Gå til innhold

Anna Rasmussen


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

Gjest Macimba

Jøje meg, de er jo helt fjerne, og har tydeligvis ikke det minste peiling på priser, og hvordan de flestes økonomi er.

Hvem i alle dager er villig til å betale de gigasummene for å bo i det huset en uke, der det verken er tilgang til sjø eller båt. Og der man må kjøre  i timevis for å komme til Dyreparken. 

Endret av Macimba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Hva er egentlig vitsen i å leie ut hjemmet sitt på den måten? Hadde forstått det om det var ei hytte på fjellet uten hotell eller leiehytter på flere mils omkrets... Eller ei øy med god badestrand uten mulighet for noen som helst leie av hotell, campingplass eller hytter. Slik at da privatpersoner leier ut sine hjem og hytter. 

Det er mange som finansierer ferien på den måten. Og det er jo helt greit. Området der huset er, er ganske ettertraktet på sommeren.  Har bodd der selv. Så hun får nok leid det ut, men prisen er jo helt hinsides! Må gå mye lenger ned i pris.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Nasse Nøff ❤ said:

Hva er egentlig vitsen i å leie ut hjemmet sitt på den måten? Hadde forstått det om det var ei hytte på fjellet uten hotell eller leiehytter på flere mils omkrets... Eller ei øy med god badestrand uten mulighet for noen som helst leie av hotell, campingplass eller hytter. Slik at da privatpersoner leier ut sine hjem og hytter. 

Det har jo blitt kjempevanlig. Hørt om AirBnB? :P Det er jo for å tjene penger. 

Prisen er ikke altfor ulik tilsvarende boliger på Sørlandet, men den havner neppe øverst på ønskelista hos folk hvis det ikke er rett ved sjøen. Er ikke akkurat den idylliske sørlandsstemningen på det huset. Men jeg blir ikke sjokkert om det blir utleid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
solmåneogstjerner skrev (På 15.1.2019 den 12.45):

Det er mange som finansierer ferien på den måten. Og det er jo helt greit. Området der huset er, er ganske ettertraktet på sommeren.  Har bodd der selv. Så hun får nok leid det ut, men prisen er jo helt hinsides! Må gå mye lenger ned i pris.

 

Albbas skrev (På 15.1.2019 den 13.14):

Det har jo blitt kjempevanlig. Hørt om AirBnB? :P Det er jo for å tjene penger. 

Prisen er ikke altfor ulik tilsvarende boliger på Sørlandet, men den havner neppe øverst på ønskelista hos folk hvis det ikke er rett ved sjøen. Er ikke akkurat den idylliske sørlandsstemningen på det huset. Men jeg blir ikke sjokkert om det blir utleid. 

 

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Just now, Nasse Nøff ❤ said:

 

Sært, hadde aldri turt å leie ut på den måten. har sett skrekkeksemplene. Og jeg hadde aldri leid slik selv. Spesielt om prisene er det samme som hotell og andre bedrifter. 

Hotell er jo sykt upraktisk om du har barn, og ønsker å bo lenge et sted (som mange ønsker å gjøre på Sørlandet om sommeren). Så kan man grille på kveldene, ungene har god plass til å leke, er huset ved sjøen kan man bade uten å stresse med å kjøre til en strand. 

Husk at Sørlandet er ekstremt populært på sommeren. Hele Rogaland blant annet flykter jo dit. :ler:

Fordelen til AR er jo at huset er så tomt i utgangspunktet at det er enkelt å tilrettelegge for utleie. Personlig kunne jeg ikke tenkt meg å leie en sånn bolig, når vi leier privatbolig er det for å finne noe med sjel. Men jeg kan absolutt anbefale å sjekke ut privatleie hvis du skal ha familieferie, det er mange fine perler på markedet, spesielt i utlandet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjærlighetsbarn98
3 timer siden, Macimba skrev:

Jøje meg, de er jo helt fjerne, og har tydeligvis ikke det minste peiling på priser, og hvordan de flestes økonomi er.

Hvem i alle dager er villig til å betale de gigasummene for å bo i det huset en uke, der det verken er tilgang til sjø eller båt. Og der man må kjøre  i timevis for å komme til Dyreparken. 

Ifølge beskrivelsen på Finn skrev Anna at dyreparken ligger ca 35 min unna, altså ikke timesvis unna. 

87F32B61-1B40-4EC8-802C-94990586325D.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brielle
9 minutter siden, Kjærlighetsbarn98 skrev:

Ifølge beskrivelsen på Finn skrev Anna at dyreparken ligger ca 35 min unna, altså ikke timesvis unna. 

