Gå til innhold

Anna Rasmussen


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

3 minutter siden, Emmy_H skrev:

https://www.seher.no/kjendis/derfor-trakk-hun-seg-unna-rampelyset/70663747#_ga=2.83379350.1863537489.1546479583-1058205712.1546350456 ikke verdt å lese, handler om at hun vil verne familielivet men skal ikke slutte å blogge. 

Det var ikke det at hun "trakk seg unna rampelyse", hun ble dyttet ut fordi hun er fullstendig over stokk og stein med klaging, umoralsk utlevering av mindreåringe i kombinasjon av pupp, rompe, sexy bilder, konflikter og umerket reklame på alt fra tannblekning og vippeserum til plakater. Hun har ingenting å komme med for de med normale interesser, og de eneste leserene hun må ha er enten 15-17 åringer eller folk som var innom "nakenprat" sin runketråd og vil sjekke bloggen. Herregud jeg blir så flau på hennes vegne. 

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Ser klippet fra god morgen nå. Forstår ikke helt hvordan hun kan påstå at media vrir på ting. Noen som har sett noen eksempler av dette? Alt media har skrevet, har jo vært så å si direkte sitat fra hennes egen blogg, altså hennes ord. Det eneste som kan ha flere sider av samme sak, er den kake-krigen. 

Provoserer meg at hun klager over den boten. For selv etter boten, så er hun ekstrem sløv på merking av reklame. Så den boten bør stå! Eventuelt bli enda høyere, fordi hun evner jo ikke å følge reglene. Håper dere her inne som følger godt med i sosiale medier fortsetter å sender inn når hun slurver og jukser på merking. For alt bør registreres, slik at de ser at hun ikke følger reglene og er fortsatt provoserende sløv med vilje! Dette er jobben hennes, og det provoserer meg at hun prøver å vri seg unna boten, samtidig som at hun fortsetter å jukse. 
Skulle ønske folk sluttet å lese bloggen hennes til boten er betalt. Fordi det er dritt at leserne som hun har lurt og svindelt, skal betale for denne boten. Det er jo derfor hun nå pøser på med reklame hver dag. 

Det er en ting jeg blir nesten forbannet over. Det er så idiotisk sagt at det koker inni meg. Hun sier at hun kan ikke bare sette seg på skolebenken, fordi hun har tre barn så det har hun ikke tid til. HALLO!!! Barna går skole og barnehage, hun har jo nok av tid!! Det er ikke tid som er problemet, det er penger. Hun sier jo det selv, alt handler om penger, hun kan vist ikke ha en A4 jobb med 3 barn, det har hun ikke råd til. Det provoserer meg, fordi det er så mange mødre og fedre der ute som lever på 1 inntekt mens en studerer, eller også om begge studere. De dør ikke av sult for det. Så her sitter hun å svindler mindreårige og dumme, nysgjerrige folk (oss her i tråden blant annet, også meg) fordi vi skal finansiere hennes luksusliv. Fordi hun kan ikke sette seg på skolebenken som et normalt menneske, fordi det har hun ikke tid til. 

At hun skylder på media er ikke nytt. Ingenting er hennes feil. Alt ansvar ligger hos mediene og «haterne» 🙄.

Angående studier skjønner jeg ikke hva hun ikke har tid til? Man har tid til det man setter av tid til! Hun kjeder seg jo så mye hjemme, så det kan ikke være så fryktelig vanskelig. Er nok mer viljen det står på.

Endret av Hattifnatten
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Hattifnatten skrev:

At hun skylder på media er ikke nytt. Ingenting er hennes feil. Alt ansvar ligger hos mediene og «haterne» 🙄.

Angående studier skjønner jeg ikke hva hun ikke har tid til? Man har tid til det man setter av tid til! Hun kjeder seg jo så mye hjemme, så det kan ikke være så fryktelig vanskelig. Er nok mer viljen det står på.

Eller kanskje frykt for ikke å få det til eller noe. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
Hattifnatten skrev (På 16.1.2019 den 16.02):

At hun skylder på media er ikke nytt. Ingenting er hennes feil. Alt ansvar ligger hos mediene og «haterne» 🙄.

Angående studier skjønner jeg ikke hva hun ikke har tid til? Man har tid til det man setter av tid til! Hun kjeder seg jo så mye hjemme, så det kan ikke være så fryktelig vanskelig. Er nok mer viljen det står på.

