu råd til å betale boten sin også. Noe som heter å ta ansvar for egne ugjerninger. 

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på hvilke bilder hun får klikk,over 1200 for et med henne og de 2 yngste ,lite på de med det med interiør. Hvilke folk er det som gir henne klikk på eksponeringen av de ? 😳

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Twinkle~ skrev:

Quote: «Jeg kan vel innrømme at jeg sleit med å finne en ting som jeg kunne si som ikke var for ille å gå offentlig med, men samtidig en ting som dere ikke visste fra før. Jeg har faktisk noen hemmeligheter, i flertall som jeg skal røpe i løpet av den neste måneden, men som jeg ikke kan fortelle om enda. Men hvis jeg skal gi dere noe på denne kan jeg være så privat å si at jeg aldri har hatt en one night stand noen gang.»

 

 

Tekstoppbygning er hun ikke god på, men hun vet virkelig å bygge opp en spenningskurve si. «Aldri hatt ONS», janei. Hva blir det neste? Aldri sovet under åpen himmel kanksje. Eller aldri lagd middag fra bunn av. Venter i spenning her.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.1.2019 den 15.12, Xstrella skrev:

De tror vel at leserene skal tro de har kjøpt klærne selv og skal vise hverdagslige bilder. Hele instagram er jo reklameplakat. Bare til å skrive reklame med en gang bildene lastes opp. Ikke noe blir kjøpt selv, så slutt å lyv for leserene. 

Selvsagt vil de det. De er jo privatpersoner, må vite!
Om man virker mindre kommersiell er man nok også mer attraktiv for annonsører/sponsorer, kan hende settes det også som krav at reklamen ikke må fremstå som altfor 'åpenbar'. Vi kjenner ikke bloggbransjens forhold til annonsører/sponsorer, men spørs om det er bedre enn annonsører/sponsorer i Youtube-videoer.

Som alltid tenker disse med lommeboken. Regler er jo så når man kan leke privatperson om man skulle få smekk på lanken. Se bare på Dubai-bloggerne - synes det er passe tvilsomt at man synes det er greit helt til det får oppmerksomhet og ryktet sitt står på spill. Ufyselig. Sant og si hadde det stått mer respekt av å stå for det man har gjort, men det er jo som kjent ikke typisk bloggeratferd.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk kritiserer  prisen på forlovelseringen til Anna, som kostet over 80.000 kr. De mener de hadde vært fornøyde med en ring til 2-300 kr, og ser ikke poenget med å bruke så mye penger på en ring. Men seriøst, det er ingen som bruker kun 200,- på en forlovelsesring! Du må ut med noen tusen for å få en ekte ring. Når økonomien er god, så ser jeg ingen feil i å bruke 80tusen kr på en ring du skal bære resten av livet. Den kan jo gå i arv også. Dessuten trodde jeg alle damer elsket gull og diamanter. Ingen vil ha en uekte forlovelsesring til 200 kr??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

15 minutter siden, Sjokka skrev:

Folk kritiserer  prisen på forlovelseringen til Anna, som kostet over 80.000 kr. De mener de hadde vært fornøyde med en ring til 2-300 kr, og ser ikke poenget med å bruke så mye penger på en ring. Men seriøst, det er ingen som bruker kun 200,- på en forlovelsesring! Du må ut med noen tusen for å få en ekte ring. Når økonomien er god, så ser jeg ingen feil i å bruke 80tusen kr på en ring du skal bære resten av livet. Den kan jo gå i arv også. Dessuten trodde jeg alle damer elsket gull og diamanter. Ingen vil ha en uekte forlovelsesring til 200 kr??

Men hu har jo sagt at hu ikke kan gå

med den fordi den er så upraktisk. Så hvorfor velger hun da å di det er den hun vil/må ha. Når den itillegg er såpassdyr 🤷🏻‍♀️

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sjokka skrev:

Folk kritiserer  prisen på forlovelseringen til Anna, som kostet over 80.000 kr. De mener de hadde vært fornøyde med en ring til 2-300 kr, og ser ikke poenget med å bruke så mye penger på en ring. Men seriøst, det er ingen som bruker kun 200,- på en forlovelsesring! Du må ut med noen tusen for å få en ekte ring. Når økonomien er god, så ser jeg ingen feil i å bruke 80tusen kr på en ring du skal bære resten av livet. Den kan jo gå i arv også. Dessuten trodde jeg alle damer elsket gull og diamanter. Ingen vil ha en uekte forlovelsesring til 200 kr??

Jeg elsker verken gull eller diamanter,å jeg er langt ifra den eneste.

Prisen falt de nok på for "sjokkfaktoren".

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Sjokka skrev:

Folk kritiserer  prisen på forlovelseringen til Anna, som kostet over 80.000 kr. De mener de hadde vært fornøyde med en ring til 2-300 kr, og ser ikke poenget med å bruke så mye penger på en ring. Men seriøst, det er ingen som bruker kun 200,- på en forlovelsesring! Du må ut med noen tusen for å få en ekte ring. Når økonomien er god, så ser jeg ingen feil i å bruke 80tusen kr på en ring du skal bære resten av livet. Den kan jo gå i arv også. Dessuten trodde jeg alle damer elsket gull og diamanter. Ingen vil ha en uekte forlovelsesring til 200 kr??

Selv med MEGET god økonomi hadde jeg følt det som sløsing å bruke mer enn 7-10 000 kr maks på en forlovelsesring. Hadde jeg da hatt 70 000 til overs hadde jeg følt meg mye mer komfortabel med om de sto på sparekonto i barnas navn.  

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Zenhouse skrev:

Selv med MEGET god økonomi hadde jeg følt det som sløsing å bruke mer enn 7-10 000 kr maks på en forlovelsesring. Hadde jeg da hatt 70 000 til overs hadde jeg følt meg mye mer komfortabel med om de sto på sparekonto i barnas navn.  

Hadde du? Hm, jeg er visst litt for glad i ringer 😄 Kjenner ei som fikk en flott diamant ring til 8500 kr, og det var i forbindelse med de hadde vært samboere i 1 år. Og jeg tenker, hvis vi har alt vi trenger og lever bra hver måned, hvorfor skal alle pengene stå på en sparekonto?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...