87F32B61-1B40-4EC8-802C-94990586325D.png

Hun skriver at Kjevik Lufthavn er 35 min. unna. Ligger den rett ved dyreparken? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, solmåneogstjerner skrev:

Oi. Betalte 20 000 for en to ukers sydentur for 4. Aldri i livet om jeg hadde betalt så mye for en uke i det huset. Det skal sies at hytteprisene på Sørlandet er ganske stive om sommeren. Men for halve prisen kan man få en koselig hytte ved sjøen. Hadde heller gjort det!

Har erfaring med utleie. Med 10 sengeplasser og 5 min til dyreparken og Hamresanden leier vi ut et hus for 9500 kr i uka. Ser noen kan legge seg opp mot 12000 i uka. Med konkurranse fra abra havn feks ser vi at etterspørselen har sunket de siste årene.  

For 20 000 i uka, bør det være tilgang på båt el basseng m.m

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjærlighetsbarn98
2 minutter siden, Brielle skrev:

Hun skriver at Kjevik Lufthavn er 35 min. unna. Ligger den rett ved dyreparken? 

Jeg søkte opp dyreparkens sider, og ifølge nettsiden så ligger den noen kilometer unna. 

CC2C3F28-D414-4305-9C65-01E66B6DE861.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Brielle skrev:

Hun skriver at Kjevik Lufthavn er 35 min. unna. Ligger den rett ved dyreparken? 

Tenker det tar ca 40 min fra søgne til dyreparken, og 10 min ekstra til kjevik. 

Huset deres ligger nærme veldig flott badestrand da. Men prisen er stiv ja. 

Endret av Zenhouse
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I morgen skal hun på God Morgen Norge for å fortelle om et turbulent år, hvis forhåndsomtalen stemmer.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Oppland skrev:

I morgen skal hun på God Morgen Norge for å fortelle om et turbulent år, hvis forhåndsomtalen stemmer.

Og jeg som både trodde og håpet at hun og Tv2 var ferdige med hverandre.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Zenhouse skrev:

Tenker det tar ca 40 min fra søgne til dyreparken, og 10 min ekstra til kjevik. 

Huset deres ligger nærme veldig flott badestrand da. Men prisen er stiv ja. 

Det er 30 min til dyreparken, 40 til flyplassen, fra dette huset

😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Brielle
20 minutter siden, Kjærlighetsbarn98 skrev:

Jeg søkte opp dyreparkens sider, og ifølge nettsiden så ligger den noen kilometer unna. 

CC2C3F28-D414-4305-9C65-01E66B6DE861.png

Aha, takk 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt normalt å leie ut hus og hytte på sørlandet. Folk kjører mest bil dit. Tar ca 45-60 min fra Dyreparken.. Å leie hus eller hytte er ganske praktisk spesielt når man har barn. Det er veldig nært sjøen i Søgne. Ikke umulig at noen er villig til å betale den prisen, men antagelig priset litt høyt. Folk kjører mest bil dit.

Endret av Miranda16
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Veslefrikk skrev:

Og jeg som både trodde og håpet at hun og Tv2 var ferdige med hverandre.

Det virker som hun er "inne i varmen" der nå.😐

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Miranda16 skrev:

Helt normalt å leie ut hus og hytte på sørlandet. Folk kjører mest bil dit. Tar ca 45-60 min fra Dyreparken.. Å leie hus eller hytte er ganske praktisk spesielt når man har barn. Det er veldig nært sjøen i Søgne. Ikke umulig at noen er villig til å betale den prisen, men antagelig priset litt høyt. Folk kjører mest bil dit.

Nja, de som velger hotell, de bruker ofte kollektiv. Men de «storfamiliene» med råd til slike hus osv, bruker nok mest bil ja. 

Ble kjent med en familie når jeg var nede på noahs ark, og de tok fly, tog og buss for å komme dit. Jeg tok tog og buss, jeg bor høyt i Buskerud. 

Må nok si meg enig i at storfamilier og slikt har det nok best i hus, der de kan kan lage seg mat og slikt. Men jeg med 2barn som alenemor, syns nok hotell absolutt var enklest. Selvom det ble svært dyrt det også. Skjønner at en storfamilie heller vil bruke mer penger på å bo, enn hva mat koster. Syns ikke det var så dyrt hos Anna, når man tenker på at jeg brukte 17000 for opphold, mat, drikke, biletter, osv. Og dette var en helg! 

Leier man hus for 25000 på en uke, betaler man ikke mer enn maks 3000 kanskje for mat og drikke, også kommer inngangsbilletter til parken hvis man skal dit, så kanskje 30000 blir brukt på en uke? Ville nok heller valgt det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...