  

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når det gjelder skole og inntekt så tenker jeg det handler om at Anna ikke tenker langsiktig. Hun ønsker ikke å leve av en normal inntekt, hun har blitt vant til luksus og vil ikke gi slipp. Men virker som hun ikke tenker på at høy inntekt fra blogging ikke vil vare evig (selvom det i det siste virker som inntekten ikke er så høy som hun er vant til og skulle ønske) 

å gå på skole mens man har barn er det mange som gjør. Også enslige forsørgere. Anna ville blitt overrasket over hvor lite man kan klare seg på med rette prioriteringer. Det er ikke sånn at hun ikke kunne overlevd uten den drit dyre bilen hun har f.eks 🙄

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, MeredithG skrev:

Litt pussig at hun forsvarer seg med at hun ikke visste om disse konkurransene, og i neste øyeblikk er enig i at hun skal ha straff for det hun har gjort. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Missy1 skrev:

Når det gjelder skole og inntekt så tenker jeg det handler om at Anna ikke tenker langsiktig. Hun ønsker ikke å leve av en normal inntekt, hun har blitt vant til luksus og vil ikke gi slipp. Men virker som hun ikke tenker på at høy inntekt fra blogging ikke vil vare evig (selvom det i det siste virker som inntekten ikke er så høy som hun er vant til og skulle ønske) 

å gå på skole mens man har barn er det mange som gjør. Også enslige forsørgere. Anna ville blitt overrasket over hvor lite man kan klare seg på med rette prioriteringer. Det er ikke sånn at hun ikke kunne overlevd uten den drit dyre bilen hun har f.eks 🙄

Utdanning? Nei, det har hun ikke tid til. Å sette tre barn til verden før fylte 23? Ingen problem.

Hun har en finurlig prioriteringsrekkefølge. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Veslefrikk skrev:

Litt pussig at hun forsvarer seg med at hun ikke visste om disse konkurransene, og i neste øyeblikk er enig i at hun skal ha straff for det hun har gjort. 

Hun visste om konkurransene, var jo Anna selv som poserte med bl.a. flaxloddene en kunne vinne. Dumt å gjemme seg bak Jan. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AntiBullshit said:

Utdanning? Nei, det har hun ikke tid til. Å sette tre barn til verden før fylte 23? Ingen problem.

Hun har en finurlig prioriteringsrekkefølge. 

Erna burde være stolt :)

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis jeg skal si noe positivt om hennes some-kanaler er det at hun er en av få som klarer å skrive «sveip opp», ikke «swipe opp», eller «sveip up». 

Men det er stort sett det eneste jeg klarer å rose akkurat nå 🤷‍♀️

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Strikkeguri90 skrev:

Hvis jeg skal si noe positivt om hennes some-kanaler er det at hun er en av få som klarer å skrive «sveip opp», ikke «swipe opp», eller «sveip up». 

Men det er stort sett det eneste jeg klarer å rose akkurat nå 🤷‍♀️

Ja wow. Det fårn si.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Strikkeguri90 skrev:

Hvis jeg skal si noe positivt om hennes some-kanaler er det at hun er en av få som klarer å skrive «sveip opp», ikke «swipe opp», eller «sveip up». 

Men det er stort sett det eneste jeg klarer å rose akkurat nå 🤷‍♀️

😂😂

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du hendelse hvor latterlig. 

Har riktignok bare sett er klipp fra GodMorgenNorge, men oppriktig talt. Dette var lite sympatisk, alle andre var og er ute etter stakkars meg og jeg tålte det ikke. 

Vel Anna: Det er ikke media og folk flest som vrir og vrenger på alt. Det er DU som blogger spekulativt og hensynsløst. Ingen andre har skylden. Rett speilet mot deg selv og din uetiske forretningsdrift. 

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, Friluftsdame skrev:

Du hendelse hvor latterlig. 

Har riktignok bare sett er klipp fra GodMorgenNorge, men oppriktig talt. Dette var lite sympatisk, alle andre var og er ute etter stakkars meg og jeg tålte det ikke. 

Vel Anna: Det er ikke media og folk flest som vrir og vrenger på alt. Det er DU som blogger spekulativt og hensynsløst. Ingen andre har skylden. Rett speilet mot deg selv og din uetiske forretningsdrift. 

Må si det er litt komisk at click bait-queen Anna beskylder alle andre for at å «vri på ting»

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AntiBullshit skrev:

Må si det er litt komisk at click bait-queen Anna beskylder alle andre for at å «vri på ting»

Og i boken hennes er det ca 20 ganger nevnt at man må lese mellom linjene...

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjærlighetsbarn98
3 timer siden, AntiBullshit skrev:

Utdanning? Nei, det har hun ikke tid til. Å sette tre barn til verden før fylte 23? Ingen problem.

Hun har en finurlig prioriteringsrekkefølge. 

Før fylte 20 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...